Audi А2110 л. с. - економічний спортсмен
Після трьох років випуску Audi розширив палітру А2 версією потужністю 110 л. с. Вона дозволяє малолітражному автомобіля, створеного із застосуванням високих технологій і полегшеним кузовом, розвивати моторні ходові якості і при цьому ще непогано заощаджувати на бензині. Це стало можливим завдяки використанню техніки прямого уприскування бензину.
Великого успіху в продажу найменшому Audi досі не вдалося досягти. Економних автомобілістів алюмінієвий малютка відлякував високими цінами, спортивним водіям не вистачало топ-версії, тому що пропозиції по двигунам закінчувалися вже на 75 л. с. Час встановленої дієти потужності двигуна пройшло вже сьогодні є Audi А2 з потужністю 110 л. с. Застосування знаходить не якийсь невідомий агрегат концерну "Х", а новенький, з голочки, мотор з прямим уприскуванням бензину по імені FSI (Fuel Stratified Injection, що по-російськи означає: пошарове прямий впорскування палива). Він VW Golf FSI вже прийняв бойове хрещення і повинен тепер показати в А2 що така техніка здатна.
До чеснот двигуна відноситься те, що він при низькому числі оборотів з - за своєї техніки пошарової навантаження працює економічніше, ніж традиційний мотор. Трюк: крихітні кількості суміші концентруються поблизу свічки запалювання, простір, що залишився в камері згоряння заповнює повітря. Успіх: у циклі EU А216 FSI задовольняється 59 л/100 км, на трасі - всього 47 літра. Однак німецькі автомобільні журналісти захотіли дізнатися: як йде справа з витратою на повному кільці випробувального автодрому, єдиним для всіх тестованих автомобілів: частину шляху з повним навантаженням, інша частина - зі швидкістю 130 км/год, третя частина - по бездоріжжю і залишок - по місту? Відповідь: в середньому він витрачає рівно 86 літра на 100 кілометрів шляху.
Дві сторони FSI
Цей показник може розчарувати любителів економити паливо, тому що він показує нещадно, що навіть двигуни FSI не можуть подолати закони фізики. Якщо потрібно власне потужність, а лічильник числа обертів піднімається вище показника "3000", техніка пошарового завантаження з дуже бідною сумішшю палива і повітря уже більше не працює. Впорскування змінюється тоді "гомогенним режимом", і паливна суміш спалюється без надлишку повітря. Витрата відповідає витраті звичайного двигуна, але залишається все-таки інша перевага: FSI розвиває при тому числі обертів більший крутний момент, ніж 16-літровий двигун з уприскуванням у впускний колектор.
Водій відчуває гарне прискорення, коли двигун при 4000 оборотах на хвилину отримує "друге дихання" і починає діяти майже як турбо-ефект. А Audi А2 покаже друга особа FSI: він може не тільки задовільно рухатися, але і мчати. Але одночасно і те, і інше йому не вдається.
Але незважаючи на всі позитивні якості FSI, Audi А2 займає гідне місце в економічному класі, ніж в спортивному. Хоча звук вихлопу, характерний GTI, який жодною мірою не економічно-повільний, а швидше спортивно-уривчастий, короткі ходи перемикань коробки передач, а також солідні покришки 185/50 разом з представницькими 16-дюймовими дисками свідчать про зворотне.
Перетворення бравого автомобіля на 75 л. с. в спортивний А2 FSI фіксується не тільки збільшенням потужності двигуна. Найважливіша зміна: на задньому мосту зараз працюють дискові гальма, а не барабанні, як у більш слабких версій. Це дозволяє А2 зі швидкості в 100 км/год зупинитися через 404 метра-хороший результат для малолітражних автомобілів. ABS з електронним розподілом гальмівного зусилля є серійним виконанням, а гальмовий асистент - ні. Пружини і амортизатори, хоча і відповідають підвищеної швидкості, але А2 пропонує чудовий комфорт. Тільки на поперечних швах він трохи гуркотить. Багатогранний, але дорогий
Обсяг паливного бака зріс з 34 до 42 літрів, так що при невпинному русі бака вистачило б на 480 кілометрів. Мінусом, правда, залишається незмінна для А2: дивитися у внутрішнє дзеркало заднього виду заважає потужний задній спойлер і оптичне спотворення заднього виду.
При базовій ціні в країнах Євросоюзу 18750 євро, Audi А2 FSI, правда, не йде нарозхват. Тільки хто обміркує, що він, власне, за ці гроші купує два автомобілі - один спортивний і один економічний, - буде сприймати цю суму як відповідну.
Великого успіху в продажу найменшому Audi досі не вдалося досягти. Економних автомобілістів алюмінієвий малютка відлякував високими цінами, спортивним водіям не вистачало топ-версії, тому що пропозиції по двигунам закінчувалися вже на 75 л. с. Час встановленої дієти потужності двигуна пройшло вже сьогодні є Audi А2 з потужністю 110 л. с. Застосування знаходить не якийсь невідомий агрегат концерну "Х", а новенький, з голочки, мотор з прямим уприскуванням бензину по імені FSI (Fuel Stratified Injection, що по-російськи означає: пошарове прямий впорскування палива). Він VW Golf FSI вже прийняв бойове хрещення і повинен тепер показати в А2 що така техніка здатна.
До чеснот двигуна відноситься те, що він при низькому числі оборотів з - за своєї техніки пошарової навантаження працює економічніше, ніж традиційний мотор. Трюк: крихітні кількості суміші концентруються поблизу свічки запалювання, простір, що залишився в камері згоряння заповнює повітря. Успіх: у циклі EU А216 FSI задовольняється 59 л/100 км, на трасі - всього 47 літра. Однак німецькі автомобільні журналісти захотіли дізнатися: як йде справа з витратою на повному кільці випробувального автодрому, єдиним для всіх тестованих автомобілів: частину шляху з повним навантаженням, інша частина - зі швидкістю 130 км/год, третя частина - по бездоріжжю і залишок - по місту? Відповідь: в середньому він витрачає рівно 86 літра на 100 кілометрів шляху.
Дві сторони FSI
Цей показник може розчарувати любителів економити паливо, тому що він показує нещадно, що навіть двигуни FSI не можуть подолати закони фізики. Якщо потрібно власне потужність, а лічильник числа обертів піднімається вище показника "3000", техніка пошарового завантаження з дуже бідною сумішшю палива і повітря уже більше не працює. Впорскування змінюється тоді "гомогенним режимом", і паливна суміш спалюється без надлишку повітря. Витрата відповідає витраті звичайного двигуна, але залишається все-таки інша перевага: FSI розвиває при тому числі обертів більший крутний момент, ніж 16-літровий двигун з уприскуванням у впускний колектор.
Водій відчуває гарне прискорення, коли двигун при 4000 оборотах на хвилину отримує "друге дихання" і починає діяти майже як турбо-ефект. А Audi А2 покаже друга особа FSI: він може не тільки задовільно рухатися, але і мчати. Але одночасно і те, і інше йому не вдається.
Але незважаючи на всі позитивні якості FSI, Audi А2 займає гідне місце в економічному класі, ніж в спортивному. Хоча звук вихлопу, характерний GTI, який жодною мірою не економічно-повільний, а швидше спортивно-уривчастий, короткі ходи перемикань коробки передач, а також солідні покришки 185/50 разом з представницькими 16-дюймовими дисками свідчать про зворотне.
Перетворення бравого автомобіля на 75 л. с. в спортивний А2 FSI фіксується не тільки збільшенням потужності двигуна. Найважливіша зміна: на задньому мосту зараз працюють дискові гальма, а не барабанні, як у більш слабких версій. Це дозволяє А2 зі швидкості в 100 км/год зупинитися через 404 метра-хороший результат для малолітражних автомобілів. ABS з електронним розподілом гальмівного зусилля є серійним виконанням, а гальмовий асистент - ні. Пружини і амортизатори, хоча і відповідають підвищеної швидкості, але А2 пропонує чудовий комфорт. Тільки на поперечних швах він трохи гуркотить. Багатогранний, але дорогий
Обсяг паливного бака зріс з 34 до 42 літрів, так що при невпинному русі бака вистачило б на 480 кілометрів. Мінусом, правда, залишається незмінна для А2: дивитися у внутрішнє дзеркало заднього виду заважає потужний задній спойлер і оптичне спотворення заднього виду.
При базовій ціні в країнах Євросоюзу 18750 євро, Audi А2 FSI, правда, не йде нарозхват. Тільки хто обміркує, що він, власне, за ці гроші купує два автомобілі - один спортивний і один економічний, - буде сприймати цю суму як відповідну.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного