Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Audi виходить на стежку війни

02.02.15, Audi
1517
З новою оптикою і найсучаснішою технікою Audi починає вигравати не лише на гоночній прямий, але і у покупця.

Навколо Audi в останні роки стало тихіше. В Інгольштадті народжувалися хоча і високоякісні і кидаються в очі автомобілі, але без певної родзинки. Зараз це повинно змінитися. З припливом нових моделей від динамічного А3 до дорогого А8 просторого родстера з відкритим верхом і швидкого спортивного автомобіля, Audi хоче знову розставити наріжні камені.

Audi виходить на стежку війни


Концерн Volkswagen хоче у майбутньому під новим керівництвом Бернда Пишецридера ще сильніше згуртувати свої сили, і з цієї причини різні марки поділив на дві групи. Безпосередньо сам Volkswagen повинен разом зі Skoda і Bentley випускати класичні консервативні моделі, в той час як Audi, спільно з SEAT і Lamborghini, повинен йти в прогресивно-спортивне майбутнє. Але і всередині цієї "південної" групи є ще додатково чіткий розподіл завдань. SEAT концентрується на зухвалих, молодіжних і престижних автомобілях, Lamborghini повинен грати в лізі суперспортсменів разом з Porsche і Ferrari. На Audi ж взялися за найважчу завдання - порушити коло шанувальників успішного баварського сусіда BMW.

Ауді А3

У березні наступного року спадкоємець А3 на Женевському автомобільному салоні буде представлений громадськості. В протилежність курсує в даний час за різними автомобільним ЗМІ рисунків, новачок, який схожий на основну групу Golf V, новий А3 після подальшого опрацювання буде частково позбавлений кидаються в очі округлостей попередника. Завдяки своїм підкресленою решітці радіатора, характерним прозорим фарам, виставленим крил і порівняно низькою лінією даху, новий А3 виглядає, як атлет в костюмі на замовлення.

А3 спочатку буде пропонуватися тільки як трехдверник, але підросте в довжину на 5 сантиметрів, а в базі - на сім сантиметрів. П'ятидверна версія Avant з подовженим кузовом піде в 2004 році. Задоволення від їзди забезпечують два бензомотора з прямим впорскуванням FSI на 115 і 150 л. с., а також звичайний дволітровий турбодвигун на 185 к. с. Дизельні версії будуть оснащуватися відомим TDI з технікою Common Rail.

Спортивна пікова модель S3 з'являється з середини 2004 року, буде посилена 32-літровим двигуном V6 на 280 л. с. Щоб таку потужність надійно використовувати і у вуличному русі, задній міст з складовим важіль незалежної підвіски буде замінений новою конструкцією з чотирьох важелів. Також зі старої моделі перекочовує чотириступінчаста коробка-автомат, створюючи, таким чином, місце для використання сучасної техніки Multitronic.

Audi А8

Вже восени цього року новий А8 з'явиться у продажу. Повний сили лімузин Audi класу "люкс" має, на противагу стильно консервативному Volkswagen Phaeton, подальшою розробкою алюмінієвого кузова і майже на 300 кілограмів легше самого великого "фольксвагена". Це обіцяє - у порівнянні з ні в якому разі не огрядним "Фаетоном" - ще більше зростаючу динаміку. Вже на старті продажів повнопривідний автомобіль з пневмопідвіскою виступає з двигуном відповідного рівня: 42-літровий V8 на 320 л. с. Пізніше підуть шестилітровий W12 на 420 к. с., а також 32-літровий V6 - перехідна модель на 241 к. с. Завершується гамма двигунів потужним, як бик, п'ятилітровим V10TDI з 313 к. с. В якості абсолютного нововведення в класі "люкс" новим А8 пропонується також з 2004 року автомобіль - універсал, схожий по дизайну на Avantissimo минулого року.

Audi Magellan

Поки ще тільки ескіз першого "Ауді", який вміє все - просторий, як універсал, з безліччю варіантів салону, як вен, і прохідний, як позашляховик. Представлений у січні на автошоу в Детройті повнопривідний автомобіль Audi Magellan повинен з'явитися на сцені в кінці 2005 року з характерними чотирма кільцями на гратах радіатора. Він буде боротися за місце під сонцем з BMW Х5 і Mercedes M-класу. Базуючись на наступній конструкційної платформі серії А6 Magellan (остаточна назва поки ще не встановлено) вирішено як позашляховик. Відповідно, цей Audi довжиною 469 метра міг би також розташовувати пневматичною підвіскою і салоном з прибирається третім рядом сидінь. У той же час в прототипі ще монтується ходова частина під мотор W8 хоча для серійного автомобіля в якості топ-двигуна міг би знайти застосування і двигун V8. Інтенсивно міркують в Інгольштадті і про менший позашляховику - на базі А4.

Audi А420 FSI

Після А2 приходить зараз також і час для А4 з економічним прямим уприскуванням бензину. А420 FSI має потужність 150 л. с. максимальна швидкість - 218 км/год, середня витрата палива - 71 літра на 100 кілометрів. Ще готується спортивна версія - S4 яку можна буде придбати з листопада. 42-літровий V8 на 300 л. с. під капотом забезпечує могутню силу. Розробляється S4 як седан і як універсал S4 Avant. На початку 2004 року купе А4 з елегантною обтічним задньою частиною повинен прийти на ринок.

Audi - Rosemeyer

Кому все вищеперелічене здається недостатньо спортивним, той повинен ще трохи потерпіти. В Інгольштадті хочуть поставити на широкі колеса також два чисто спортивних гоночних автомобіля, які повинні оселитися між успішно продається Audi ТТ і безбожно дорогим болідом Lamborghini. Куди тут можуть призвести пошуки, покаже проект Розмайера, який повторює багато елементів кузова легендарного автомобіля тридцятих років, який виступав у лізі чемпіонів з автоперегонів.