Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Зняття і установка задньої двері BMW E23

02.02.15, Бмв
394
Зняття і установка задньої двері BMW E23


Крім викруток мені знадобилися ріжкові ключі на 101112 13 і 14 ніяких нових (одноразових) запчастин в экзисте купувати не довелося. Також, потрібні WD40 сильні пальці, іноді - помічник, і 3-5 годин часу, особливо якщо ви зібралися зробити вперше.

Починаємо з "весла", яким відкриваємо скло. Якщо у вас електропідйомники, виймайте заглушку. З веслом ж складніше Акуратно отколупываем круглу кришку, яка залишається нерухомою при обертанні весла, відразу знімаємо круглу ручку. Далі, знімаємо пластиковий кожух весла і отримуємо доступ до гвинта, який кріпить алюмінієвий каркас ручки безпосередньо до механізму стеклопод'емника. Викручуємо гвинт, знімаємо остов весла. Масивну ручку дверей відкрутити ще простіше - три самореза знизу і один зверху (ховається під кришкою).

Приступаємо до демонтажу велюру/шкіри та дерева-підвіконня. По-перше відкручуємо два дуже дрібних гвинта внизу пластикової кромки дверей. Далі, акуратно (!), щоб не зламати пластикові пістони (якими кріпиться велюр/шкіра до дверей), піддягаємо шар декорації широкою плоскою викруткою. Поступово, не смикаючи відразу. Зараз ваша двері повинна мати такий вигляд.

Зняти дерев'яний підвіконня не складе труднощів - три самореза знизу підвіконня і сміливо тягніть його вгору. Попутно вивалиться прокладка у вигляді жолоба (толі гума, толі пластик) - жолоб повинен знаходитися між склом і підвіконням.

В принципі, це перший етап. У вас зараз є доступ до таких важливих вузлів двері, як реле центрального замку, замочні механізми і механізм склопідіймача. І зробити ви дещо вже можете вийняти/вставити скла, підігнати двері (щоб закривалася легко і без жигулівського гуркоту), отримати доступ до давно сломаным пистонам молдинга :)
До речі, попутно можна прочистити водостічні отвори і вигребти сміття з порожнин.

Далі - більше. Знімаємо. Тут є два шляхи - один складний, а інший складний і вимагає інструменту і вправності :)

Якщо уважно розглянути що ж з'єднує двері з середньою стійкою, можна помітити що тримається вона на двох плоских петлях і одному хитрому вигнутому шарнірі. Крім того, присутній гумовий "чохол" для проводів ЦЗ та склопідіймача. Плоскі петлі та чохол знімаються однозначно і без варіантів, а ось гнутий шарнір можна віддерти від стійки, або від дверей. Вибираємо другий варіант (хто не зрозумів чому - просто зніміть гумовий пильник шарніра на стійці :)

Плоскі петлі. Потрібно ріжок на 13 (якщо не помиляюся) і просто величезне зусилля, щоб зрушити болти всередині двері з місця :( Крутимо проти годинникової стрілки. Головна засада в цьому пункті - зручний інструмент.

Гумовий чохол для проводів. Плоскою викруткою виймаємо його з дверей. Нічого складного.
Гнутий шарнір. Я витратив хвилин 30 щоб зрозуміти як він працює. В результаті відкрив двері, вклав між стійкою і дверима широку дошку і закрив двері :) В моєму випадку це можна, так як двері йде на смітник. При такому маневрі" деформується одна із сторін гнізда шарніра.
Якщо ви не збираєтеся викидати двері, доведеться трохи попотіти. Відкриваємо наполовину двері, кличемо помічника щоб тримав її, скручуємо два болта з держателя шарніра (вони знаходяться з того боку дверей, яка дивиться на стійку), прикриваємо двері в салон наскільки це можливо (не подряпайте поріг!), і вивертаємо петлю шарніра всередину салону. "Вивертає" людина повинна знаходитися всередині салону. Можна прищемити і забруднити пальці :)

Двері знята.

Я б сказав, що це половина справи :) заключний Етап - вішаємо і підганяємо двері.
Всі операції зі склом та іншою начинкою двері краще зробити до того моменту, коли її потрібно вішати. Це зручніше.

Садимо на петлі і шарнір двері, трохи прикручуємо петлі. Знімну петлю шарніра одягаємо з помічником (він тримає двері) і добре закручуємо. Обережно вставляємо двері в отвір, закручуємо болти плоских петлею сильніше, відкриваємо, закриваємо, чуємо залізне брязкання, скрипи ущільнювачів - це все робочі моменти :) За 15-20 хвилин є шанс домогтися нормального відкривання і закривання. Отримуємо цілком робочу двері. Перед одяганням внутрішнього облицювання не забуваємо намертво докрутити всі петлі, під'єднати-запаяти дроти, перевірити механізм склопідіймача і ЦЗ. Заклеюємо всі дірки скотчем (від вологи), збираємо двері в зворотному порядку. Милуємося :) І ще раз :)



ремонт BMW E23