BMW 540i touring і BMW X544 i - один мотор, дві концепції
Два незрівнянних автомобіля від одного виробника: класичний комбі і модне авто з повним приводом. А тепер давайте порівняємо!
Один виробник, один двигун, але дві абсолютно різні автомобільні концепції: BMW 540i touring , класичний універсал, і BMW X544 i - машина для відпочинку з повним приводом і якостями позашляховика. Обидва автомобілі мають восьмициліндровий двигун 286 кінських сил. Але це - груба класифікація. Однак чим розрізняються ці поняття? Дуже просто: тим же, чим і власники цих машин. На перший погляд їх можна прийняти за близнюків. Сучасні і успішні в бізнесі люди, що само собою зрозуміло, враховуючи, що кожна з машин стоїть дуже немало. Справжня Ліга Чемпіонів. Власники цих машин п'ють дороге шампанське, але - і в цьому їх основна відмінність - п'ють його в абсолютно різних місцях.
Володар touring в п'ятницю ввечері забирає свою дружину з перукарського салону, разом з нею відвідує оперу або спектакль, а потім їде в дуже престижний ресторан міста. Водій моделі X5 одягає одяг для відпочинку, кидає в багажник тенісні ракетки або волейбольний м'яч і купальні приналежності і мчить зі своєю дамою на week-end прямо на березі моря. Адже шампанське можна з задоволенням випити і на свіжому повітрі. Два стилю життя, дві призначені для цих стилів машини. Тоигіпд - втілення елегантності і комфорту, Х5 - діяльності і пригод. Наполовину універсал, наполовину всюдихід. Його привабливість полягає в тому, що він у будь-який момент може з'їхати з асфальтованої дороги. Великий дорожній просвіт (19 см, touring - 12 см) і повний привід дозволяють долати складні ділянки шляху. Однак для "крутих" джиперовских покатушок Х5 підходить лише умовно. У повнопривідної техніки з HDC немає ні понижувальної передачі, ні механічного блокування. Та експлуатацію, наприклад, у Тибеті або на Вогненної Землі ми залишимо все ж природним позашляховикам типу Land Rover Defender. Так далеко володарі Х5 не збираються заїжджати. Джинси - так, але костюм для тропіків - це вже занадто.
Позашляхова пригода повинно бути добре продумано, без відмови від комфортної їзди. Для цього стилю Х5 пропонує вражаюче багато. Підвіска BMW має налаштування набагато більш жорстку, ніж у 540i touring. Комфорт в Х5 вас чекає як на хвилястою трасі автобану, так і на бруківці. Підвіска touring - вищий клас. Завдяки їй ви абсолютно рівно долаєте тріщини, борозни і ями. Недостатня комфортність підвіски моделі Х5 відшкодовується сидінням. Сидіння в Х5 таке ж, що і в touring, також є достатня підтримка з боків, але в Х5 більше місця для ніг і більш високе розташування сидіння, що дає можливість кращого огляду.
Та й водієві - почуття переваги, так само, як і сам зовнішній вигляд автомобіля. Його поява в дзеркалі заднього огляду вселяє повагу. Динаміка обгону як у Porsche. Але престиж - це одне, а фактичний темп - інше. При розгоні покірний і лагідний восьмициліндровий двигун прямо-таки вибухає. За 76 секунди з нуля до 100 - для такого автомобіля це просто сенсація. Навіть з середніх оборотів акуратно переключающаяся автоматика досягає 286 л. с. Але 207 км/год - це межа. Як у BMW 320d.
Щоб задоволення від позашляхової їзди не закінчився на першій же ямі, модель Х5 має постійний, відключається повний привід c центральним диференціалом. При пересуванні по нормальній сухій дорозі сила приводу розподіляється так: 62 відсотка на задні і 38 відсотка на передні колеса. На відміну від чистих позашляховиків BMW не має понижувальної передачі і механічного блокування. Пробуксовування коліс запобігає блокування диференціала (ADB-X).
Як тільки одне з коліс починає буксувати, з допомогою АВS відбувається гальмування. Одночасно сила приводу подається з розподільної коробки на інші, що вільно обертаються колеса. Якщо ж колесо потрапляє в яму, то тягова сила включається знову. Таким чином, система сама чергує розподіл сили в залежності від умов руху.Якщо одного ADB-X не вистачає, включається динамічний контроль курсової стійкості і тягового зусилля привода (DSС), який притискає потужність двигуна.
Хто любить швидку їзду, може придбати спорт-пакет. У цьому випадку монтуються 19-дюймові колеса, а автоматичний обмежувач швидкості налаштовується на 230 км/ч. Однак це не відноситься до універсалу 5-ї серії. Він на 400 кг легше, швидше і працює в зовсім інших режимах. Відмінності у споживанні палива незначні: у середньому 142 л/100 км у BMW 540i touring з шестиступінчастою коробкою передач і 150 л/100 км в Х5. Однак при тривалій їзді на швидкості ця цифра у моделі Х5 досягає і 18 літрів на "сотню". Обидві моделі пропонують надійні гальма і хороші ходові якості. Але touring зручніше в користуванні і може дуже добре обходитися без повного приводу. У цілому це більш гармонійна машина. Проте їй не вистачає незвичайності, як у Х5. BMW в місяць продає близько 2000 моделей 5-го універсалу і не більше 500 моделей Х5. Індивідуалісти можуть не хвилюватися, що моделі Х5 будуть стояти на кожному розі.
Висновок
BMW 540i touring - це універсал благородної марки. Потужний, елегантний, комфортабельний і незалежний. У моделі Х5 такий же двигун, майже такий же комфорт, але трохи більше місця. Крім того, повний привід. Для любителів внедорожноой їзди це вкладення капіталу окупиться. Але хто насправді поїде в непрохідні місця? Покупець Х5 звичайно, немає. Модель Х5 подобається тому, що її все помічають. Тому, що вона гарантує ексклюзивність. Чи варто платити за це трохи більше, кожен вирішує сам.
BMW 540i:
- чудовий двигун;
- високий комфорт підвіски;
- зразкова шумоізоляція салону.
BMW 544 i
- чудовий двигун;
- сильні надійні гальма;
- необмежений огляд.
Один виробник, один двигун, але дві абсолютно різні автомобільні концепції: BMW 540i touring , класичний універсал, і BMW X544 i - машина для відпочинку з повним приводом і якостями позашляховика. Обидва автомобілі мають восьмициліндровий двигун 286 кінських сил. Але це - груба класифікація. Однак чим розрізняються ці поняття? Дуже просто: тим же, чим і власники цих машин. На перший погляд їх можна прийняти за близнюків. Сучасні і успішні в бізнесі люди, що само собою зрозуміло, враховуючи, що кожна з машин стоїть дуже немало. Справжня Ліга Чемпіонів. Власники цих машин п'ють дороге шампанське, але - і в цьому їх основна відмінність - п'ють його в абсолютно різних місцях.
Володар touring в п'ятницю ввечері забирає свою дружину з перукарського салону, разом з нею відвідує оперу або спектакль, а потім їде в дуже престижний ресторан міста. Водій моделі X5 одягає одяг для відпочинку, кидає в багажник тенісні ракетки або волейбольний м'яч і купальні приналежності і мчить зі своєю дамою на week-end прямо на березі моря. Адже шампанське можна з задоволенням випити і на свіжому повітрі. Два стилю життя, дві призначені для цих стилів машини. Тоигіпд - втілення елегантності і комфорту, Х5 - діяльності і пригод. Наполовину універсал, наполовину всюдихід. Його привабливість полягає в тому, що він у будь-який момент може з'їхати з асфальтованої дороги. Великий дорожній просвіт (19 см, touring - 12 см) і повний привід дозволяють долати складні ділянки шляху. Однак для "крутих" джиперовских покатушок Х5 підходить лише умовно. У повнопривідної техніки з HDC немає ні понижувальної передачі, ні механічного блокування. Та експлуатацію, наприклад, у Тибеті або на Вогненної Землі ми залишимо все ж природним позашляховикам типу Land Rover Defender. Так далеко володарі Х5 не збираються заїжджати. Джинси - так, але костюм для тропіків - це вже занадто.
Позашляхова пригода повинно бути добре продумано, без відмови від комфортної їзди. Для цього стилю Х5 пропонує вражаюче багато. Підвіска BMW має налаштування набагато більш жорстку, ніж у 540i touring. Комфорт в Х5 вас чекає як на хвилястою трасі автобану, так і на бруківці. Підвіска touring - вищий клас. Завдяки їй ви абсолютно рівно долаєте тріщини, борозни і ями. Недостатня комфортність підвіски моделі Х5 відшкодовується сидінням. Сидіння в Х5 таке ж, що і в touring, також є достатня підтримка з боків, але в Х5 більше місця для ніг і більш високе розташування сидіння, що дає можливість кращого огляду.
Та й водієві - почуття переваги, так само, як і сам зовнішній вигляд автомобіля. Його поява в дзеркалі заднього огляду вселяє повагу. Динаміка обгону як у Porsche. Але престиж - це одне, а фактичний темп - інше. При розгоні покірний і лагідний восьмициліндровий двигун прямо-таки вибухає. За 76 секунди з нуля до 100 - для такого автомобіля це просто сенсація. Навіть з середніх оборотів акуратно переключающаяся автоматика досягає 286 л. с. Але 207 км/год - це межа. Як у BMW 320d.
Щоб задоволення від позашляхової їзди не закінчився на першій же ямі, модель Х5 має постійний, відключається повний привід c центральним диференціалом. При пересуванні по нормальній сухій дорозі сила приводу розподіляється так: 62 відсотка на задні і 38 відсотка на передні колеса. На відміну від чистих позашляховиків BMW не має понижувальної передачі і механічного блокування. Пробуксовування коліс запобігає блокування диференціала (ADB-X).
Як тільки одне з коліс починає буксувати, з допомогою АВS відбувається гальмування. Одночасно сила приводу подається з розподільної коробки на інші, що вільно обертаються колеса. Якщо ж колесо потрапляє в яму, то тягова сила включається знову. Таким чином, система сама чергує розподіл сили в залежності від умов руху.Якщо одного ADB-X не вистачає, включається динамічний контроль курсової стійкості і тягового зусилля привода (DSС), який притискає потужність двигуна.
Хто любить швидку їзду, може придбати спорт-пакет. У цьому випадку монтуються 19-дюймові колеса, а автоматичний обмежувач швидкості налаштовується на 230 км/ч. Однак це не відноситься до універсалу 5-ї серії. Він на 400 кг легше, швидше і працює в зовсім інших режимах. Відмінності у споживанні палива незначні: у середньому 142 л/100 км у BMW 540i touring з шестиступінчастою коробкою передач і 150 л/100 км в Х5. Однак при тривалій їзді на швидкості ця цифра у моделі Х5 досягає і 18 літрів на "сотню". Обидві моделі пропонують надійні гальма і хороші ходові якості. Але touring зручніше в користуванні і може дуже добре обходитися без повного приводу. У цілому це більш гармонійна машина. Проте їй не вистачає незвичайності, як у Х5. BMW в місяць продає близько 2000 моделей 5-го універсалу і не більше 500 моделей Х5. Індивідуалісти можуть не хвилюватися, що моделі Х5 будуть стояти на кожному розі.
Висновок
BMW 540i touring - це універсал благородної марки. Потужний, елегантний, комфортабельний і незалежний. У моделі Х5 такий же двигун, майже такий же комфорт, але трохи більше місця. Крім того, повний привід. Для любителів внедорожноой їзди це вкладення капіталу окупиться. Але хто насправді поїде в непрохідні місця? Покупець Х5 звичайно, немає. Модель Х5 подобається тому, що її все помічають. Тому, що вона гарантує ексклюзивність. Чи варто платити за це трохи більше, кожен вирішує сам.
BMW 540i:
- чудовий двигун;
- високий комфорт підвіски;
- зразкова шумоізоляція салону.
BMW 544 i
- чудовий двигун;
- сильні надійні гальма;
- необмежений огляд.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного