BMW M5
Під знаком M
Зовні вона нічим від звичайної баварської "п'ятірки" не відрізняється. Однак це - справжній спортивний автомобіль. Так що ж таке дуже популярна у світі, так і в нашій країні теж, BMW моделі Е 34 (саме так позначається правильно така версія "п'ятірки" у версії М?
Якби не ініціатива "Баварських Машинобудівних Заводів" - саме так дослівно з німецької перекладається абревіатура BMW (Bayerische Motoren Werke), оскільки виробляє концерн не тільки легкові автомобілі, але й авіаційні мотори, мотоцикли, велосипеди та багато ще чого, можливо, BMW так і залишилися б спортивно-орієнтованими автомобілями, бажаними для багатьох автомобілістів, а не сокрушителями авторитетів.
У середині сімдесятих в концерні утворили спецпідрозділ по підготовці "заряджених", потужних версій. І в 1978 році з мюнхенського розплідника вийшла у світ перша така машина. Але якщо 23 роки тому М1 був на автомобільній арені першою зіркою цього класу, та ще й з претензіями на спортивний суперкар, то М5 є за своїм духом різкою протилежністю. На основі серйозного седана на BMW створили чотирьохдверний автомобіль з якостями спортивного автомобіля. За зовнішнім виглядом цього седана не можна сказати майже нічого про потенціал його потужності. Тут підстерігає водія, вперше сідаючого за кермо такої "бээмвешки", потенційний страх, який можна порівняти хіба тільки з почуттям, що виникає при першому знайомстві з Porsche. Але зовні це ретельно замасковано.
До речі, саме цим пояснюється обмежене поширення М5. В рамках випускається в період з 1988 по 1995 серії Е 34 було вироблено всього 12100 машин найпотужнішою досі "п'ятірки". І вже чимось особливим є в цьому сенсі версія універсал. Такий моделі М5 було виготовлено всього 890 примірників.
Незалежно від того, чи йдеться про 35-літровому або про 38-літровому, М5 гарантує чудові потужності. Її максимальна швидкість становить 250 км/ч. Продавалася в період з 1992 по 1995 роки 38-літрова версія потужністю 340 л. с. має співвідношення потужності і ваги 5 кг/л. с. і, тим самим, тільки трохи поступається тодішньому Porsche Carrera, який мав 46 кг/л. с.
На відміну від попередника, який був на 25 л. с. слабкіше, перероблена в 1992 році версія М5 має об'єм двигуна 38 літра. Новим було також електронне управління шасі, при якому ступінь тяги і тиску амортизаторів варіювалася з допомогою трьох характеристик. В якості спеціального оснащення в той час поставлявся пакет "Nurburgring". Тут можна було з допомогою тумблера вибирати спортивну налаштування шасі. А також в цій версії в обсяг оснащення входили більш потужні стабілізатори та шини розміром 255/40 ZR 17.
Потрапивши в розряд старих автомобілів і змінившись актуальним досі послідовником з вісьмома циліндрами, шестициліндровий М5 підкуповує також типовим для BMW високою якістю. Четырехклапанный двигун відрізняється високою надійністю. Пробіг понад 200000 кілометрів не є, як правило, проблемою, якщо ретельно дивитися за двигуном і вчасно проводити профілактику.
Водії версії М5 повинні уважно стежити за тим, щоб шестициліндровий мотор при їзді був добре розігрітим, перш ніж він досягне максимальної потужності. Якщо при холодному запуску випадково виникає шум клапанів, то він повинен зникнути вже через кілька хвилин, але кількість оборотів ні в якому разі не повинно перевищувати 2500 об/хв. Так рекомендує один з фанатів цієї моделі Джон Робінсон, який в Інтернеті навіть створив сторінку спеціально для водіїв BMW М5 - m5springboard.com. Щоб зберегти двигуну довгу і безпроблемну життя, його треба добре змащувати. "Рекомендується застосовувати тільки синтетичні моторні масла", - пояснює Гюнтер Шитингер, технічний директор салону BMW в швабському Нюртінгені. До нечисленних недоліків двигуна М5 належить необхідність постійно стежити за герметичністю прокладки клапанної кришки, бо це може призвести як на першому циліндрі (спереду), так і на шостому (ззаду) до легкої витоку моторного масла. А також через 100000 км пробігу може розгерметизування корпус помпи охолодження. Але постійний контроль за станом двигуна і температурою охолоджуючої рідини допоможе запобігти проблеми перегріву і що випливають звідси наслідки. Іноді може коливатися число оборотів холостого ходу. Причину цього потрібно шукати в несправності зворотних пружин впускних клапанів.
Знос в поперечних рульових тягах може призвести до збоїв в управлінні. Але М5 до таких поломок схильний тільки після 300000-кілометрового пробігу. До цього моменту ставляться дуже часті скарги на зношені підшипники маточин, що відчувається у вигляді легких ударів на кермі.
Більш важкі проблеми загрожують двигуну, якщо зроблені будь-які маніпуляції з електронікою двигуна. Якщо перехитрити електронне обмеження максимальної швидкості, то М5 при повному газі вривається в зону максимального числа обертів і дозволяє стрілкою спідометра досягти позначки майже в 300 км/год. При більш високій швидкості з'являється ризик серйозних пошкоджень двигуна. А це влетить в гарну копієчку Але нашим власникам М5 таке не загрожує: так розганятися на наших дорогах просто ніде.
Загалом, власники М5 повинні бути готові до солідним витрат на утримання своєї улюблениці. При цьому витрати на регулярні технічні огляди відіграють найбільшу роль і не настільки великі, як свідчить про це чутка.
Натомість вступ до лав власників М5 - особливо це стосується старих автомобілів - може обійтися вам також не надто дорого. На ринку старих автомобілів вже існує багатий асортимент. Враховуючи вартість такого нового автомобіля, це є для добре замаскованого "гнобителя" Porsche цікавою стартовою позицією.
Висновок: суміш з видатною потужності, поступливості і комфорту роблять М5 незрівнянним автомобілем. Проте задоволення від їзди протистоять витрати на утримання та необхідність постійного контролю за станом своєї улюблениці.
Зовні вона нічим від звичайної баварської "п'ятірки" не відрізняється. Однак це - справжній спортивний автомобіль. Так що ж таке дуже популярна у світі, так і в нашій країні теж, BMW моделі Е 34 (саме так позначається правильно така версія "п'ятірки" у версії М?
Якби не ініціатива "Баварських Машинобудівних Заводів" - саме так дослівно з німецької перекладається абревіатура BMW (Bayerische Motoren Werke), оскільки виробляє концерн не тільки легкові автомобілі, але й авіаційні мотори, мотоцикли, велосипеди та багато ще чого, можливо, BMW так і залишилися б спортивно-орієнтованими автомобілями, бажаними для багатьох автомобілістів, а не сокрушителями авторитетів.
У середині сімдесятих в концерні утворили спецпідрозділ по підготовці "заряджених", потужних версій. І в 1978 році з мюнхенського розплідника вийшла у світ перша така машина. Але якщо 23 роки тому М1 був на автомобільній арені першою зіркою цього класу, та ще й з претензіями на спортивний суперкар, то М5 є за своїм духом різкою протилежністю. На основі серйозного седана на BMW створили чотирьохдверний автомобіль з якостями спортивного автомобіля. За зовнішнім виглядом цього седана не можна сказати майже нічого про потенціал його потужності. Тут підстерігає водія, вперше сідаючого за кермо такої "бээмвешки", потенційний страх, який можна порівняти хіба тільки з почуттям, що виникає при першому знайомстві з Porsche. Але зовні це ретельно замасковано.
До речі, саме цим пояснюється обмежене поширення М5. В рамках випускається в період з 1988 по 1995 серії Е 34 було вироблено всього 12100 машин найпотужнішою досі "п'ятірки". І вже чимось особливим є в цьому сенсі версія універсал. Такий моделі М5 було виготовлено всього 890 примірників.
Незалежно від того, чи йдеться про 35-літровому або про 38-літровому, М5 гарантує чудові потужності. Її максимальна швидкість становить 250 км/ч. Продавалася в період з 1992 по 1995 роки 38-літрова версія потужністю 340 л. с. має співвідношення потужності і ваги 5 кг/л. с. і, тим самим, тільки трохи поступається тодішньому Porsche Carrera, який мав 46 кг/л. с.
На відміну від попередника, який був на 25 л. с. слабкіше, перероблена в 1992 році версія М5 має об'єм двигуна 38 літра. Новим було також електронне управління шасі, при якому ступінь тяги і тиску амортизаторів варіювалася з допомогою трьох характеристик. В якості спеціального оснащення в той час поставлявся пакет "Nurburgring". Тут можна було з допомогою тумблера вибирати спортивну налаштування шасі. А також в цій версії в обсяг оснащення входили більш потужні стабілізатори та шини розміром 255/40 ZR 17.
Потрапивши в розряд старих автомобілів і змінившись актуальним досі послідовником з вісьмома циліндрами, шестициліндровий М5 підкуповує також типовим для BMW високою якістю. Четырехклапанный двигун відрізняється високою надійністю. Пробіг понад 200000 кілометрів не є, як правило, проблемою, якщо ретельно дивитися за двигуном і вчасно проводити профілактику.
Водії версії М5 повинні уважно стежити за тим, щоб шестициліндровий мотор при їзді був добре розігрітим, перш ніж він досягне максимальної потужності. Якщо при холодному запуску випадково виникає шум клапанів, то він повинен зникнути вже через кілька хвилин, але кількість оборотів ні в якому разі не повинно перевищувати 2500 об/хв. Так рекомендує один з фанатів цієї моделі Джон Робінсон, який в Інтернеті навіть створив сторінку спеціально для водіїв BMW М5 - m5springboard.com. Щоб зберегти двигуну довгу і безпроблемну життя, його треба добре змащувати. "Рекомендується застосовувати тільки синтетичні моторні масла", - пояснює Гюнтер Шитингер, технічний директор салону BMW в швабському Нюртінгені. До нечисленних недоліків двигуна М5 належить необхідність постійно стежити за герметичністю прокладки клапанної кришки, бо це може призвести як на першому циліндрі (спереду), так і на шостому (ззаду) до легкої витоку моторного масла. А також через 100000 км пробігу може розгерметизування корпус помпи охолодження. Але постійний контроль за станом двигуна і температурою охолоджуючої рідини допоможе запобігти проблеми перегріву і що випливають звідси наслідки. Іноді може коливатися число оборотів холостого ходу. Причину цього потрібно шукати в несправності зворотних пружин впускних клапанів.
Знос в поперечних рульових тягах може призвести до збоїв в управлінні. Але М5 до таких поломок схильний тільки після 300000-кілометрового пробігу. До цього моменту ставляться дуже часті скарги на зношені підшипники маточин, що відчувається у вигляді легких ударів на кермі.
Більш важкі проблеми загрожують двигуну, якщо зроблені будь-які маніпуляції з електронікою двигуна. Якщо перехитрити електронне обмеження максимальної швидкості, то М5 при повному газі вривається в зону максимального числа обертів і дозволяє стрілкою спідометра досягти позначки майже в 300 км/год. При більш високій швидкості з'являється ризик серйозних пошкоджень двигуна. А це влетить в гарну копієчку Але нашим власникам М5 таке не загрожує: так розганятися на наших дорогах просто ніде.
Загалом, власники М5 повинні бути готові до солідним витрат на утримання своєї улюблениці. При цьому витрати на регулярні технічні огляди відіграють найбільшу роль і не настільки великі, як свідчить про це чутка.
Натомість вступ до лав власників М5 - особливо це стосується старих автомобілів - може обійтися вам також не надто дорого. На ринку старих автомобілів вже існує багатий асортимент. Враховуючи вартість такого нового автомобіля, це є для добре замаскованого "гнобителя" Porsche цікавою стартовою позицією.
Висновок: суміш з видатною потужності, поступливості і комфорту роблять М5 незрівнянним автомобілем. Проте задоволення від їзди протистоять витрати на утримання та необхідність постійного контролю за станом своєї улюблениці.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного