Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Суперексклюзивна "акула" Z8

02.02.15, Бмв
451
Поряд з видатною потужністю, BMW Z8 від тюнінгового ательє Хаман приводить у захват своєю повною перебудовою, яка створює незабутнє візуальне враження, особливо від задньої частини автомобіля.

У минулому році дебют BMW Z8 підняв величезний шум в автомобільних виданнях і передачах всього світу. Цей баварський родстер переніс на сьогоднішній день стильові елементи свого славнозвісного історичного попередника - BMW 507. Але при цьому його характерні обриси не дозволяють сплутати автомобіль ні з яким іншим.

І ось рік по тому Z8 провів черговий фурор. Однак на цей раз не в своїй традиційній формі, а в ексклюзивному виконанні від відомого тюнінгового ательє Ріхарда Хаман. Автомобільні чарівники з швабського містечка Хюттисхайм першими наважилися на переробку такого BMW і поліпшили німецький родстер класу "люкс" (хоча, здавалося б, що там можна ще покращити?!.) в дуже оригінальній манері.

Впадає в око складається з декількох частин аеродинамічний оперення. Воно включає в себе скромний передній спойлер, пару бічних швелерів, задній фартух з вбудованим дифузором, а на задній частині сидить дуже елегантний невеликий задній спойлер. Це нововведення трохи суперечливо і сподобається далеко не кожному автогурману. Але явні переваги переробки очевидні, так як "форма визначає зміст" не є девізом, згідно з яким був створений серійний Z8. Ріхард Хаман обіцяє більший тиск на задню вісь, особливо на великій швидкості, і тим самим більшу безпеку при їзді для цього воістину вишуканого двомісного автомобіля.

Суперексклюзивна "акула" Z8


Зміни торкнулися і шасі цього BMW. Разом з легкосплавними дисками розміру 9х20 дюймів на передній осі і 95х20 дюймів на задній осі, застосовуються також спортивні короткі пружини, які виконують свою роботу у поєднанні з оригінальними амортизаторами. Дуже правильне рішення, так як хоча подрессоривание і спрацьовує трохи жорсткіше, але зате підвищується стійкість машини, особливо при швидкісних прохождениях поворотів, а у відкритому кузові ця збільшена жорсткість підвіски відчувається не сильно.

Був оптимізований і п'ятилітровий двигун V8. Для цього застосували розроблену в ательє оптимізацію його характеристик. У підсумку до серійним 400 л. с. були додані ще 20 "конячок". Однак ця модернізація не до кінця переконує у своїй необхідності. При практично тій же, що і у заводської версії, динаміку розгону (5 секунд потрібно автомобілю для розгону з місця до 100 км/ч), Z8 від Хаман не вносить до характеристики нічого нового. Але всупереч усьому, для шанувальників вичавлювання максимальної швидкості модифікація є цікавою. У неї знято встановлене за вимогами Європейської комісії з безпеки дорожнього руху електронне обмеження максимальної швидкості в 250 км/ч. Після перебудови це значення піднялося до 300 км/год.

Однак це дійсно не має ніякого значення, так як кожен знає, які значні резерви потужності і тяги закладені і в серійний Z8. Більше значення для цінителів подібних авто має нове звучання двигуна. Тут V8 показує себе з найкращої сторони. Повне, насичене звучання має свою особливу принадність, і потужний басовитий рик на хороших оборотах безсоромно рветься назовні з чотирьох труб глушника. Під час кожної поїздки з відкритим верхом він доходить до слуху пасажирів в чистому, неотфильтрованном вигляді. Все одно, яке число оборотів, яка швидкість, - звучання як хамелеон підлаштовується під бажання водія. Спектр простягається від глибокого стриманого бурмотіння до розкотистого звуку, схожого на бойовий заклик труби. Цій барвистою звуковою палітрою хочеться насолоджуватися знову і знову.

Але при більш ніж значною вартості машини таке задоволення може стати дійсно привілеєм обраних. І ще: за даними концерну BMW, автомобілів моделі Z8 планується випустити всього 450 примірників, включаючи і тюнінгові версії. Так що абсолютна ексклюзивність власникам BMW Z8 забезпечена в будь-якому випадку.