Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

BMW 320d - дизельна трійка

02.02.15, Бмв
1300
Дизельна "трійка":

BMW і дизель - чи виправдане таке поєднання? Пробіг у 100000 кілометрів на BMW 320d довів, наскільки така гармонійна пара.

Чому для тривалого тестування була обрана саме дизельна версія BMW 320d - очевидно: 36 відсотків всіх покупців "трійок" у всьому світі віддають перевагу таким версіям, при цьому левова частка припадає саме на 320d. В цьому є свій сенс, так як дизель з безпосереднім уприскуванням вважається дуже економічною альтернативою п'яти бензиновим двигунам, пропонованих для третьої серії. І ось перші сто тисяч кілометрів позаду. Як же вела себе дизельна "баварка" все це час?

BMW 320d - дизельна трійка


Рівень оснащення цілком достатній. Сервоуправленіє, центральний замок з обслуговуванням всіх дверей, капота, багажника і лючка паливного бака, а також електричні дзеркала і склопідйомники передніх дверей, аудіосистема є серійним обладнанням, за решту "люкс" в цій версії необхідно платити окремо. Тестований автомобіль був дообладнаний ксеноновими фарами, навігаційною системою, мобільним телефоном, шкіряними сидіннями і кондиціонером. Це недешево, але зате машина вийшла з прекрасним обладнанням для свого класу. Перше спостереження: чим більше замовляється додаткових опцій, тим більше клавіш і кнопок вимагають уваги водія. Крім того, зменшуються можливості для зберігання речей. Особливо, якщо вбудований громіздкий навігаційний екран і мобільний телефон в центральній консолі, для дрібниць в салоні залишаються тільки бічні кишеньки в дверях і бардачок. Але зате при повному оснащенні і комфорту більше. Хоча, як кажуть, це - справа смаку кожного.

У самому салоні "трійка" BMW слід філософії будинку і пропонує достатньо місця скрізь, що в рівній мірі відноситься також і до багажника. Але останній може збільшуватися за рахунок раскладывающегося заднього сидіння (додаткова опція), так що можуть транспортуватися і громіздкі предмети.

Двигун у 320d просто чудовий. Цей дизель з безпосереднім уприскуванням зумів переконати навіть затятих прихильників бензомоторов. "Бігає чудово і тихо" - така єдина думка всіх учасників цього тесту, які особливо оцінили машину на довгих дистанціях як "дуже приємний автомобіль для далеких подорожей". Прекрасна потужність, а також дивовижна тяговитість говорять на користь цього двигуна. "На автобані я залишав позаду себе майже кожен автомобіль з бензиновим двигуном", - радів редактор тесту. В середньому машина витрачала 68 літра дизельного палива на автобані. На вулицях або при стриманій манері їзди BMW 320d споживає навіть 50 літрів солярки на сто кілометрів пробігу. "За 80 марок від Нюрнберга до Ріміні", - це можуть не всі автомобілі цього класу. Тим не менш, є місце для поліпшень. Наприклад, чотирициліндровий двигун в нижній області обертаючого моменту до 1700 оборотів працює слабенько, що стає особливо помітним при швидкому старті зі світлофора. Але BMW вже працює над цим і обіцяє помітні поліпшення. Дуже можливо, що додатково до зміни зовнішнього вигляду третьої серії дизельний двигун безпосереднього вприскування на Міжнародній автомобільній виставці у Франкфурті у вересні буде забезпечений і більшою потужністю.

Двигун протягом всієї дистанції під час тестування вів себе бездоганно і блищав низькою витратою масла, гідним наслідування. Сервісне обслуговування відбувалося через кожні 20000 км, що при високому навантаженні на автомобіль, а він використовувався як роз'їзний машини в редакції журналу BMW & Mercedes, цілком допустимо. В іншому - витрати на сервіс. Але, на жаль, ця BMW 320d повинна була заїжджати на сервісні станції не тільки для техогляду. Хоча, можливо, в цьому є вина і самих водіїв.

Позапланові зупинки затьмарювали в іншому позитивну загальну картину дизельної "баварії". Так, наприклад, дві проблеми цієї "трійки" були, відповідно BMW, нетиповими для вироблених концерном автомобілів. Перша - неприємні скрипи бічних стекол при відкриванні і закриванні. Але навіть багаторазові регулювання в майстерні не привели до бажаного результату, так що склопідйомники довелося просто поміняти. Більш пізні екземпляри цієї серії оснащені іншим покриттям склопідйомників, і скрипів не виникає. Інша проблема: занадто великий опір кабелі контролю пристегнутости ременів безпеки веде до загорання запобіжних лампочок. Спеціально передбачений для цього BMW ремонтний кабель повинен надавати допомогу. Однак через помилки при установці в майстерні BMW машину довелося ще двічі відправляти на ремонт.

Загалом, результат оцінюють зі змішаним почуттям. Неперевершена якість 320d , яке стосується періодичності технічного обслуговування, витрати палива та потужностей, говорить на користь цього двигуна і робить BMW ідеальним автомобілем під час тривалих подорожей. Дизельний двигун створює дуже гарне поєднання з динамічною і елегантною "баваркой". З іншого боку, не можна залишити без уваги цілий ряд позапланових відвідин майстерень, що для продукту середнього класу неприпустимо. Добре тільки, що деякі зустрічаються у нас дитячі хвороби в поточній серії "трійок" вже повністю викоренені.