BMW C1 - нова "конячка" баварців
Враження німецького автожурналиста від тестування ролера BMW C1
Потрібно, правда, довго звикати до того, що перехожі показують на їздця пальцями, до зневажливим поглядам мотоциклістів на світлофорах, до ухмылкам зустрічних водіїв. Їхати на BMW C1 то з метою тестування, то маючи його своєю власністю - це значить кидатися всім в очі. Але при цьому С1 є цілком нормальним засобом пересування.
Годинники показують сім ранку. І хоча вчора передали прогноз погоди, сказавши, що сьогодні має бути сонячно і тепло, але на небі багато хмар Все одно, через годину важлива зустріч на іншому кінці Мюнхена. Отже, швиденько вскочив у костюм, зверху куртку, і на С1 . Пристібання двома ременями безпеки (триточковий ремінь праворуч і двоточковий зліва) трохи складно, зате не потрібно одягати шолом.
Ось і перші кілометри по ще не сильно завантажених вулицях. Незважаючи на збільшений центр ваги і на незвичну позицію сидіння, проблем з тим, щоб плавно вписуватися в повороти, не виникає. Управління тут трохи інше, ніж у мотоцикла, але через деякий час розбираєшся в ньому. Спробу десь при швидкості 80 км/год обігнати вантажівку доводиться швидко відставити. Для цього движок слабоватенький. А коли якийсь жук досить боляче врізався в лоб, то їзда без шолома такий вже чудовою перестала здаватися - все-таки вітрове скло утримує не всі. Крім того, в глибині свідомості виникла нехороша думка про те, що при зіткненні перетвориться голова
Після чверті години їзди опиняємося в самому центрі Мюнхена - вулиці, природно, переповнені. Так впевнено, як на мотоциклі, природно, між автомобілів ближче до світлофора не протиснешся, але тим не менш, дивуєшся гарної маневреності С1. А головне, завдяки автоматичній коробці передач відпадає обтяжливе орудування зчепленням. Чорт, починає дощити, та ще й сильно. Хоча є куртка, але голова і руки до ліктів промокли наскрізь. І з-за постійного режиму "Старт-зупинка" у вуличних пробках ноги теж в багнюці. Тому в таку погоду рекомендується завжди мати в багажничке плащ-дощовик.
Нарешті добралися до мети. Ще є навіть п'ять хвилин до обумовленого часу. Можна в крайньому випадку припаркуватися прямо біля дверей будинку і не треба при цьому, як на автомобілі, вічно шукати місце для парковки. Костюм змок, але в пристойному стані.
Висновок за враженнями від поїздки на С1 : він не створює того настрою, який може створити справжній мотоцикл, але набагато надійніше, ніж звичайний моторолер, і він значно пригоднее для великого міста, ніж будь-який, навіть самий компактний автомобіль. Особливо якщо цей ролер використовується як "чергова конячка", щоб підскочити швиденько куди треба.
Альтернатива
Трохи інакше виглядає французький ролер Renault Fulltime. Ремені безпеки відсутні. Тому для їзди на цьому роллере необхідний шолом. Перевага порівняно з С1: дах може повністю зніматися і завантажуватися в об'ємний 80-літровий багажний відсік в хвостовій частині. Залишається тільки велике вітрове скло (як у С1 зі склоочисником). Fulltime приводиться в рух чотиритактним двигуном з робочим об'ємом 125 куб. див. Але потужність цього одноциліндрового двигуна з повітряним охолодженням тільки 11 л. с. Однак внаслідок малої ваги (135 кг), їздові якості цілком порівнянні з аналогічними у BMW C1. Одне "але": Fulltime буде продаватися поки тільки у Франції. І Renault ще остаточно не визначив, чи буде він пропонуватися також і в інших країнах Європи.
Потрібно, правда, довго звикати до того, що перехожі показують на їздця пальцями, до зневажливим поглядам мотоциклістів на світлофорах, до ухмылкам зустрічних водіїв. Їхати на BMW C1 то з метою тестування, то маючи його своєю власністю - це значить кидатися всім в очі. Але при цьому С1 є цілком нормальним засобом пересування.
Годинники показують сім ранку. І хоча вчора передали прогноз погоди, сказавши, що сьогодні має бути сонячно і тепло, але на небі багато хмар Все одно, через годину важлива зустріч на іншому кінці Мюнхена. Отже, швиденько вскочив у костюм, зверху куртку, і на С1 . Пристібання двома ременями безпеки (триточковий ремінь праворуч і двоточковий зліва) трохи складно, зате не потрібно одягати шолом.
Ось і перші кілометри по ще не сильно завантажених вулицях. Незважаючи на збільшений центр ваги і на незвичну позицію сидіння, проблем з тим, щоб плавно вписуватися в повороти, не виникає. Управління тут трохи інше, ніж у мотоцикла, але через деякий час розбираєшся в ньому. Спробу десь при швидкості 80 км/год обігнати вантажівку доводиться швидко відставити. Для цього движок слабоватенький. А коли якийсь жук досить боляче врізався в лоб, то їзда без шолома такий вже чудовою перестала здаватися - все-таки вітрове скло утримує не всі. Крім того, в глибині свідомості виникла нехороша думка про те, що при зіткненні перетвориться голова
Після чверті години їзди опиняємося в самому центрі Мюнхена - вулиці, природно, переповнені. Так впевнено, як на мотоциклі, природно, між автомобілів ближче до світлофора не протиснешся, але тим не менш, дивуєшся гарної маневреності С1. А головне, завдяки автоматичній коробці передач відпадає обтяжливе орудування зчепленням. Чорт, починає дощити, та ще й сильно. Хоча є куртка, але голова і руки до ліктів промокли наскрізь. І з-за постійного режиму "Старт-зупинка" у вуличних пробках ноги теж в багнюці. Тому в таку погоду рекомендується завжди мати в багажничке плащ-дощовик.
Нарешті добралися до мети. Ще є навіть п'ять хвилин до обумовленого часу. Можна в крайньому випадку припаркуватися прямо біля дверей будинку і не треба при цьому, як на автомобілі, вічно шукати місце для парковки. Костюм змок, але в пристойному стані.
Висновок за враженнями від поїздки на С1 : він не створює того настрою, який може створити справжній мотоцикл, але набагато надійніше, ніж звичайний моторолер, і він значно пригоднее для великого міста, ніж будь-який, навіть самий компактний автомобіль. Особливо якщо цей ролер використовується як "чергова конячка", щоб підскочити швиденько куди треба.
Альтернатива
Трохи інакше виглядає французький ролер Renault Fulltime. Ремені безпеки відсутні. Тому для їзди на цьому роллере необхідний шолом. Перевага порівняно з С1: дах може повністю зніматися і завантажуватися в об'ємний 80-літровий багажний відсік в хвостовій частині. Залишається тільки велике вітрове скло (як у С1 зі склоочисником). Fulltime приводиться в рух чотиритактним двигуном з робочим об'ємом 125 куб. див. Але потужність цього одноциліндрового двигуна з повітряним охолодженням тільки 11 л. с. Однак внаслідок малої ваги (135 кг), їздові якості цілком порівнянні з аналогічними у BMW C1. Одне "але": Fulltime буде продаватися поки тільки у Франції. І Renault ще остаточно не визначив, чи буде він пропонуватися також і в інших країнах Європи.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного