Відкриття BMW: це новий Z4
Концепція двомісного автомобіля з відкритим верхом залишається актуальною,тому конструктори BMW повністю заново розробили наступника Z3 світова прем'єра якого буде святкуватися на автосалоні в Парижі в кінці вересня.
Схожий по стилю з ескізами купе Х з Детройта, Z4 по довжині і базі більше попередника на добрих 10 сантиметрів і, тим самим, буде складати конкуренцію таким родстерам, як Porsche Boxter, Мерседес SLK і Audi ТТ, залишаючи позаду себе колишніх конкурентів, таких, як Mazda МХ 5 MG TF і FIAT Barchetta.
Від плюса в розмірі, насамперед, повинні виграти салон і багажник, який пропонує тепер 260 літрів для розміщення багажу. Заднє скло Z3 з пластмаси буде замінено скляним з обігрівом.
Залишилися такі типові ознаки родстера, як завужені обводи кузова спереду і ззаду, а також подовжений капот. При цьому з'явився новий елемент - "качиний ніс" на обрубаною задній частині автомобіля: подарунок від шеф-дизайнера концерну Кріса Бангле для моделі Z4 а також двері у формі арки, сильно витягнуті в сторони "ніздрі" і фігурні виштамповки на передніх крилах. Слід згадати ще й про оригінальних передніх поворотниках і про логотипах BMW - улюбленому конику Бангле. А незнімні дуги жорсткості забезпечують додатковий захист у разі перекидання.
Поки тільки два двигуна
Під довгим капотом знаходяться два старих знайомих. Як верху моторизації окремо виступає трилітровий шестициліндровий рядний двигун на 231 к. с., який повинен давати можливість родстеру розвивати максимальну швидкість в 250 км/ч. Кому цього буде забагато, вибір повинен лягти на 25-літровий шестицилиндровик 192 л. с., тому що четырехцилиндровики були вигнані з моделі Z4. З "максималкой" в 235 км/год Z425 I залишається самим "повільним" в сімействі. А завершення по висхідній вже планується: родстер Z4 М приблизно на 350 к. с.
Включити або залишити вимкненим?
Клієнту надається великий вибір коробок передач. Трилітровий Z4 в серійному оснащенні агрегатується з шестиступінчастою механічною коробкою передач, Z425 I має лише п'ятиступінчасту. Одностайність проявилося тут в автомат-коробках - обидва мають п'ятиступінчастими автоматичними КПП. Правда, після виходу на ринок навесні 2003 року, для обох варіантів опціонально буде надаватися на вибір секвентальна коробка SMG з шістьма передачами.
До серійного оснащення відносяться рульове управління з електроприводом, спортивні сидіння, програма стабілізації Dynamic Stability Control (DSC III) і Run-Flat покришки з властивостями аварійного пробігу. За окрему плату - навігаційна система і аудіосистема класу HiFi. Скільки баварське задоволення від їзди "на двох" має коштувати, мюнхенці ще не оголосили. Але нижче 3500 євро такий родстер не може коштувати.
Схожий по стилю з ескізами купе Х з Детройта, Z4 по довжині і базі більше попередника на добрих 10 сантиметрів і, тим самим, буде складати конкуренцію таким родстерам, як Porsche Boxter, Мерседес SLK і Audi ТТ, залишаючи позаду себе колишніх конкурентів, таких, як Mazda МХ 5 MG TF і FIAT Barchetta.

Від плюса в розмірі, насамперед, повинні виграти салон і багажник, який пропонує тепер 260 літрів для розміщення багажу. Заднє скло Z3 з пластмаси буде замінено скляним з обігрівом.
Залишилися такі типові ознаки родстера, як завужені обводи кузова спереду і ззаду, а також подовжений капот. При цьому з'явився новий елемент - "качиний ніс" на обрубаною задній частині автомобіля: подарунок від шеф-дизайнера концерну Кріса Бангле для моделі Z4 а також двері у формі арки, сильно витягнуті в сторони "ніздрі" і фігурні виштамповки на передніх крилах. Слід згадати ще й про оригінальних передніх поворотниках і про логотипах BMW - улюбленому конику Бангле. А незнімні дуги жорсткості забезпечують додатковий захист у разі перекидання.
Поки тільки два двигуна
Під довгим капотом знаходяться два старих знайомих. Як верху моторизації окремо виступає трилітровий шестициліндровий рядний двигун на 231 к. с., який повинен давати можливість родстеру розвивати максимальну швидкість в 250 км/ч. Кому цього буде забагато, вибір повинен лягти на 25-літровий шестицилиндровик 192 л. с., тому що четырехцилиндровики були вигнані з моделі Z4. З "максималкой" в 235 км/год Z425 I залишається самим "повільним" в сімействі. А завершення по висхідній вже планується: родстер Z4 М приблизно на 350 к. с.
Включити або залишити вимкненим?
Клієнту надається великий вибір коробок передач. Трилітровий Z4 в серійному оснащенні агрегатується з шестиступінчастою механічною коробкою передач, Z425 I має лише п'ятиступінчасту. Одностайність проявилося тут в автомат-коробках - обидва мають п'ятиступінчастими автоматичними КПП. Правда, після виходу на ринок навесні 2003 року, для обох варіантів опціонально буде надаватися на вибір секвентальна коробка SMG з шістьма передачами.
До серійного оснащення відносяться рульове управління з електроприводом, спортивні сидіння, програма стабілізації Dynamic Stability Control (DSC III) і Run-Flat покришки з властивостями аварійного пробігу. За окрему плату - навігаційна система і аудіосистема класу HiFi. Скільки баварське задоволення від їзди "на двох" має коштувати, мюнхенці ще не оголосили. Але нижче 3500 євро такий родстер не може коштувати.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного