Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Дуель баварської та японської технологій

03.11.16, Бмв
315
Дуель баварської та японської технологій


Двигуни, створені на "Баварських машинобудівних заводах" BMW в Мюнхені, як правило, вважаються найкращими. Можливо, тому жителі Баварії не дуже кидаються на тягу двигуна безпосереднього уприскування, а воліють Valvetronic? Система Valvetronic регулює тягу не з допомогою дросельної заслінки, а з допомогою впускних клапанів, чий хід може варіативно бути змінені.

"В даний час Valvetronic порівняно з бензиновими двигунами безпосереднього вприскування є найкращим рішенням", - говорить Клаус Боргман, керівник відділу розробки двигунів концерну BMW, і обіцяє на десять відсотків менший витрата палива в порівнянні з відомими на сьогоднішній день типами бензинових моторів. Стільки ж повинен приносити, за твердженням розробників, і двигун безпосереднього вприскування. Яка ж система економить краще? Щоб відповісти на це питання журналісти відомого німецького автомобільного журналу AUTO вирушили в тестовий пробіг на BMW 316i і Mitsubishi Carisma GDI, оснащеної двигуном безпосереднього вприскування.

Зовні автомобілі відрізняються дуже сильно. Однак технічні характеристики двигунів у них майже однакові: у BMW всього лише на 40 "кубиків" робочого об'єму двигуна і на сім кінських сил менше, хоча величина крутного моменту відрізняється лише на один Нм. Значення Сw = 029 однакове, але опір вітру (значення Сw, помножене на лобову поверхню) у Carisma 057 а у BMW 316i - 060 що трохи, але краще. Великий недолік BMW: її "трійка" - Compact на 73 кг важче, ніж Mitsubishi Carisma GDI.

І це теж є причиною того, що Carisma в режимі міського руху з 93 л по відношенню до 104 л лідирує. Як раз у місті їздять частіше, і тут вважається кожен літр палива.

Отже, звернемося до тестових випробувань на автодромі EuroSpeedway в Лаузитце. Тут обидва автомобілі повинні були показати - звичайно ж, з точно виставленим тиском в шинах - на що вони здатні при постійній швидкості. На овальної трасі вони проходили кола зі швидкістю 80 км/год. При цій швидкості компактна "баварка" споживала 58 л бензину на 100 км пробігу, а Carisma - 60 л.

Після повної заправки автомобілі продовжили рух зі швидкістю 130 км/год при злегка притопленої педалі газу. При цьому "японка" знадобилося 72 л/100 км, "баварка" ж задовольнялася 76 л/100 км. Крім аеродинамічного переваги, такий стан справ можна пояснити тим, що коробка передач Carisma дозволяє довше не перемикатися. І на п'ятій передачі при швидкості 130 км/год двигун обертається лише на 3600 об/хв, а у BMW - майже на 3800 об/хв. А більше число оборотів стоїть і більшої витрати палива.

Останній етап тесту: "газ в підлогу!". Тільки перед поворотами пілоти повинні були злегка відпускати педаль, на прямому шляху вона зобов'язана була впиратися в підлогу, що й показала середня швидкість 195 км/ч. Тут BMW потребувала 155 л на 100 км, а Mitsubishi - у 163 л.

Висновок: при частковому навантаженні обидва автомобіля економлять паливо дуже добре для машин такого класу. У тому, що "трійка" витрачає в місті більше палива, винен тільки її більшу вагу. При швидкості 130 км/год автомобілю Carisma допомагає краща аеродинаміка і "довга" вища передача, але при повному газі цього вже недостатньо. Тут двигун безпосереднього вприскування більше не працює в економному режимі, який при слабкому газі в кабіні позначається зеленим сигналом "GDI Eco". І якби двигун BMW перебував під капотом Carisma, то вона була б ще економічніше за всіма параметрами.

А можна з'єднати обидві системи? Технічно це можливо. Однак керівник відділу розробки двигунів концерну BMW Боргман хитає головою: "Заради додаткового переваги у витраті палива в один-два відсотки робити цього не варто. А наші моделі, навіть при такому мізерному перевитрату, все одно краще. І ще: власнику благородної баварської марки переживати із-за цього просто не до лиця".



Теги новини: