Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

BMW Z4

03.11.16, Бмв
461
BMW Z4


BMW Z4 зовні настільки неординарний і агресивний, що навіть найзапекліші прихильники традицій піднімуть тривогу. Але після перших вражень від поїздки ясно одне: "четвірка" переможе. На всякий випадок головний дизайнер BMW Кріс Бангл, якого багато сварили в пресі за нинішню "сімку", поставив на колеса знову надзвичайно який популяризують автомобіль. Тут на чотирьох, холодні як лід, метрах товпляться м'язисті поверхні, сміливі лінії, сердито оскаленная акуляча паща і налиті кров'ю очі.

Задню частину містер Бангл ощасливив гнівно вздыбленной кришкою багажника. "Любити або ненавидіти" - саме так говорить девіз, і це, напевно, саме ті емоції, які повинен викликати у автомобілістів істинно спортивне авто. Особливої похвали тут гідна матерчатий дах з електроприводом, яка в складеному стані розміщується, як шаль позаду сидінь. Кокпіт Z4 виглядає, як само собою зрозуміле, і усуває вузькі хрящуваті сентиментальності попередньої Z3. Залежно від оснащення домінують алюміній або дерево на панелі приладів, а тягнеться до лобового скла, з рубцями приладового щитка зростає купол циферблатів, глибоко втоплений, як у культових моделях п'ятдесятих і шістдесятих. Ясно одне: BMW знову повертається до витоків, але вже на іншому, сучасному рівні.

В середині центральної консолі зручно розташовані аудіосистема і кондиціонер, положення екрану навігаційної системи регулюється з допомогою електроприводу, захованого під кришкою на щитку приладів. Безумовно, зведений до міфу, орієнтований на водія кокпіт виглядає в моделі надзвичайно органічно. Тут все надзвичайно доступно, наочно і зрозуміло, що особливо помітно в порівнянні з попередньою моделлю BMW Z3.

Інші старі чесноти BMW збережуться в повному обсязі: точно перемикається важіль КПП, шалено надійна послужливість - iDrive скрізь і всюди, і почуття майже органічного сприйняття дійсності. Z4 сприймається, в першу чергу, не розумом, а почуттями. Розум включається вже пізніше.

Положення сидінь гарантують оптимальне сприйняття швидкості і дороги, рульове колесо регулюється по висоті і глибині, важіль перемикання шестиступінчастою коробки передач чудово розташований. Завдяки цьому, відчуваєш себе слившимся з машиною в єдине ціле. Все це робить поїздку в новому Z4 надзвичайно приємною справою. Як би їх вабить невідомою силою, родстер біжить прямо, спрямовується енергійно, поводиться нейтрально в кожному повороті, розподіляє тягові зусилля при русі з точністю, яка викликає у водія тільки одне враження: цей автомобіль швидкий, як блискавка, і такий чутливий, що навіть найзапекліші прихильники родстера відчують сльози на очах.

Що BMW Z4 повністю гальмується за правилами з допомогою сучасної електроніки регулювання і управління, це водій помічає лише у винятково рідких випадках. У серійне оснащення DSC застосовується в ризикованих екстремальних ситуаціях так м'яко, що використання системи в більшості випадків розпізнається тільки за спалахнула на мить контрольної лампочки. Відключення саме по собі необхідно для спортивних водіїв лише на гоночному відрізку. Тому що DSC піднімається завдяки DTC (контроль динамічних тяг) на новий рівень. Натискання клавіші DТС дозволяє в нижньому і середньому діапазоні швидкості підвищену пробуксовці задніх коліс і стимулює, таким чином, відчуття руху з класичної блокуванням диференціала - без задіяння системи безпеки DSC.

Точне і дуже легке рульове управління вперше з електроприводом, замість традиційного - гідравлічного. Підтримка сервоприводу виникає через приєднаний до рульовій колонці електродвигун. Таким чином, узгодження рульового управління може відбуватися через програмне забезпечення, і рульове управління залишається вільним від поштовхів або вібрацій, що виникають із-за нерівностей дороги.

В обраному за допомогою кнопки спортивному режимі стають гостріше не тільки відповідні характеристики двигуна, але і рульове управління узгоджується твердіше і пряміше. Ходова частина Z4 втім, спортивного варіанту вільна від потрібної жорсткості. Обидва мотори - 25-літровий і трилітровий - об'єднують культивированное спокій руху з бурхливою радістю розвитку тяги. Особливо хороший двигун на 231 к. с. , завдяки добре узгодженої шестиступінчастою коробки передач. Але при бажанні можна замовити і напівавтоматичне секвентальную коробку SMG. Двигуни звучать дуже соковито. Вони рокочут, клекочуть і пирхають так, що це можна назвати справжнім пишністю.

Недоліки Z4? Їх мало. Вірніше, всього один - паливний бак на 55 літрів все ж дуже маленький для такої машини.



Теги новини: