BMW E90 заміна рідини ГУР (гідропідсилювача керма), відео
Зробимо заміну рідини ГУРа (гідропідсилювача керма) в автомобілі BMW E90 своїми руками. Стару рідину з бачка, будемо відсмоктувати за допомогою великого шприца на 50 кубів, ним дуже зручно працювати. Після цього відкручуємо сам бачок кріпиться він двома гайками М10. За допомогою викрутки знімаємо патрубок низького тиску, направляємо його в яку-небудь ємність, щоб злити залишки. В цей же час необхідно сісти за кермо і не заводячи машину крутити кермо вправо і вліво до упору.В середньому необхідно зробити 25-35 оборотів в кожну сторону, щоб залишилася рідина вигнало з системи. Тепер знімаємо хомут з іншого патрубка і відкручуємо його, звільняючи бачок. Бачок ми будемо міняти на новий, так як в ньому всередині стоїть фільтр, які дуже проблематично поміняти, легше поставити все в зборі. Кріплення у нового трохи різниться, тому знімаємо його зі старого.
Заливаємо нову рідина ГУРа залишаємо відкритим бачок і не заводячи машину, знову крутимо кермо до упору вліво і вправо. У бачки при цьому можна спостерігати бульбашки повітря, при цьому рідина прокачується по системі, одночасно підливаємо рідина. Заводимо машину і чекаємо поки вийде залишилася повітря, закручуємо кришку.
Відео заміна рідини ГУРа (гідропідсилювача керма) у BMW E90:
Нова рідина ГУРа і бачок марки FEBI не оригінальна. Показала себе не дуже, тому незабаром буде замінена на оригінальну BMW. Не забуваємо, що при заміні у нас був піднятий перед автомобіля на домкратах, щоб кермо легше було крутити.
Теги новини: ремонт BMW E90
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного