FIAT Stilo огляд
Своїм дизайном FIAT Stilo доводить, що чіткі лінії і яскраво виражені, кутасті краю все ще в моді. Італійський Golf-конкурент цілком може переконати автомобілістів багатим оснащенням і досить помірною ціною. Хоча автомобіль, конесно, ідеальний не за всіма пунктами.
Трьохдверний Stilo слід такий же невычурной лінії дизайну, як і його п'ятидверний побратим. Однак, він робить це ще последовательней і завдяки більш низькій лінії даху, великої радіаторної решітці виглядає ще більш харизматично. Цей ефект повністю в дусі маркетингових стратегів FIAT, які хотіли б надати цій версії більше спортивний імідж, а не практичний, як у п'ятидверного варіанта. 18-літрова версія потужністю 133 к. с. обіцяє, крім того, відповідати і спортивним вимогам водіїв. Правда, кинувши погляд на таблицю технічних характеристик, в цьому світі є мотори і по-крутіше. І тим не менш
Моторизирован слушно
Stilo 1.8 їздить не приголомшливо, але цілком розторопно. Культура кочення, а також шуми в салоні абсолютно задовільні. Однак, для спортсмена цього замало. Але впевнено прохідні повороти викликають радість на обличчях. Stilo ніколи не залишає сідоків в невіданні про реакції підвіски. На занадто високій швидкості він добре, передбачувано переходить на більш м'яке управління і бадьоро рветься вперед. Якщо при цьому водій злякається і різко скине газ, то хвостову частину трохи занесе, але також самостійно вона і вирівняється. Якщо ж газ не скидати, то серійне ESP додатково випробовує нерви водія, оскільки система втручається дуже пізно. Результат: водій керує сам і тільки в останній момент отримує активну підтримку від системи контролю стабільності.
Матеріали оббивки салону стали м'якшими
Тепер м'який матеріал покриває обшивку дверей і сидінь, внаслідок чого вони на дотик стали якіснішими. Що ще, однак, залишилося, так це занадто легке і малоінформативне рульове управління, а також штатний радіоприймач зі слабким рівнем прийому. Та й витрата палива - близько 8 літрів на 100 км пробігу - не найменший у класі. Занадто високим здається і положення сидінь, хоча в порівнянні з п'ятидверною версією інженери трохи опустили передні сидіння. Незвично сформована спинка сильно випинається в ділянці попереку, в області плечей, навпаки, увігнута. Однак, під час тривалої поїздки сидіти, як не дивно, зручно. Однак, за бічні ручки, які обіцяють спортивні сидіння з їх міцними бічними стінками при першій примірці, ви при шаленій гонитві на поворотах триматися не зможете.
Багате оснащення, підвищує комфорт і система безпеки з шістьма повітряними подушками входять у перелік додаткових опцій. Відмова від задніх дверей хоч і не робить з FIAT породистого спортсмена, однак, завдяки тяговитому двигуну потужністю 133 л. с. і моторної підвісці ,задоволення від їзди на трасі не розсіюється, і в будь-якому випадку Stilo пропонує за свої гроші дійсно багато автомобіля.
Технічні характеристики FIAT Stilo 1816V Dynamic
Споряджена маса, кг 1315
Корисне навантаження, кг 435
Об'єм багажника, л 305/1002
Двигун R416V
Робочий об'єм, куб. см 1747
Потужність, л. с. при об/хв 133/6400
Макс. крут. м-т, Нм при об/хв 162/3500
КПП 5-ступ. механічна
Привід передній
Шини 215/60 R16
Гальмівний шлях 100-0 км/год, м 395
Розгін 0-100 км/ч, з 104
Максимальна швидкість, км/год 200
Середовищ. витрата палива, л/100 км 80
Вид палива бензин А-95
Трьохдверний Stilo слід такий же невычурной лінії дизайну, як і його п'ятидверний побратим. Однак, він робить це ще последовательней і завдяки більш низькій лінії даху, великої радіаторної решітці виглядає ще більш харизматично. Цей ефект повністю в дусі маркетингових стратегів FIAT, які хотіли б надати цій версії більше спортивний імідж, а не практичний, як у п'ятидверного варіанта. 18-літрова версія потужністю 133 к. с. обіцяє, крім того, відповідати і спортивним вимогам водіїв. Правда, кинувши погляд на таблицю технічних характеристик, в цьому світі є мотори і по-крутіше. І тим не менш
Моторизирован слушно
Stilo 1.8 їздить не приголомшливо, але цілком розторопно. Культура кочення, а також шуми в салоні абсолютно задовільні. Однак, для спортсмена цього замало. Але впевнено прохідні повороти викликають радість на обличчях. Stilo ніколи не залишає сідоків в невіданні про реакції підвіски. На занадто високій швидкості він добре, передбачувано переходить на більш м'яке управління і бадьоро рветься вперед. Якщо при цьому водій злякається і різко скине газ, то хвостову частину трохи занесе, але також самостійно вона і вирівняється. Якщо ж газ не скидати, то серійне ESP додатково випробовує нерви водія, оскільки система втручається дуже пізно. Результат: водій керує сам і тільки в останній момент отримує активну підтримку від системи контролю стабільності.
Матеріали оббивки салону стали м'якшими
Тепер м'який матеріал покриває обшивку дверей і сидінь, внаслідок чого вони на дотик стали якіснішими. Що ще, однак, залишилося, так це занадто легке і малоінформативне рульове управління, а також штатний радіоприймач зі слабким рівнем прийому. Та й витрата палива - близько 8 літрів на 100 км пробігу - не найменший у класі. Занадто високим здається і положення сидінь, хоча в порівнянні з п'ятидверною версією інженери трохи опустили передні сидіння. Незвично сформована спинка сильно випинається в ділянці попереку, в області плечей, навпаки, увігнута. Однак, під час тривалої поїздки сидіти, як не дивно, зручно. Однак, за бічні ручки, які обіцяють спортивні сидіння з їх міцними бічними стінками при першій примірці, ви при шаленій гонитві на поворотах триматися не зможете.
Багате оснащення, підвищує комфорт і система безпеки з шістьма повітряними подушками входять у перелік додаткових опцій. Відмова від задніх дверей хоч і не робить з FIAT породистого спортсмена, однак, завдяки тяговитому двигуну потужністю 133 л. с. і моторної підвісці ,задоволення від їзди на трасі не розсіюється, і в будь-якому випадку Stilo пропонує за свої гроші дійсно багато автомобіля.
Технічні характеристики FIAT Stilo 1816V Dynamic
Споряджена маса, кг 1315
Корисне навантаження, кг 435
Об'єм багажника, л 305/1002
Двигун R416V
Робочий об'єм, куб. см 1747
Потужність, л. с. при об/хв 133/6400
Макс. крут. м-т, Нм при об/хв 162/3500
КПП 5-ступ. механічна
Привід передній
Шини 215/60 R16
Гальмівний шлях 100-0 км/год, м 395
Розгін 0-100 км/ч, з 104
Максимальна швидкість, км/год 200
Середовищ. витрата палива, л/100 км 80
Вид палива бензин А-95
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного