Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

FIAT Stilo огляд

06.02.15, Фіат
1422
Своїм дизайном FIAT Stilo доводить, що чіткі лінії і яскраво виражені, кутасті краю все ще в моді. Італійський Golf-конкурент цілком може переконати автомобілістів багатим оснащенням і досить помірною ціною. Хоча автомобіль, конесно, ідеальний не за всіма пунктами.

FIAT Stilo огляд


Трьохдверний Stilo слід такий же невычурной лінії дизайну, як і його п'ятидверний побратим. Однак, він робить це ще последовательней і завдяки більш низькій лінії даху, великої радіаторної решітці виглядає ще більш харизматично. Цей ефект повністю в дусі маркетингових стратегів FIAT, які хотіли б надати цій версії більше спортивний імідж, а не практичний, як у п'ятидверного варіанта. 18-літрова версія потужністю 133 к. с. обіцяє, крім того, відповідати і спортивним вимогам водіїв. Правда, кинувши погляд на таблицю технічних характеристик, в цьому світі є мотори і по-крутіше. І тим не менш

Моторизирован слушно

Stilo 1.8 їздить не приголомшливо, але цілком розторопно. Культура кочення, а також шуми в салоні абсолютно задовільні. Однак, для спортсмена цього замало. Але впевнено прохідні повороти викликають радість на обличчях. Stilo ніколи не залишає сідоків в невіданні про реакції підвіски. На занадто високій швидкості він добре, передбачувано переходить на більш м'яке управління і бадьоро рветься вперед. Якщо при цьому водій злякається і різко скине газ, то хвостову частину трохи занесе, але також самостійно вона і вирівняється. Якщо ж газ не скидати, то серійне ESP додатково випробовує нерви водія, оскільки система втручається дуже пізно. Результат: водій керує сам і тільки в останній момент отримує активну підтримку від системи контролю стабільності.

Матеріали оббивки салону стали м'якшими

Тепер м'який матеріал покриває обшивку дверей і сидінь, внаслідок чого вони на дотик стали якіснішими. Що ще, однак, залишилося, так це занадто легке і малоінформативне рульове управління, а також штатний радіоприймач зі слабким рівнем прийому. Та й витрата палива - близько 8 літрів на 100 км пробігу - не найменший у класі. Занадто високим здається і положення сидінь, хоча в порівнянні з п'ятидверною версією інженери трохи опустили передні сидіння. Незвично сформована спинка сильно випинається в ділянці попереку, в області плечей, навпаки, увігнута. Однак, під час тривалої поїздки сидіти, як не дивно, зручно. Однак, за бічні ручки, які обіцяють спортивні сидіння з їх міцними бічними стінками при першій примірці, ви при шаленій гонитві на поворотах триматися не зможете.

Багате оснащення, підвищує комфорт і система безпеки з шістьма повітряними подушками входять у перелік додаткових опцій. Відмова від задніх дверей хоч і не робить з FIAT породистого спортсмена, однак, завдяки тяговитому двигуну потужністю 133 л. с. і моторної підвісці ,задоволення від їзди на трасі не розсіюється, і в будь-якому випадку Stilo пропонує за свої гроші дійсно багато автомобіля.

Технічні характеристики FIAT Stilo 1816V Dynamic

Споряджена маса, кг 1315

Корисне навантаження, кг 435

Об'єм багажника, л 305/1002

Двигун R416V

Робочий об'єм, куб. см 1747

Потужність, л. с. при об/хв 133/6400

Макс. крут. м-т, Нм при об/хв 162/3500

КПП 5-ступ. механічна

Привід передній

Шини 215/60 R16

Гальмівний шлях 100-0 км/год, м 395

Розгін 0-100 км/ч, з 104

Максимальна швидкість, км/год 200

Середовищ. витрата палива, л/100 км 80

Вид палива бензин А-95