Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

VW Phaeton V6 - сходження до вершини

446
VW Phaeton V6 - сходження до вершини


Phaeton для народу має механічну коробку передач замість автоматичної, мотор V6 замість W12 передній привід замість повного. Трохи скудновато, чи не правда?

Сходження до вершини - заняття не з легких, але під підсумкової рисою ховаються досить привабливі речі. Хто вибирає замість W12 базовий Phaeton V632 економить, без особливого збитку, на теперішньому Mercedes Е-класу. Принаймні, так стверджують самі німці.

Привід/потужність двигуна. Про це тут піклується компактна шістка. У цьому "Фаетоні" вона грає роль динамічного лихача як в "Гольф R 32", а швидше істинного джентльмена. Завжди готовий до стрибка, однак, завжди з бездоганними манерами. Під час спокійного руху він акустично приємно стриманий, при додаванні газу - зі спортивними нотками на нижніх тонах. А те, як веде себе V6 з 22 тонни чистого ваги, просто дивно. Розгін з місця до 100 км/год за 89 секунди, максимальна швидкість 245 км/год, це - показники спортивних автомобілів. Однак механічна коробка передач погано в'яжеться з такою машиною. І хоча працює коробка дуже точно, підходить вона благородної лімузину як кросівки до смокінга.

Кузов/комфорт. Phaeton в даний час є першим VW, який дійсно гідно заявив про себе в представницькому класі. Досконалий кузов, салон, який до дрібниць відповідає вимогам, що пред'являються до автомобілів цього класу. Регульовані в 18 положеннях передні сидіння і вставки з полірованого дерева скрізь, де тільки можна, навіть зсувні над дефлекторами вентиляційних отворів. А завдяки підвісці і регулюванню за бажанням амортизаторів, Phaeton грає роль ставного лімузина, справжнього спортсмена.

Безпека. Повітряних подушок безпеки і електронних систем безпеки на борту достатньо і, ясна річ, на самому високому рівні техніки.

Економічність. Повний газ на V6 по-справжньому доріг. Тоді від 17 до 20 літрів палива на кожні 100 км пробігу вилітають разом з вихлопом в трубу. Але хто любить водити на помірних швидкостях, буде винагороджений в середньому дванадцятьма літрами на кожну сотню кілометрів пробігу.

Емоції. Phaeton V6 черпає свою привабливу силу з досконалості в деталях і з свідомості, що істотно дорожча версія W12 може не набагато більше.

Висновок. З виходом нової моделі VW Phaeton на авторинку з'явився автомобіль, здатний у своєму класі на рівних змагатися з такими марками, як Mercedes, BMW, Audi, Volvo та іншими визнаними грандами представницького і бізнес-класів.