Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

TDI повинен бути завжди "Гольфом"?

1031
Golf і TDI в Європі стало вже цілком стійким поєднанням, як Golf і GTI. Проте знаменитий фольксвагенівський турбодизель тепер з'явився і у SEAT, який перетворює цілком міську модель Ibiza в абсолютно новий автомобіль. Який дизель краще за ті ж гроші?

Погляд на німецькі автостради скаже більше, ніж тисячі слів. По-справжньому хвацько мчать по дорозі тільки дизелі, однак, високий темп для них - задоволення майже без покарання. Невеликий витрата і невисокі ціни зробили це можливим.

TDI повинен бути завжди "Гольфом"?


Завжди при цьому вперед Golf TDI, який в середньому має потужність до 150 л. с. Вже і з 100-сильним варіантом він спокійно розганяється до 188 км/год, тобто набагато швидше, ніж перший GTI 1976-го. Тільки з роками дизель з Вольфсбурга став досить дорогим: менше 18000 євро TDI не пропонується в Німеччині, а в добре оснащеній версії комфортної лінії трехдверник стоїть вже майже 195 тисячі євро.

А дешевше нічого немає? Є. У моделі SEAT Ibiza отримує трохи пристрасності і вінчає цей конструкційний ряд TDI на 130 л. с. В спортивній версії це дорівнює в Європі 17440 євро. Причина, щоб сказати: Golf, прощавай?

Що стосується потужності, в будь-якому разі "так". Сердито сопучи і порыкивая, як справдешній тюнінговий автомобіль, SEAT виробляє набагато більше емоційне враження, ніж Volkswagen. Натискання на праву педаль, і Ibiza вже далеко. Швидкість у 206 км/год він на автостраді досягає без особливого напряга. І завдяки новій, добре розрахованої шестиступінчастою коробки передач, яка, між іншим, перемикається спортивнее, ніж п'ятиступінчаста у Golf, він, незважаючи на сильний зустрічний вітер, звучить не голосніше німецького побратима.

Для ігор на дорозі іспанець зі злими очима більше підходить. Де німець трохи зручніше управляється, Ibiza бадьоро слід курсом, який водій задає дуже красивим рульовим колесом. Ніхто під час відважної їзди на поворотах не зісковзне з крісла, можна не турбуватися - тугі спортивні сидіння володіють відмінною бічною підтримкою. Невелика примітка: заднє сидіння теж розділено на дві яскраво виражені частини, місце посередині є тільки містечком, яке ніхто не захоче при всьому мужність зайняти на час тривалої поїздки.

Наслідком цього є відсутність ззаду і третього підголівника. Але він пропонується "Фольксвагеном" для Golf в пакеті з ременем безпеки з триточковим кріпленням, правда, за додаткову плату. На спортивній Ibiza в далеку дорогу краще вирушати одному або вдвох, максимально втрьох. Не так кидається в очі, що ззаду у нього значно менше місця, ніж у Golf, що ще більше підкреслюється істотно зростаючої задньою бічною лінією - відчувається певна тіснота.

Водійським автомобілем Ibiza роблять також і його гальма. Вони надійно зупиняють емоційного іспанця зі швидкості 100 км/год в межах 40 метрів. Для "Гольфу" цей показник становить близько 43 метрів - у межах норми, але не дуже сучасно. Тому німецький автомобіль, знаменитий у всіх поколіннях, знаходиться в тіні свого двоюрідного брата по концерну? Ні, не треба боятися, любителі VW Golf. Він, хоча і старий і скоро зазнає чергового оновлення, має ще свої сильні сторони. По-перше, якість, яке завжди вражає. Панель управління Ibiza, в порівнянні з "гольфовской", виглядає простіше.

Подушки безпеки в області голови і ESP надають Golf стійкість і в справі безпеки. В Ibiza є тільки передні і бічні подушки безпеки, ESP - за окрему плату. Це треба собі дозволити, тому що, як і Golf, Ibiza має в екстремальних ситуаціях схильність до надмірної управління, і тут електроніка допомагає дуже дієво, щоб не дати задній частині автомобіля зірватися в занесення.

А ще у "Фольксвагена" більший об'єм багажника. І хоча Golf витрачає більше - 59 л/100 км, у порівнянні з 56 л на "сотню" Ibiza, і з меншим оснащенням коштує більше, він є дешевшим в змісті. Ах так, і, звичайно ж, комфорт. Проте в серійному виконанні він з'являється з дуже м'якою підвіскою, в той час як підвіска іспанця натягнута як струна. SEAT Ibiza Sport - автомобіль справді спортивних водіїв.