Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Заміна зчеплення в Ford Focus 1 (Форд Фокус 1), відео

02.02.15, Форд
1674
Заміна зчеплення в Ford Focus 1 (Форд Фокус 1), відео


Вчимося міняти зчеплення на автомобілі Ford Focus 1 своїми руками. Заміна зчеплення - один з найбільш частих видів ремонту автомобілів. У середньому термін служби зчеплення вітчизняного виробництва не перевищує 70-80 тисяч кілометрів, імпортних - в 15 рази більше. Підходити до вибору нового вузла треба вкрай обережно і виважено, так як на вітчизняному ринку широко поширені низькоякісні підробки, які не тільки не забезпечують скільки-небудь надійної роботи, але і можуть стати причиною дорожньо-транспортних пригод, в тому числі і з трагічними наслідками. Треба пам'ятати, що зчеплення в автомобілі, крім своїх звичайних функцій - переривання крутного моменту двигуна при перемиканні передач, зниження ривків трансмісії, відповідає за безпеку, будучи, по суті, запобіжною муфтою, яка в критичній ситуації повинна запобігти руйнуванню більш важливих і дорогих вузлів (двигуна, коробки передач, ведучого моста).

Відео заміни зчеплення на Ford Focus 1:



З відео ви зможете дізнатися різні рекомендації щодо заміни зчеплення Форд Фокус 1 і його регулювання.

Після демонтажу старого зчеплення поверхню маховика необхідно знежирити, і одночасно перевірити на знос. Слід також пам'ятати, що фрикційні накладки диска зчеплення дуже гігроскопічні, тому якщо випадково допустити попадання на них масла або інших рідин, то вони миттєво вберуться, і в цьому самому місці диск в процесі роботи буде локально пробуксовувати і перегріватися, що істотно знизить ресурс його роботи. Виходячи з цього, всі роботи з новим зчепленням бажано проводити чистими руками. Для очищення зчеплення часто застосовують аерозолі, які використовуються для знежирення гальмівних накладок, проте цього ні в якому разі не можна робити, тому що матеріал для їх виготовлення принципово різниться. Перед установкою нове зчеплення слід перевірити на биття. У випадках, коли бічне биття диска перевищує 05 мм, зчеплення буде трохи пробуксовувати в місці перекосу з-за неповного роз'єднання кошика і диска.

Вкрай рекомендується одночасно зі зчепленням змінювати робочий циліндр і вижимний підшипник, так як колишні деталі після розбирання вже не будуть володіти необхідними властивостями. Перед демонтажем нового диска очищаємо від забруднень вал і перевіряємо співвісність шліців, намагаючись не торкатися руками фрикційних накладок. Диск повинен вільно без зусиль рухатися вздовж валу. Змащуємо деталі ретельно, але не рясно, надлишки мастила з обох боків диска прибираємо. Далі монтуємо вижимний підшипник. Всі роботи проводимо тільки ручним інструментом, щоб уникнути небажаних наслідків. При монтажі також зверніть увагу на стан тангенціальних пружин. Саме вони надають плавність роботи зчеплення. Якщо одна або кілька тангенціальних пружин будуть пошкоджені, то суміщення деталей при роботі вузла буде неповним.

При установці зчеплення необхідно користуватися комплектом спеціальних оправок, максимально точно забезпечують співвісність при монтажі. Якщо їх не застосовувати, то можливе зміщення корзини по вертикалі або по горизонталі, і коробка при зворотній збірці не стане на місце. Кріплять затягуємо болти зіркою, а не один за одним. Це забезпечить рівномірне прилягання площині кошика в процесі експлуатації. Поступово збільшуємо силу затяжки болтів, а остаточна затягування повинна проводитися динамометричним ключем тільки один раз до клацання (згідно з визначеним моменту).



Ford Focus