Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ford Maverick 2.0 огляд

02.02.15, Форд
406
Після досить успішного старту позашляховика Mazda Tribute марка Ford представляє на європейському автомобільному ринку з деяким запізненням свій варіант "близнюка" з спільного проекту.

Можна легко увійти в оману - Ford Maverick і Mazda Tribute відрізняються в основному тільки деталями. Обидві моделі сходять з одного конвеєра на американському заводі в місті Клейкомо (штат Міссурі). (Тільки модель Mazda Tribute з правостороннім рульовим управлінням випускається безпосередньо в Японії.)

Ford Maverick 2.0 огляд


В Європі (а у нас тим більше), де автомобілі менше і дорожче, ніж в Америці, Maverick і Tribute суттєво розширять пропозицію в середньому класі "4х4" і пропонуються як альтернатива до звичайним легковим автомобілям з кузовом універсал. Maverick 2.0 коштує не дорожче, ніж оснащений подібним чином універсал Mondeo 2.0 Turnier. І виходить, що повний привід дістається автомобілісту даром (щоправда, таке справедливо поки тільки для Німеччини). І хто не надає великого значення високої прохідності і дизельному двигуну, той залишиться задоволеним таким "американцем". Він відрізняється дуже надійним шасі, великою кількістю вільного місця в салоні, повним приводом, який може механічно підключатися або відключатися, і прийнятним співвідношенням ціни і потужності.

Хто хоче дозволити собі повний люкс-пакет, тому потрібен Maverick 3.0 V6. Він у своїй серійної комплектації має автомат-коробку з важелем перемикання під кермом (чисто по-американськи) і дуже довгою і еластичною передачею Drive (що теж типово американські "примочки"), чим сильно відрізняється від четырехцилиндровой версії, що має тільки механічну коробку передач. Така версія Ford Maverick проявляє себе як комфортний "паркетник" для переважної експлуатації на міських вулицях, підкуповує хорошим пропозицією місця в салоні і відмінним шасі.

Модних комп'ютерних "наворотів" у нього так само мало, як і оригінальних дизайнерських ідей. Зате сильний шестициліндровий мотор дуже радує гарною культурою їзди при досить помірному споживанні палива.

Відмінності між Mazda і Ford, як і сказано вже було на початку нашого матеріалу, в деталях: трохи інші бампери, трохи різні кришки багажників і задні ліхтарі, трохи інші фари, інший капот і інша форма передніх крил. Салон Mazda Tribute виконаний в сірій кольоровій гамі, Ford - чорної. Крім того, сидіння в Ford мають більш щільну матерчату оббивку, а панель приладів - іншу структуру поверхні. Maverick 2.0 оснащується 15-дюймовими колесами з розміром шин 225/70 R 15 Tribute 2.0 - 16-дюймовими з розміром шин 215/70 R 16. У версії 3.0 V6 як Mazda і Ford мають розмір шини 235/70 R 16.

Ford Maverick 2.0 з базовим оснащенням коштує трохи дорожче, ніж Mazda Tribute 2.0 але має набагато краще оснащення за безпеки. Подібне оснащення для Mazda отримуєш за додаткову оплату в пакеті Exclusive, в якому, однак, відсутня аудіосистема. Але зате для Mazda Tribute можна замовити величезний люк у даху і випускається тільки для V6 шкіряну оббивку салону, а для Ford Maverick є тільки загальний пакет. Хто постарається детальніше вивчити список оснащення, той помітить, що Ford завжди виходить трохи дорожче. Але будемо вважати, що це надбавка за стару марку, як за зірку Mercedes або переплетені кільця у Audi.