Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Ford Fusion: два в одному?

02.02.15, Форд
584
Focus і Fiesta - відомі імена, про які варто згадати, коли належить покупка нового компактного малолітражного автомобіля. Обидві моделі марки Ford у багатьох випробуваннях довели свої здібності, а власники просто закохані в них.

Ford Fusion: два в одному?


Сьогодні Ford вводить в гру ще одне ім'я: Fusion, сплав! Мається на увазі поєднання переваг обох автомобілів? Він трохи більше Fiesta, і трохи менше Focus. Трохи холоднокровніше малолітражки і такий же практичний, як компакт.

Так що ж таке Fusion - гра слів, придумана відділом маркетингу Ford, чи все-таки за іменем криється щось більше? Чи зможе він замінити Focus, а Fiesta зробити взагалі зайвою? І, нарешті, за ціною базової моделі Focus в Fusion пропонується досить пристойне оснащення, а Fiesta може бути запропонована навіть як топ-варіант Ghia.

Вперше сідаючи в Fusion, відразу відзначаєш, що цей незграбний малолітражний автомобіль трохи просторіше своїх "братів". Почуття свободи дарує, насамперед, великий простір над головою. Тому пасажири, що сидять ззаду, Fusion, незважаючи на зменшене на 3 сантиметри місце для ліктів, відчувають себе навіть просторіше, ніж в Focus.

Fiesta нічого не може протиставити Fusion, їй не вистачає ні ширини, ні висоти. І якщо ззаду в неї сідають три людини, то для крайніх це означає сидіння з втягнутою головою, так як під дахом замало місця. А ось для колін у всіх трьох автомобілях місця цілком вистачає. Спереду в Fiesta дратують сильно зміщені в салон колеса. Для водія і пасажира, що сидить поруч з ним, немає відповіді на питання: куди подіти ліву і, відповідно, праву ногу?

Водій краще всього відчуває себе в Focus. Поряд з трохи збільшеними за розміром шухлядками, розташованими на рівні стегон, радує регульований по глибині посадки і висоті кермо - в Fiesta і Fusion він регулюється тільки по висоті. Тому тут буде зручно і водіям високого зросту.

Позитивний момент у Fusion: завдяки більш високій посадці автомобіля сідати і виходити з нього набагато простіше. Те ж саме відноситься і до навантаження, хоча багажне відділення Fusion трохи менше, ніж у Focus. Однак задні двері більше, за рахунок цього Fusion перевозить на 30 кг більше вантажу. Крім того, оформлена по-универсаловски задня частина сприяє кращому огляду ззаду, а незграбна передня частина дає простір для огляду спереду. Таким чином, під час паркування на Fusion виникає менше проблем, ніж на інших моделях. У Focus з усієї трійці більший радіус повороту, що іншим в міському русі надає перевагу.

Що ж стосується потужності і ходових якостей, то всі три "форда" майже не відрізняються один від одного. Їх 16-літровий двигун працює бадьоренько. Хоча Fusion з більш високою посадкою і амортизує вибоїни порівняно з Fiesta трохи краще, однак, через недостатню аеродинаміки лобової поверхні, він розвиває меншу швидкість, ніж Fiesta і Focus.

Ще суттєвіше відрізняється оснащення. Як Fusion Trend, так і Fiesta Ghia пропонує технічне оснащення, яке для основної версії Focus можна отримати тільки за окрему плату або взагалі не отримати. Електричні склопідйомники, центральний замок з дистанційним управлінням, протитуманні фари - все це отримує власник Focus, тільки починаючи з версії, яка на 350 євро дорожче базової, а також за окрему плату.

Жирні плюси можна поставити Fiesta і Fusion по темі "Безпека": у Focus ESP стоїть на 140 євро дорожче, ніж у двох інших "фордів". Останні мають також подушки безпеки для голови. І все це входить у серійне оснащення. А за третій підголовник ззаду потрібно буде викласти ще 80 євро зверху. Все це майже не дозволяє базової версії Focus конкурувати зі своїми побратимами. Стоїть на клас вище, він виграє хіба що на іміджі, оскільки багато хто все ж таки цінують це більше, ніж подушки безпеки та електричні склопідйомники. Таким чином, Fusion з його пристойним пропозицією місця, хорошими ходовими якостями і багатьма іншими приємними деталями є справжньою альтернативою для людей, які досі не можуть вибрати між Fiesta і Focus.