Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Газель Бізнес УМЗ 4216 з гидрокомпенсаторами, регулювання клапанів. Відео

03.11.16, Газ
231
Газель Бізнес УМЗ 4216 з гидрокомпенсаторами, регулювання клапанів. Відео


Покажемо як своїми силами провести регулювання клапанів у двигуні УМЗ 4216 з гидрокомпенсаторами на автомобілі Газель Бізнес. Отцепляем все зайве, знімаємо клапанну кришку. Встановили напис:

Газель Бізнес УМЗ 4216 з гидрокомпенсаторами, регулювання клапанів. Відео


На даному двигуни клапана не звільняються, вони у нас завжди в затиснутому стані. Як нам визначити з якого циліндра почати налаштування. Для цього ми беремо яку небудь рівну планку. Ставимо її між третім і четвертим клапаном і бачимо куди у нас йде нахил. З цього нахилу ми можемо визначити, затиснутий або не затиснутий клапан. Тобто якщо у нас нахил йде в бік четвертого клапана, це означає що четвертий клапан у нас зараз ослаблений, а "натиснутий" третій клапан. Це нам говорить про те, що налаштування починаються з першого циліндра.

Газель Бізнес УМЗ 4216 з гидрокомпенсаторами, регулювання клапанів. Відео


Значить налаштовуємо перший, другий клапан, потім четвертий. Як відбувається настроювання клапанів, спочатку зриваємо гайку:

Газель Бізнес УМЗ 4216 з гидрокомпенсаторами, регулювання клапанів. Відео


Потім викручуємо болт, до того моменту як на нього перестане тиснути гідрокомпенсатор. Як тільки це відбувається, ми робимо на випускних клапан один повний оборот, на впускних клапанах півтора обороту. Хоча в методичках пишуть, що на всіх клапанах необхідно робити, два, два з половиною обороту. Але як показала практика, коли робиш 2.5 обороту, особливо коли машина експлуатується на газу, сідла клапанів починають підгоряти і в підсумку гідрокомпенсатор не може компенсувати це натискання, починати прогорати клапан.

Відео регулювання клапанів на двигуні УМЗ 4216 з гидрокомпенсаторами в Газель Бізнес:



Резерв відео з регулювання клапанів в Газель Бізнес з двигуном УМЗ 4216:



По ідеї регулювати клапана на двигуні з гидрокомпенсаторами не потрібно. Але після такої регулювання двигун працює значно тихіше і м'якше. Тим у кого стоїть газ, це робити просто необхідно. Після певного пробігу рекомендується регулювати клапана? Все залежить від стилю їзди, палива. Хтось без особливих проблем зможе проїхати 70 тис. км., а у інших вже на 40 тисячах підгорає сідла і клапан провалюється.




Теги новини: ремонт Газель