Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Opel Astra купе ОРС Х-Treme - червоний диявол "Опеля"

04.02.15, Опель
1331
Мирний спокій ранку на автодромі від пекельного рева оскаженілого монстра відокремлює всього лише натиснути на кнопку старту. Те, що послідує за цим, знає тільки гонщик: машина нервово здригається, V8 реве, кузов гримить і починає з шумом вібрувати.

Opel Astra купе ОРС Х-Treme - червоний диявол "Опеля"


Голова просто розколюється - і це вже при тій кількості оборотів, якого вимагає холостий хід. Барабанні перетинки водія захищають навушники, але це все одно не дуже рятує. Зовнішній світ певною мірою позбавлений такого акустичного муки

Хоч двомісний Opel Astra купе з доповненням до імені ОРС Х-Treme і є нащадком гоночного автомобіля DTM, але він придатний і до їзди по місту. Так, глушник фільтрує заборонені законом децибели. Але все одно звук його мотора не залишає ні найменшого сумніву - перед вами породистий "скакун" a'la Ferrari 360 Modena. Ніякого бурмотіння - тільки лютий рев розлюченого звірюки, що переходить при підвищенні оборотів в исступленный виття. Правду сказати, і потужність, що знімається з кожного літра робочого об'єму цього "опелька", також під стати "моденовской" - рівно 111 к. с./л.

А як Х-Treme починає свій рух! Це - просто пісня! Хід педалі зчеплення важкий, але не безжально жорсткий. З допомогою потужного, сильно виступає в салон важеля перемикання коробки передач включається перша швидкість, при цьому відбувається помітний поштовх. Потім ліва нога при злегка зрослих обертах обережно відпускає зчеплення.

Той, хто, не боячись сили звуку, повністю натисне на педаль газу, зірветься з місця з такою силою, що виявиться практично миттєво на відстані гарматного пострілу. Колеса чіпляються за асфальт і несуть задньопривідну "Астру" вперед. При цьому двигун так блискуче набирає обертів, що вже через кілька миттєвостей буде досягнута гранична зона їх числа. Під час прискорення найкраще місце для правої руки - набалдашник важеля перемикання коробки передач: вона повинна з секундним інтервалом тягнутися назад, щоб одним махом змінювати швидкості. При цьому педаль газу завдяки прерывателю запалювання може залишатися натиснутою.

Швидко досягається шоста швидкість, і болід летить до наступного повороту. Немає часу, щоб подивитися на спідометр. Можливо, вже близько 300 км/год - божевільна тяга не залишає в цьому ніяких сумнівів.

З такою ж злістю, як Х-Treme розганяється, він і гальмує. Шість поршнів кожного гальмівного супорта беруть в "кліщі" диски розміром з здорову тарілку для другої страви, на якій вільно вмістяться величезна відбивна та ще й гора гарніру. Навіть у вуличній версії і в холодному стані ця система гальмує чудово. А вже в розігрітому вона подібна до дії гальмівного парашута винищувача.

В салоні тільки дизайн керма все ще нагадує про Opel Astra поведінка на поворотах - не від серійного світу. Маленький поворот, і Х-Treme показує п'яти, як заєць тікає. При цьому швидкість на поворотах настільки висока, що, чесно кажучи, може захопити дух. Той же, хто самовпевнено на виході з повороту занадто рано або занадто багато дасть газу, різко спровокує навіть не занос, а занедбаність хвостової частини до зовнішньої кромки повороту. І тут мало допомагають запевнення, що X-Treme рано повідомляє про межі свого зчеплення з дорогою. Зрештою, вони виходять з вуст начальника Opel-Motosport Фелькера Стрычека, який все ще виступає в гонках, і в якості порівняння призводить справжній "бойовий" гоночний автомобіль Opel DTM .

Але саме завзятості Стрычека автомобілісти і зобов'язані тим, що Х-Treme став реальністю. Він охоче випустив би його дрібною серією - Opel Performance Center (ОРС) у поєднанні з сервісним пропозицією обслуговувати гонщиків протягом всієї автомобільної життя. Але попит диктує пропозицію, і хоча доля дрібної серії ще не вирішена, з моменту першої презентації на автомобільному салоні в Женеві надійшло десять попередніх замовлень. Більшість з них чисті, так би мовити, без цінового ліміту.

Потенційні покупці у фінансовому плані мають бути дуже незалежні. Адже вже зараз зрозуміло: ціна спортивного суперавтомобіля буде вимірюватися семизначною цифрою - навіть у цьому відношенні Opel Astra Coupe виправдовує своє додаткове ім'я: X-Treme .