Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Сонячна Mazda

06.02.15, Ремонт
398
Коли цей автомобіль їде по вулиці, що оточують водії мимоволі скидають швидкість, а пішоходи обертаються, щоб краще розглянути золотаве диво. Не змогла спокійно пройти повз цього автомобіля і наша газета.

І справді, машина не може залишити байдужим нікого. Переливається всіма відтінками золотого і світло-коричневого кольорів, вона, здається, світиться зсередини і випромінює якусь позитивну енергію. Її хочеться помацати руками і відчути це м'яке, обволікаючу тебе тепло.

Сонячна Mazda


Спочатку вона була звичайною "Маздою", невибагливого кольори коричневий металік, з традиційними чорними бамперами і зовнішніми дзеркалами. І єдине, що вирізняло її з загального потоку машин, була незвичайна форма кузова типу "хардтоп" зі "сліпими" фарами. Бувалий старіючий "болід", намотав на свої колеса не одну сотню тисяч кілометрів доріг, зажадав ремонту кузова. Було прийнято рішення зробити заміну порогів і зварювання кузова.

Щоб відремонтувати автомобіль, власник "Мазди" звернувся до свого старовинного друга Юрію Івановичу Забіяці, директорові спільного російсько-українського підприємства "Юрик's", яке багато років займається кузовними автомобільними роботами. Юрій Іванович має індивідуальний підхід до кожної машині, і немає двох однакових машин, тюнінгованих в його ательє. Крім того, ательє "Юрик's" вже більше шести років займається рихтуванням, фарбуванням (в тому числі і ексклюзивними), тюнінгом і іншими кузовними роботами. Автомобілі, що пройшли через СТО "Юрик's" , брали участь у виставках і займали перші місця за якістю і оригінальності фарбування. В нашому місті "бігають" такі автомобілі як "Шевроле Камаро", "Форд Сієра", "Крайслер", "Опель Монца", які побували в кузовному ательє "Юрик's", і всі вони виділяються з потоку машин своєю неповторністю, стилем і бездоганним смаком. Відчувається, що майстер закохується в кожну машину, яка потрапляє до нього в руки, і вкладає в працю все своє вміння і душу, тому можна сказати, що будь-яка з машин робиться за індивідуальним замовленням.

У Юрія Івановича відразу виникла ідея створити з "Мазди" машину, яка могла б кинути виклик сріблястим холеным "мерседесам", тому що настав час стилю, час зухвалих індивідуалістів, які у всьому прагнуть бути єдиними. Саме для них існує тюнінг. На нашій "Мазді" були зроблені об'ємні зі зворотними схилами пороги, які візуально притиснули машину до асфальту і надали їй більш стрімкий і приземкуватий вигляд. Розширений низ передніх і задніх крил зробив машину більш широкою. Нові молдинги на бортах, обрамлення колісних арок і спеціально для цього автомобіля виготовлене антикрило змінили машину до невпізнання. Але найголовніше диво, що зробила машину неповторною, було фарбування. Довго вирішували, яким кольором пофарбувати кузов. Зупинили вибір на "рідному" колір - світло-коричневому. Автомобіль фарбували 36 годин! Кілька шарів фарби і перламутру, а зверху три шари лаку. А самий цікавий момент полягав у тому, що серединна лінія кузова, яка як би світиться зсередини, пофарбована тільки перламутром. Більш того, правий і лівий борти пофарбовані не просто класно, а абсолютно ідентично!

Знайомі автомобілісти, побачивши машину, що вийшла з ремонту, починали будувати версії, де і якої фірми купувалися ті чи інші деталі, і геть відмовлялися вірити, що вся ця краса виготовлялася у нас в Дніпропетровську. Крім того, коли господар автомобіля показував свою "Мазду" співробітникам багатьох магазинів, що постачають тюнінгові "прибамбаси" в місто, починалися ті ж самі розмови. А вже з приводу фарбування народ повністю відмовлявся вірити, що машина фарбувалася вручну, а не на спеціальному комп'ютеризованому стенді. Ось такі майстри живуть і творять (а створення такого автомобіля - це вже не ремесло, а саме творчість) в нашому місті.

Автор сам проїхався в цьому шикарному купе і бачив, як округлюються очі і вивертаються шиї у всіх навколо. Йде машина по дорозі дуже чіпко, але м'яко, і здається, що ти париш над дорогою. Що ще чекає цю "Мазду" ? За словами власника, в найближчому часі чекає тюнінг двигуна, щоб довести до приличествующей такій красуні потужність мотора, тюнінг вихлопної системи і, звичайно ж, доукомплектація автомобіля (без того "нафаршированого"), всякими додатковими "наворотами" - автоматичним включенням фар, датчиком дощу і так далі.

Від неодноразово пропозицій продати купе господар його категорично відмовляється, бо вважає, що успіх чекає лише тих людей, які готові вступити в іскрометне змагання стилів і персон, хто не боїться вийти із стандартного ряду. І ще він сказав, що якщо підійде час міняти автомобіль, то він пересяде тільки на ще більш тюнінгувати машину, яку безсумнівно віддасть в руки фахівцям СТО "Юрик's", тому що якщо зіставити ретельність роботи, якість матеріалів і по-справжньому творчий підхід до справи з рівнем цін, то можна просто здивуватися. А свою "Мазду" все одно залишить собі, чи виставить в майстерні свого друга в якості реклами і буде зрідка виїжджати на ній.

Щасливих і довгих доріг цієї "Мазді", і нехай вона ще довго радує свого господаря. А її творцям - краще шоферское побажання: "Ні цвяха, ні жезла!"