Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Перша Mazda 6 огляд

06.02.15, Ремонт
392
Для тесту журналістам популярного німецького автомобільного журналу Auto Strassenverkehr дістався седан Mazda 618 з потужністю 120 л. с. Базова версія цієї моделі коштує в Німеччині 19700 євро. При цьому на вибір надаються дволітровий бензомотор на 141 л. с. і 23-літровий на 166 к. с., а також ексклюзивне і топ-оснащення. А на вересневі старти заявлені також і дволітрові дизелі з системою живлення Common Rail і потужностями на 120 або 136 кінських сил відповідно.

Перша Mazda 6 огляд


Що ж ховається під прекрасною оболонкою? Новачок схожий за обсягом на брата по концерну і переможця дуже жорсткого німецького всебічного автотеста Ford Mondeo. Технічно спорідненими один одному автомобілі, однак, не є.

Чотири дорослих зручно влаштовуються в шістці, в разі потреби - п'ятеро. Свою родинну належність він підкреслює вже в базовій версії серійними кріплення дитячого сидіння "Изофикс" зверху на задні сидіння, а також п'ятьма підголовниками і трьохточковими ременями безпеки. Середня заднє сидіння навіть можна звільнити від засувки і прибрати, і тоді спинки задніх сидінь складаються для збільшення багажника, вміщує в стандартному положенні 500 літрів.

Попереду сидіння зручні, володіють прекрасною бічною підтримкою, але для великого водія могло б бути і більше простору для ніг. Але все одно, навіть після багатогодинної поїздки на м'якій оббивці відчуваєш себе свіжим і бадьорим. До речі, регулювання сидінь Mazda 6 має дуже просте управління. На жаль, жорстка пластмаса щитка приладів і обшивок дверей не можуть створити таке ж сприятливе почуття, як це відбувається у Volkswagen Passat або Ford Mondeo.

Навіть версія з потужністю 120 л. с. веде себе, як бадьорий крейсерський седан. 18-літровий двигун прискорює цю "шістку" з місця до "сотні" за 102 секунди, так і далі пропонує пристойний запас потужності. Єдиний недолік: між 3500 та 4500 оберти колінчастого валу цей четырехцилиндровик досить голосно звучить. Заслуговує похвали економічний витрата: під час тесту тільки 75 літра на 100 кілометрів. Це навіть на 08 літра менше, ніж зазначено в заводських даних.

Mazda 6 крім усього іншого, має дуже гострим рульовим керуванням - тільки дві третіх обороту від упору до упору - дуже моторний автомобіль. Однак, якщо маневри на відхилення змінює кілька разів відразу один за одним курс, 18-літрова версія, оснащена серійно 15-дюймовими покришками, дуже рано починає потребувати допомоги протизаносною системи DSC. У 18-літрової версії оснащення додатковий комфорт повинен бути додатково встановлено і стоїть разом з гальмівним асистентом ще 650 євро. Інакше відбувається з кондиціонером - усе найбільш істотне вже серійно встановлено на борту. Отже, базова маздовская "шістка" займає як мінімум п'яте місце серед всіх автомобілів цього класу, пропонованих сьогодні на європейському автомобільному ринку. А це, погодьтеся, дуже непоганий результат, особливо якщо зважати на жорстку конкуренцію в цьому класі.