Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Дизельна Mazda - проба пера вдалася

06.02.15, Ремонт
373
До цих пір японці, випускаючи ту чи іншу модель з дизельним двигуном для європейського ринку, використовували покупні, переважно європейські легкові дизелі. Однак тепер з'явилася Mazda з 20-літровим турбодизелем прямого вприскування власного виробництва. Цей двигун, який, втім, вже працює в моделі Mazda МPV, не зовсім звичайний.

Дизельна Mazda - проба пера вдалася


По-перше, при однакових робочих об'ємах версії цього двигуна пропонуються в двох максимальних варіантах. Крім того, мотори володіють системою прямого вприскування Common Rail другого покоління компанії Denso. Завдяки новій системі упорскування, тиск в паливній системі повинно досягати 1800 бар.

В залежності від робочого режиму двигуна може здійснюватися до трьох попередніх і двох додаткових вприскувань в камери згоряння. 121 - 136 л. с., а крутний момент - 310 нм. Система живлення нових турбодизелів має форсунками з шістьма отворами діаметром 015 міліметра. Була модифікована, порівняно з двигуном попередньої 626-й, також геометрія камери згоряння і спеціально сформовано днище поршня. 121 або 136 л. с. становить вихід потужності першої і другої версій, відповідно, а максимальний крутний момент у обох варіантів двигуна досягає 310 Нм. Обидві версії мають турбонаддув із змінною геометрією. Але найважливіше відмінність полягає в приладі управління і проміжному охолоджувачі наддуваемого повітря для більш потужної версії. Дизайн цього повністю з чистого аркуша створеного автомобіля нагадує кращі європейські зразки. Адже в даний час при створенні універсалів керуються принципом "Універсал не просто микрогрузовик, а стиль життя!". Обсяг багажника більше тільки на п'ять літрів, ніж у седана, але, завдяки системі задніх сидінь, що складаються, його об'єм можна збільшити до 1712 літрів, причому, підлогу багажного відділення стає абсолютно рівним.

Під підлогою багажника знаходяться об'єднані шухлядки і повнорозмірне запасне колесо. У цього універсалу є три варіанти виконання - Comfort, Exclusive і Top. Причому дизель на 136 л. с. буде стояти лише в двох останніх версіях. Керівництво Mazda націлене продавати в Європі близько половини всього обсягу поставляються сюди Mazda 6 (приблизно 30000 одиниць) з кузовом універсал. Крім цього воно прогнозує частку дизелів - до 30 відсотків.

Всі версії дизельних універсалів Mazda 6 будуть оснащуватися традиційним для марки переднім приводом, який спільно з жорстко узгодженої ходовою частиною пропонує переконливі ходові якості. Анонсований Mazda повний привід через електронно-керовану фрикційну муфту є тільки для самих потужних бензинових версій.

При роботі двигун занадто настирливо "заробляє цвяхи", при часткової і особливо при повному навантаженні його потужний звук ледь перекривається шумами від вітру і кочення коліс. Критики заслуговує слабкість при рушанні з місця. Якби пропонувався дизель з автоматикою, то цим можна було б якось пояснити таку поведінку. Але ні - впевнено тягнути мотор починає після 1800 об/хв; тільки тоді 90 відсотків тягової сили знаходиться в розпорядженні водія. Незрозуміло і те, що японці створили дизель, здатний розкручуватися до 5200 оборотів, що зовсім не обов'язково для нього. Адже основний плюс таких моторів - могутня тяга на невеликих і середніх обертах. Однак такі універсали здатні досягати швидкості 210 км/год, що дуже похвально для універсала і просто шикарно для дизеля. І ще: дизель на 121 к. с. укладається в норми "Євро 4", а версія на 136 "коней" - поки тільки в норми "Євро-3". Але протягом наступного року Mazda збирається взяти також і цей бар'єр.

Крім того, у продаж вже почали надходити і спортивно орієнтовані версії седана і хетчбека цієї моделі. Основною метою такого вдосконалення було створення спортивного іміджу моделей цієї японської марки (що входить, до речі, в єдиний концерн з Ford Motor Company).

І це, значною мірою, вдалося. Клиновидний силует кузова разом з примітною, обрамленої вузькими фарами з прозорим склом, передньою частиною вселяють надію на видатну динаміку моделі. Щоб задовольнити цю вимогу, на вибір до початку продажу надаються три потужних чотирициліндрових бензинових двигуна: 18 літра на 120 л. с., 20 літра на 141 л. с. і 23 літрів на 166 к. с. З осені додалися два дизеля з системою живлення Common Rail з літражем два літра і розвиває, дивлячись за обставинами, 120 або 135 к. з. В кінці року Mazda хоче просунути на ринок ще і повнопривідну версію моделі.