Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Mitsubishi Evo GT VII - ракета на чотирьох колесах

06.02.15, Ремонт
527
Від зовнішнього вигляду і поведінки в русі Mitsubishi Evo GT VII практично у будь-якого водія запаморочиться голова. Це не залежить від одного тільки дволітрового турбодвигуна на 280 л. с. Набагато важливіше те, що автомобіль оснащений продуманою до дрібниць повнопривідною технікою, яка забезпечує Mitsubishi Carisma Evo VII приголомшливі тягове зусилля і динаміку руху. Майже три сотні "коней" розвивається постійно в діапазоні між 6200 і майже 7500 об/хв. Це досягається завдяки потужному турбокомпресора, який при великому числі оборотів забезпечує відповідний витрата повітря. Машина починає жваво тягнути вже з самих "низів", але по-справжньому набирає чинності тільки після 3000 об/хв.

Mitsubishi Evo GT VII - ракета на чотирьох колесах


4950 Нм навантаження на середній диференціал

Як тільки компресор зі значним шумом видасть повний тиск 12 бар в камери згоряння, 390 Ньютонометрів накидаються на зчеплення і трансмісію. При старті з місця на оптимальному числі обертів, з-за дуже короткою першої передачі, гігантські 4950 Нм піддають навантаженні середній диференціал. Хоча зчеплення передбачає спеціальні накладки, воно долає такі навантаження з їдким смородом і помітним посмикуванням.

Привід при повному прискоренні працює так сильно, що важко включити третю передачу. Взагалі, процес перемикання при такому розгоні досить складний. Так, випробувачам з німецького журналу Autozeitung не вистачило 11 секунди до фантастичних заводських даних 48 секунди розгону з місця до 100 км/ч.

Повний перманентний привід

Принципово повний привід Mitsubishi розподіляє силу постійно й рівними частинами на всі чотири колеса. Всього три диференціала - в центрі, попереду і ззаду - дають можливість рухатися на поворотах. Якщо автомобіль починає заносити, всі три диференціала можуть бути блоковані. Рішення, коли диференціал блокується, приймає прилад управління, який підключено до єдиної системи активної безпеки автомобіля і управляється за загальним інтерфейсу бортовим комп'ютером. Однак це ще не все: водій попередньо може вибрати одну з трьох програм цієї системи ACD (Active Center Differential). Настройка блокування задньої називається AYC (Aktive Yaw Control) і забезпечує приголомшливу динаміку руху Evo VII. Незалежно від налаштування все відбувається значною мірою без заметів, і, подібно ракеті, машина мчить туди, куди направить її водій.