Mitsubishi Evo GT VII - ракета на чотирьох колесах
Від зовнішнього вигляду і поведінки в русі Mitsubishi Evo GT VII практично у будь-якого водія запаморочиться голова. Це не залежить від одного тільки дволітрового турбодвигуна на 280 л. с. Набагато важливіше те, що автомобіль оснащений продуманою до дрібниць повнопривідною технікою, яка забезпечує Mitsubishi Carisma Evo VII приголомшливі тягове зусилля і динаміку руху. Майже три сотні "коней" розвивається постійно в діапазоні між 6200 і майже 7500 об/хв. Це досягається завдяки потужному турбокомпресора, який при великому числі оборотів забезпечує відповідний витрата повітря. Машина починає жваво тягнути вже з самих "низів", але по-справжньому набирає чинності тільки після 3000 об/хв.
4950 Нм навантаження на середній диференціал
Як тільки компресор зі значним шумом видасть повний тиск 12 бар в камери згоряння, 390 Ньютонометрів накидаються на зчеплення і трансмісію. При старті з місця на оптимальному числі обертів, з-за дуже короткою першої передачі, гігантські 4950 Нм піддають навантаженні середній диференціал. Хоча зчеплення передбачає спеціальні накладки, воно долає такі навантаження з їдким смородом і помітним посмикуванням.
Привід при повному прискоренні працює так сильно, що важко включити третю передачу. Взагалі, процес перемикання при такому розгоні досить складний. Так, випробувачам з німецького журналу Autozeitung не вистачило 11 секунди до фантастичних заводських даних 48 секунди розгону з місця до 100 км/ч.
Повний перманентний привід
Принципово повний привід Mitsubishi розподіляє силу постійно й рівними частинами на всі чотири колеса. Всього три диференціала - в центрі, попереду і ззаду - дають можливість рухатися на поворотах. Якщо автомобіль починає заносити, всі три диференціала можуть бути блоковані. Рішення, коли диференціал блокується, приймає прилад управління, який підключено до єдиної системи активної безпеки автомобіля і управляється за загальним інтерфейсу бортовим комп'ютером. Однак це ще не все: водій попередньо може вибрати одну з трьох програм цієї системи ACD (Active Center Differential). Настройка блокування задньої називається AYC (Aktive Yaw Control) і забезпечує приголомшливу динаміку руху Evo VII. Незалежно від налаштування все відбувається значною мірою без заметів, і, подібно ракеті, машина мчить туди, куди направить її водій.
4950 Нм навантаження на середній диференціал
Як тільки компресор зі значним шумом видасть повний тиск 12 бар в камери згоряння, 390 Ньютонометрів накидаються на зчеплення і трансмісію. При старті з місця на оптимальному числі обертів, з-за дуже короткою першої передачі, гігантські 4950 Нм піддають навантаженні середній диференціал. Хоча зчеплення передбачає спеціальні накладки, воно долає такі навантаження з їдким смородом і помітним посмикуванням.
Привід при повному прискоренні працює так сильно, що важко включити третю передачу. Взагалі, процес перемикання при такому розгоні досить складний. Так, випробувачам з німецького журналу Autozeitung не вистачило 11 секунди до фантастичних заводських даних 48 секунди розгону з місця до 100 км/ч.
Повний перманентний привід
Принципово повний привід Mitsubishi розподіляє силу постійно й рівними частинами на всі чотири колеса. Всього три диференціала - в центрі, попереду і ззаду - дають можливість рухатися на поворотах. Якщо автомобіль починає заносити, всі три диференціала можуть бути блоковані. Рішення, коли диференціал блокується, приймає прилад управління, який підключено до єдиної системи активної безпеки автомобіля і управляється за загальним інтерфейсу бортовим комп'ютером. Однак це ще не все: водій попередньо може вибрати одну з трьох програм цієї системи ACD (Active Center Differential). Настройка блокування задньої називається AYC (Aktive Yaw Control) і забезпечує приголомшливу динаміку руху Evo VII. Незалежно від налаштування все відбувається значною мірою без заметів, і, подібно ракеті, машина мчить туди, куди направить її водій.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного