Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Nissan Datsun 1600 Fairlady - моя прекрасна леді

06.02.15, Ремонт
464
Досі Nissan Datsun 1600 Fairlady (що перекладається на російську як "прекрасна леді") змушує прискорено битися серця справжніх цінителів автомобілів.

"Розвеселі" шістдесяті роки минулого століття знаменні не тільки протестом тодішнього молодого покоління проти консервативних громадських структур - також було покінчено з традиціями в спортивному автомобілебудуванні. Химерно-витіюваті форми раптово перетворилися на металобрухт. Було оголошено курс на діловитість. Маленький, легкий, верткий і швидкий, але і доступний молодим і залишаються молодими в душі ентузіастам - родстер "гуркотіння шістдесятих" визначив дух спортивних автомобілів на довгий період часу. "Твоїй мамі це не сподобається, але твій тато це зрозуміє", - під таким гаслом англійські рекламні стратеги намагалися організувати прорив цієї машини на ринок. Молоді хлопці з довгим волоссям, жваві дівчата у коротеньких спідницях та молодіжний родстер - з цими трьома складовими весь час змінюються мотиви оголошень потрапляли в точку. Задоволення замість обивательського - так називалася концепція, яка дарувала автомиру величезна кількість маленьких, відкритих швидкісних малолітражних автомобілів, сьогодні стали вишуканими класиками.

Nissan Datsun 1600 Fairlady - моя прекрасна леді


На європейському ринку домінували англійські та італійські виробники, з рідкісними вкрапленнями німецьких і французьких більш або менш вдалих моделей. Проте вже в 1961 році випуском Datsun 1500 Sport Nissan заклав фундаментальний камінь японської школи в галузі сучасного спортивного автомобілебудування. Від попередника, кабріо в стилі 30-х, по-діловому стилізований 1500-й успадкував тільки концептуальну особливість: у порівнянні з більшістю тодішніх конкурентів, кузов розташовувався на рамному шасі. І крім того, для нащадка було вибрано ім'я Fairlady. Однак тільки для японського ринку. Для головного ринку в США менеджмент порахував це милозвучне ім'я занадто "жіночим". Оскільки і 1500 Sport, і його більш потужні еволюційні етапи 1600-й потужністю 96 л. с. і Datsun 2000 потужністю до 145 к. с. виявляли скоріше чоловічий характер. В жорстко пружинящем і ледь сдерживаемом спортивному Datsun поїздки ставали справжньою подією у відповідності з чистим родстер-вченням, девіз якого: хороша річ повинна мати чотири колеса і сильний двигун.

У порівнянні з британськими конкурентами в дусі ' lа MG-B, всі версії вже мали хорошим, для того часу, рівнем оснащення. Серійними були електросклопідйомники, потужна пічка опалення, задні сидіння складаються і навіть багатодіапазонний радіоприймач. До того ж японська "леді" серед зухвалих спортивних автомобілів виділялася дуже гарною якістю зборки і винятковою довговічністю.

Однак знадобилося деякий час, поки Nissan дійсно зміг влаштуватися з Datsun 1600 Fairlady на ринку спортивних родстеров. Довго існувала думка, що Datsun 1600 є плагіатом MG-B. Зовсім з незрозумілих причин, так як останній з'явився на ринку трохи пізніше. Але після кількох перемог у своєму класі в рамках проведення гонок Автомобільним спортивним клубом Америки (SCCA) лід поступово розтанув.

Випускається з 1964 року честолюбний спортивний автомобіль приніс також в економічному плані перші плоди. Із-за додавання кінських сил 1600-е перевершують в потужності більш ранні версії. Максимальної швидкості в 160 км/год досягають вони без довгого розбігу. Магічна межа - 200 км/год була вперше досягнута саме на Fairlady. Версія, охрещена по-скромному Datsun 2000 серійно мала 135 к. с., яких завжди вистачало для максимальної швидкості 175 км/ч. Маленький Datsun, нарешті, був прийнятий в клуб "швидких спортивних автомобілів" і тим самим зумів прокласти шлях для свого вкрай успішного послідовника, Datsun Z. До припинення провадження у 1970 році було випущено близько 40000 примірників "Прекрасної Леді". Сьогодні вони належать, особливо в Європі, до користуються особливим попитом раритетів на ринку автомобільної класики.