Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Peugeot 307 огляд моделі

06.02.15, Ремонт
698
Peugeot 307 у порівнянні з попередником став довшим і більше. Однак тільки завдяки габаритам, фаворитом компакт-класу не станеш.

Peugeot 307 огляд моделі


Однією з родзинок компакт-класу, відомого в Європі як гольф-клас, є величина салону. Автомобіль такого класу повинен пропонувати якомога більше місця для сім'ї, багажу і навіть для далеких подорожей. Визнано: хто пропонує більше місця за приблизно однакову ціну, той має кращі шанси завоювати серця і гаманці покупців.

Без сумнівів: у 307-ї моделі місця в надлишку. Автомобіль вийшов не тільки значно більше свого попередника, але перевершує також німецьких колег VW Golf і Opel Astra. Не тільки по довжині, але і за всіма іншими параметрами, в тому числі і по висоті.

При цьому 307-я модель розроблялася з чистого аркуша. Це не 306-я, якій була зроблена косметична операція. Більше того, цей "левеня" швидше за все просто створить новий напрямок у своєму класі. Напрям, яке займають зараз багато, в першу чергу, японські автомобілі: суміш компактних автомобілів і мінівенів. Іноді виходить красива модель, іноді не особливо. Але Peugeot дійсно вдалося створити не просто красиві, але і дуже самобутню модель, яка має яскраво виражену зовнішність і пізнається не тільки по великим емблемам з левами спереду і ззаду.

Розмір 307-й також вражає. За пропозицією місця в салоні Peugeot 307 можна запросто порівнювати з мінівеном. На передніх сидіннях до даху, до дверей і до сусіда є досить місця. У будь-якому випадку, його більше, ніж у VW Golf. Простір біля лобового скла Peugeot оформив як місце для зберігання речей. Але все, що там лежить, відображається в плоскому вітровому склі. Можна ховати речі і в бардачок, який при включеному кондиціонері охолоджується.

І ззаду багата пропозиція простору, особливо вгорі. Вільного місця для ніг багато, але не надмірно. Для трехдверных версій існує функція "Easy-Entry", яка, завдяки автоматичному складання передніх сидінь, полегшує доступ до задніх. На жаль, переднє сидіння при цьому не від'їжджає вперед до упору, так що при посадці є занадто вузький прохід.

Трохи дивно представлений багажник: хоча він повністю рівна, але вміщує тільки 341 літр. Це більше, ніж входить в Golf (330 л), але значно менше, ніж пропонує Astra (370 л). У відповідності з класом вантажопідйомність в порядку.

До сидінь немає ніяких претензій. Вони пружні, пропонують досить бічної підтримки і залишаються навіть під час тривалих поїздок зручними. Та й позицію можна чудово підібрати під себе, завдяки регульованим по висоті і нахилу спинок і подушок сидінь. Все це обладнання знаходиться на виду і легко управляється.

А топ-версія моторизації - 20-літровий двигун R416V потужністю 136 л. с. відверто хороший для машини такого класу. У порівнянні з просто лихий динамікою попередніх компакт-моделей Peugeot , 307-я виглядає також дуже добре. Більш слабкі мотори виглядають, природно, не гірше І, судячи з усього, з початком продажів в серпні, зважаючи на вражаючі розміри, Peugeot 307 судилося стати одним з бестселерів Європи, принаймні, на найближчий час.