Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Volvo XC90 - лімузин для будь-яких доріг

06.02.15, Ремонт
878
Більшості людей властива пристрасть до подорожей. Просто не всі ми можемо подорожувати стільки, скільки хотілося б, а головне там, де хотілося б. Деяким не дозволяє час, деякі не бажають бути обмеженими асфальтовими смугами доріг. Безліч нових цікавих місць, до яких не прокладені впорядковані автостради, стають доступними, якщо у вашому розпорядженні є повнопривідний автомобіль.

Volvo XC90 - лімузин для будь-яких доріг


Компанія Volvo стала в числі піонерів автомобілебудування, кому вдалося об'єднати всі кращі якості дорожнього легкового автомобіля і позашляховика, не створюючи при цьому величезний джип, який не кожному до душі. Першою скандинавської ластівкою став Volvo V 70 Cross Country першого покоління. Потім з'явилося і друге, модифіковане покоління цієї моделі.

З іншого боку, цей Volvo дуже впевнено почуває себе і на трасі. Потужний 200-сильний двигун дозволяє залишати далеко позаду багатьох передньопривідних конкурентів, адже повний привід дає можливість краще реалізовувати потужність двигуна при різких стартах. Особливо помітним це перевага стає на слизькій дорозі, в дощ або ожеледь. Система повного приводу AWD (All Wheels Drive) також міцно утримує машину в поворотах, не дозволяючи автомобілю зриватися в занос. Потужне шасі з незалежною задньою підвіскою впевнено утримує автомобіль на будь-якій швидкості, максимальна величина якої сягає позначки 210 км/год. Це справжній боєць і на трасі, і на бездоріжжі.

В образі Cross Country втілені риси справжнього сімейного автомобіля, засоби для далеких подорожей, помічника мисливцеві. Просторий салон з зручним багажним відділенням має безліч варіацій планування (у багажнику є навіть спеціальне загородження для собаки). Розкішна комплектація дозволяє універсалу по комфорту конкурувати з кращими автомобілями представницького класу.

Але настав час розширити пропозицію, і ось дано старт ще більш потужної повнопривідної моделі - Volvo XC90 довжиною в 480 метра. Фанати-любителі давно чекали цього. Як у самій Скандинавії, на батьківщині марки, так і на найважливішому експортному ринку США цей могутній "бігун по пересіченій місцевості" з ярликом Volvo, вперше презентований в січні на виставці "Детройт Мотор-шоу", мав колосальний успіх, що сприяло виникненню попиту також і в Європі.

Перше місце серед найважливіших закордонних новинок" у дослідженнях кількох провідних журналів і служби ADAC тому яскравий доказ. Інший доказ - зростаючий успіх на ринку моделей Cross-Over: так називається в Європі клас повнопривідних універсалів, в якому ХС 90 базується на великій платформі Volvo S80 і V70 принесе великі прибутки. Фірма Volvo традиційно рекламує високу якість безпеки свого продукту. Те ж саме стосується і нової моделі. Щоб мінімізувати ризик перекинутися, ХС90 має систему, що реєструє за допомогою сенсора і гіроскопа, що працює за принципом дзиги, швидкість на схилі і кут нахилу машини, і в разі небезпеку перевороту автомобіля автоматично знижує оберти двигуна і активізує гальмівну систему. Застосування спеціальних легованих бором сталей, які в 5-6 разів міцніше звичайних сталей, істотно зміцнюють структуру кузова. У пакет безпеки серійно введені фронтальні, бічні і головні подушки безпеки, не кажучи вже про всіх інших системах безпеки, традиційних для цієї марки.

Його продаж йде з трьома варіантами двигунів: п'ятициліндровий турбований 2.5 Т, з потужністю 210 л. с.,шестициліндровий бітурбований Т6 з потужністю 272 л. с. і п'ятициліндровий турбодизель з системою живлення Common Rail і потужністю 163 л. с. Можливі модифікації ХС90 аж до семимісцевою моделі.

Привід на всі колеса має електронне управління. На хорошій дорозі привід здійснюється на передні колеса. При цьому ковзанні або буксуванні система направляє тягу мотора й на задні колеса. Привід на всі колеса в цьому класі автомобіля - це перемога опції над реальними потребами. Якщо найперше область застосування більшості автомобілів цієї марки - це звичайна дорога, то для прекрасно оснащеного ХС 90 - це дійсно крос по всій країні. Volvo обіцяє високу ступінь спокійної їзди і хорошу комфортну стабільність.