Renault Avantime. Іграшка, мрія чи прибулець з майбутнього?
Стрілка спідометра підкрадається до позначки 180. Водій "мерседеса Е-класу" неодноразово кидає погляд в дзеркало заднього виду, не вірячи своїм очам.
Врешті-решт він поступається дорогу. Перемикання з п'ятої передачі на шосту, і машина легко обходить "мерседес" на швидкості близько 220 км/ч. Абсолютно збитий з пантелику водій "мерседеса", спідлоба дивиться услід транспортного засобу, який тільки що оминуло його. Що це було? Невже Бетмен повернувся?
Зовсім ні. Це був всього лише новий Renault Avantime . То чи вен, який виглядає як купе, то купе, яке дуже схоже на вен. Avantime являє собою суміш обох цих видів. З цієї причини маркетингові стратеги прозвали його ще "вен-купе". Виконаний в авангардному стилі і в інноваційній концепції. В той час, як передня частина цієї моделі ще проходить як підкоригована версія Renault Espace, то кидаються в очі бічні і хвостова частини провокують цікаві погляди.
Починаючи з величезних дверей, довжиною аж 140 метра (!), які з їх добре продуманими шарнірними петлями дозволяють зручну посадку і вихід навіть у дуже тісних умовах паркування, продовжуючи виконаними у футуристичному стилі задніми ліхтарями на округлій, схожою на карету, хвостовій частині, і закінчуючи екстравагантними вікнами з усіх боків. Тільки відкривання люка, що займає практично всю дах, чого вартий. Просто чудо!
Подібно величезної пащі порома - автовоза вся хвостова частина піднімається вгору і розкриває багажне відділення об'ємом 530 к. Однак, багаж все одно потрібно завантажувати через досить високий бортик. Відкидання розділеного заднього сидіння здійснюється дуже просто. Так що ж це, вен? Швидше купе.
Коли проскальзываешь у двері і займаєш місце за регульованим по висоті шкіряним кермом, то виникає приємне відчуття простору. Цьому сприяє також витягнута вперед кабіна. Як і в Espace, панель приладів знаходиться посередині, і серед них - кольоровий монітор навігаційної системи. У топ-версії Privilege він є серійним обладнанням так само, як і кондиціонер з роздільним регулюванням потоків для передніх і задніх місць, аудіосистема з CD-чейнджером, шкіряна оббивка салону, алюмінієва обробка приладів і органів управління. Однак, найбільший плюс: завдяки величезній, що відкривається (за допомогою натискання на кнопку), скляної панорамної даху і повністю опускающимся вікон без В-стійок, Avantime майже повністю перетворюється в кабріолет!
Круговий огляд плоховатый, що є типовим для венів. До того ж могутні З-стійки сильно обмежують огляд ззаду. Тому французи забезпечили люкс-версію Privilege акустичним допоміжним пристроєм для паркування.
Посадка на задній ряд сидінь в будь-якому випадку відбувається без допоміжних операцій. Хоча Avantime задуманий як п'ятимісний автомобіль, але комфортно сидіти ззаду можуть тільки двоє. Зате тоді вони можуть радіти королівському пропозицією місця або насолоджуватися фільмом, показываемому по бортовій системі DVD, яку можна придбати, правда, тільки за додаткову плату.
Двигун V6 потужністю 207 к. с. вражає виключно тихою роботою, але при необхідності він може розігнати вен-купе з місця до "сотні" всього за 86 секунди. Єдиний мінус: рульове управління могло б бути трохи гостріше, а жорстко, порівняно з Espace, налаштована підвіска могла б бути більш м'якою. З урахуванням цього автомобіль укомплектований майже повним пакетом безпеки, ESP, "гальмівним асистентом" і купою подушок безпеки. У вересні Avantime стартує зі своїм самим потужним двигуном V6. 20-літровий турбодизель потужністю 163 л. с. повинен з'явитися у виробничій програмі в листопаді, а наступного року до них додасться ще рядний двигун потужністю 143 л. с.
Вишуканий смак завжди обходився трохи дорожче традиційних моделей. Незвичайний автомобіль-іграшка - не виняток. Випереджає Avantime час, виправдовуючи своє ім'я, в кінцевому рахунку повинен вирішити покупець.
Врешті-решт він поступається дорогу. Перемикання з п'ятої передачі на шосту, і машина легко обходить "мерседес" на швидкості близько 220 км/ч. Абсолютно збитий з пантелику водій "мерседеса", спідлоба дивиться услід транспортного засобу, який тільки що оминуло його. Що це було? Невже Бетмен повернувся?
Зовсім ні. Це був всього лише новий Renault Avantime . То чи вен, який виглядає як купе, то купе, яке дуже схоже на вен. Avantime являє собою суміш обох цих видів. З цієї причини маркетингові стратеги прозвали його ще "вен-купе". Виконаний в авангардному стилі і в інноваційній концепції. В той час, як передня частина цієї моделі ще проходить як підкоригована версія Renault Espace, то кидаються в очі бічні і хвостова частини провокують цікаві погляди.
Починаючи з величезних дверей, довжиною аж 140 метра (!), які з їх добре продуманими шарнірними петлями дозволяють зручну посадку і вихід навіть у дуже тісних умовах паркування, продовжуючи виконаними у футуристичному стилі задніми ліхтарями на округлій, схожою на карету, хвостовій частині, і закінчуючи екстравагантними вікнами з усіх боків. Тільки відкривання люка, що займає практично всю дах, чого вартий. Просто чудо!
Подібно величезної пащі порома - автовоза вся хвостова частина піднімається вгору і розкриває багажне відділення об'ємом 530 к. Однак, багаж все одно потрібно завантажувати через досить високий бортик. Відкидання розділеного заднього сидіння здійснюється дуже просто. Так що ж це, вен? Швидше купе.
Коли проскальзываешь у двері і займаєш місце за регульованим по висоті шкіряним кермом, то виникає приємне відчуття простору. Цьому сприяє також витягнута вперед кабіна. Як і в Espace, панель приладів знаходиться посередині, і серед них - кольоровий монітор навігаційної системи. У топ-версії Privilege він є серійним обладнанням так само, як і кондиціонер з роздільним регулюванням потоків для передніх і задніх місць, аудіосистема з CD-чейнджером, шкіряна оббивка салону, алюмінієва обробка приладів і органів управління. Однак, найбільший плюс: завдяки величезній, що відкривається (за допомогою натискання на кнопку), скляної панорамної даху і повністю опускающимся вікон без В-стійок, Avantime майже повністю перетворюється в кабріолет!
Круговий огляд плоховатый, що є типовим для венів. До того ж могутні З-стійки сильно обмежують огляд ззаду. Тому французи забезпечили люкс-версію Privilege акустичним допоміжним пристроєм для паркування.
Посадка на задній ряд сидінь в будь-якому випадку відбувається без допоміжних операцій. Хоча Avantime задуманий як п'ятимісний автомобіль, але комфортно сидіти ззаду можуть тільки двоє. Зате тоді вони можуть радіти королівському пропозицією місця або насолоджуватися фільмом, показываемому по бортовій системі DVD, яку можна придбати, правда, тільки за додаткову плату.
Двигун V6 потужністю 207 к. с. вражає виключно тихою роботою, але при необхідності він може розігнати вен-купе з місця до "сотні" всього за 86 секунди. Єдиний мінус: рульове управління могло б бути трохи гостріше, а жорстко, порівняно з Espace, налаштована підвіска могла б бути більш м'якою. З урахуванням цього автомобіль укомплектований майже повним пакетом безпеки, ESP, "гальмівним асистентом" і купою подушок безпеки. У вересні Avantime стартує зі своїм самим потужним двигуном V6. 20-літровий турбодизель потужністю 163 л. с. повинен з'явитися у виробничій програмі в листопаді, а наступного року до них додасться ще рядний двигун потужністю 143 л. с.
Вишуканий смак завжди обходився трохи дорожче традиційних моделей. Незвичайний автомобіль-іграшка - не виняток. Випереджає Avantime час, виправдовуючи своє ім'я, в кінцевому рахунку повинен вирішити покупець.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного