Laguna з чіп-картою
Renault Laguna готується до наступу на середній клас. До повного оснащення належать чіп-карта замість ключів запалювання і система автономного контролю тиску в шинах.
Перше здивування при "передачі ключів": Laguna відкривається не ключами, а за допомогою одного з видів чіп-карт. "Keyless Entry and Drive" - так англійською мовою називається система обслуговування автомобіля без ключів. Власне кажучи, нічого нового - це вже відомо з Mercedes S-класу. Новим є те, що ця техніка тепер серійно застосовується і в середньому класі. Це практично завжди: за допомогою обміну даними з чіп-картою Laguna розпізнає наближення господаря або господині. І, подібно до того, як собака при цьому виляє хвостом, Laguna відкриває двері, коли власник візьметься за ручку (в більш простий "Keyless-Drive" версії потрібно ще обов'язково натиснути на спеціальну кнопку). Крім того, машині передаються збережені дані кондиціонера, електронного регулювання сидінь і зовнішніх дзеркал. Для запуску двигуна картка вставляється в шліц на середній консолі, і натискається кнопка під кермом. І тепер можна їхати.
Для тесту було вибрано Laguna 1.9 dCi в максимальній комплектації Privilege. Добре оброблений кузов виробляє свіже і елегантне враження. Нагадує або стилістичні елементи Alfa Romeo, або дивує "морда", ніби "прикрашена" темним скотчем. Це справа смаку. Крім слабеньким внутрішніх ручок дверей і недостатнього огляду ззаду, майже не до чого більше прискіпатися. Панель приладів,з-за відсутнього замку запалювання, виглядає добре, свідчення великих приладів зчитуються просто чудово. Інша інформація (наприклад, тиск повітря в шинах) передається водію за допомогою міні-екрану. Найважливіші перемикачі групуються навколо керма.
Хоча підвіска Laguna має досить жорстку налаштування, але загальний комфорт від цього не страждає. Підвіска сама згладжує великі ями і нерівності на дорогах. Крім того, комфортно пружні сидіння пропонують завдяки розвиненим бічним валикам хорошу бічну підтримку.
До справжнім "вершкам" автомобільного товариства належить 19-літровий дизельний двигун системи безпосереднього вприскування Common Rail. Він видає 120 л. с. і розвиває свою максимальну тягу вже з 2000 об/хв. Вражає те, як двигун без вібрацій проходить через весь діапазон оборотів і без напруги забезпечує стрімке стиль водіння. При цьому "жага" мотора знаходиться в межах норми: в місті залишається нижче 8 л/100 км, на трасі навіть достатньо і 5 л/100 км. Шестиступінчаста коробка передач дуже добре налаштована. Антипробуксовочна регулювання стримує передні провідні колеса на слизькому грунті.
Їздові якості вражають як на автобані, так і на трасах з безліччю поворотів: на високій швидкості Laguna чітко тримає свій напрямок. У критичних ситуаціях водія підтримують "гальмовий асистент" (при екстреному гальмуванні може скоротити гальмівний шлях) та електронна система стабілізації курсу. І щодо пасивної безпеки Renault оснащена цілком солідно. Сюди відносяться наявні вже в базисної версії повітряні подушки для голови, ремені безпеки на всіх п'яти сидіннях і ISOFIX кріплення для дитячого сидіння ззаду. Дуже шкода, що з-за неотключаемой фронтальної подушки безпеки на передньому пасажирському сидінні неможливо у разі потреби встановити там дитяче сидіння.
Ціни на нову Renault Laguna будуть не вище середніх цін на машини такого класу. Передбачається, що близько шістдесяти відсотків виробничої програми цієї моделі складуть універсал-версії. Але седан це буде або універсал - з-за високих їздових якостей, оснащення і пасивної безпеки Renault Laguna майже приречена на успіх.
Перше здивування при "передачі ключів": Laguna відкривається не ключами, а за допомогою одного з видів чіп-карт. "Keyless Entry and Drive" - так англійською мовою називається система обслуговування автомобіля без ключів. Власне кажучи, нічого нового - це вже відомо з Mercedes S-класу. Новим є те, що ця техніка тепер серійно застосовується і в середньому класі. Це практично завжди: за допомогою обміну даними з чіп-картою Laguna розпізнає наближення господаря або господині. І, подібно до того, як собака при цьому виляє хвостом, Laguna відкриває двері, коли власник візьметься за ручку (в більш простий "Keyless-Drive" версії потрібно ще обов'язково натиснути на спеціальну кнопку). Крім того, машині передаються збережені дані кондиціонера, електронного регулювання сидінь і зовнішніх дзеркал. Для запуску двигуна картка вставляється в шліц на середній консолі, і натискається кнопка під кермом. І тепер можна їхати.
Для тесту було вибрано Laguna 1.9 dCi в максимальній комплектації Privilege. Добре оброблений кузов виробляє свіже і елегантне враження. Нагадує або стилістичні елементи Alfa Romeo, або дивує "морда", ніби "прикрашена" темним скотчем. Це справа смаку. Крім слабеньким внутрішніх ручок дверей і недостатнього огляду ззаду, майже не до чого більше прискіпатися. Панель приладів,з-за відсутнього замку запалювання, виглядає добре, свідчення великих приладів зчитуються просто чудово. Інша інформація (наприклад, тиск повітря в шинах) передається водію за допомогою міні-екрану. Найважливіші перемикачі групуються навколо керма.
Хоча підвіска Laguna має досить жорстку налаштування, але загальний комфорт від цього не страждає. Підвіска сама згладжує великі ями і нерівності на дорогах. Крім того, комфортно пружні сидіння пропонують завдяки розвиненим бічним валикам хорошу бічну підтримку.
До справжнім "вершкам" автомобільного товариства належить 19-літровий дизельний двигун системи безпосереднього вприскування Common Rail. Він видає 120 л. с. і розвиває свою максимальну тягу вже з 2000 об/хв. Вражає те, як двигун без вібрацій проходить через весь діапазон оборотів і без напруги забезпечує стрімке стиль водіння. При цьому "жага" мотора знаходиться в межах норми: в місті залишається нижче 8 л/100 км, на трасі навіть достатньо і 5 л/100 км. Шестиступінчаста коробка передач дуже добре налаштована. Антипробуксовочна регулювання стримує передні провідні колеса на слизькому грунті.
Їздові якості вражають як на автобані, так і на трасах з безліччю поворотів: на високій швидкості Laguna чітко тримає свій напрямок. У критичних ситуаціях водія підтримують "гальмовий асистент" (при екстреному гальмуванні може скоротити гальмівний шлях) та електронна система стабілізації курсу. І щодо пасивної безпеки Renault оснащена цілком солідно. Сюди відносяться наявні вже в базисної версії повітряні подушки для голови, ремені безпеки на всіх п'яти сидіннях і ISOFIX кріплення для дитячого сидіння ззаду. Дуже шкода, що з-за неотключаемой фронтальної подушки безпеки на передньому пасажирському сидінні неможливо у разі потреби встановити там дитяче сидіння.
Ціни на нову Renault Laguna будуть не вище середніх цін на машини такого класу. Передбачається, що близько шістдесяти відсотків виробничої програми цієї моделі складуть універсал-версії. Але седан це буде або універсал - з-за високих їздових якостей, оснащення і пасивної безпеки Renault Laguna майже приречена на успіх.
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного