Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Сучасні системи безпеки автомобілів

06.02.15, Різне
1491
Охороняйтеся!

Виявляється, що найбільш вагомою мотивацією на користь вибору тієї чи іншої моделі автомобіля при його продажі є - що б ви думали?

ступінь його сексуальності.

Це я майже цитую фахівців галузі. Так що головне, щоб твій коханий залізний кінь був сексуальнішим, тисни на педаль газу до самої сексуальної цифри на спідометрі і "летиш" по самому сексуальному маршруту. Поки не «поцілуєш» з чарівною сексуальної иномарочкой.

І тут-то шановний водій починає розуміти, що ж насправді є головним у будь-якому автомобілі. А головне - це ступінь захисту. Від ударів, зрозуміло!

Сучасні системи безпеки автомобілів


Автомобілебудівники все більше і більше усвідомлюють істинні пріоритети у створенні нових моделей авто. Конструкторами тепер рухає серйозне бажання зробити машину, яка не розіб'ється. Адже статистичні дослідження показують, що щорічно гине мільйон людей в різних дорожніх пригодах. І в десять разів більше - отримують серйозні травми.

З цієї причини в 1997 р. була створена організація Euro NCAP , основним завданням якої є оцінка рівня безпеки кожного нового автомобіля, який з'являється на ринку. Тепер багатьом автомобілебудівникам доводиться істотно змінювати конструкцію своїх машин, щоб пройти тести NCAP . Наприклад, у нової 7-ї серії BMW в наявності є, щонайменше, 700 засобів забезпечення безпеки і контролю навігації, -і правильно, давно пора.

У нових авто часто стали застосовувати інфрачервоний радар для визначення швидкості та відстані до що знаходиться попереду транспортного засобу. Якщо датчик виявляє швидко наближається об'єкт, бортовий комп'ютер автомобіля змінює швидкість його наближення, бере транспортний засіб під контроль задовго до того, як це зможе зробити водій, і пригальмовує, щоб уникнути зіткнення. Коли небезпека минула, він розганяє автомобіль до колишньої швидкості.

В даний час американська компанія IBM розробляє систему під назвою Blue Eyes , яка фіксує частоту моргання і всі рухи зіниці. Інфрачервона камера встановлюється на панель приладів і за очима водія. Якщо система перестає бачити його очні яблука, то передбачається, що втомлений водій заснув. А сплять за кермом бажано розбудити. І тут спрацьовує будильник, який зможе привести до тями навіть ведмедя в зимовій барлозі. Що говорити, майже 25% аварій на трасах відбувається з-за того, що водій вирішив трохи подрімати за кермом.

Існує думка, що противосонные системи з часом можуть звести до нуля події на дорогах.

Багато критикують подібні системи безпеки за те, що вони, нібито, провокують водія послабити свою пильність. Тим більше що більшість з них, особливо в Росії, поки обходяться без подібних "наворотів". Але тоді виникає питання, а чи варто було робити лобові стекла шаруватими для зниження наслідків від удару, а варто було робити ремені безпеки, пневмоподушки, які суттєво зменшують кількість травм і смертельних випадків? Напевно, все-таки, так.

Так що краще вже мій автомобіль буде безпечним, ніж сексуальним