Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Догляд за нулевиком. Обслуговування фільтра нульового опору, відео

06.02.15, Різне
1568
Догляд за нулевиком. Обслуговування фільтра нульового опору, відео


В даному матеріалі не буде зачіпати доцільність встановлення нулевика на машину, має сенс це робити, якщо ви навантажуєте свій двигун до 4500-5000 об/хв, якщо менше, то зі своїми завданнями добре справляється стандартний повітряний фільтр.

Для прикладу візьмемо фільтр нульового опору німецької фірми CST, пройшов приблизно 5000 км. Для догляду за ним нам потрібно тазик з водою, стара зубна щітка і масляна просочення. Замочуємо фільтр у воді, потім прочищаємо його гарненько зубною щіткою. Як видно з відео, навіть за такий невеликий пробіг, наш нульовик непогано засмітився. Потім добре просушіть і обробіть спеціальним масляним просоченням, на відео використовується просочення для повітряних фільтрів фірми Mannol.

Догляд за нулевиком. Обслуговування фільтра нульового опору, відео