Вибираємо потриманий (бу) автомобіль
Купувати автомобіль, звичайно, краще новий. А що робити, коли грошей на нову машину не вистачає? Доводиться купувати вживану. І тут підстерігає маса несподіванок, і не завжди приємних. Тому краще запастися парою-трійкою рад від нашого сайту.
За якими критеріями ми вибираємо машину? Марка, вік, стан і, виходячи з усього перерахованого, ціна. Уявіть, що омріяний автомобіль перед вами. Ваші дії?
По-перше, проведіть зовнішній огляд кузова, стану двигуна, покришок і салону. Не полінуйтеся відвезти машину на СТО і покажіть її майстрам. Нехай оглянуть, перевірять стан силового агрегату і ходової, а також кузова на наявність перефарбовування, шпаклівки, зварювання тощо
Будьте уважні, адже навіть невелика забита вм'ятина/подряпина кузова може стати осередком майбутньої корозії, а наслідки більш серйозної аварії призведуть до зміни геометрії кузова. Перевірте кузов на місця гниття, особливо арки коліс і пороги автомобіля. До того ж при частковій фарбування кузова не завжди вдається влучити в масть, особливо при нинішній різноманітності колірної гами фарб. І якщо в похмуру погоду все о-кей, то при яскравому сонці місце вторинної зафарбування може виділятися.
Що стосується ходової частини, то тут без майстрів СТО, бажано спеціалізованої, не обійтися. Деталі ходової, якщо вони вже зношені і тримаються буквально на чесному слові, міняти дуже дорого. А несвоєчасний ремонт маленької детальки може призвести до виходу з ладу цілого дорогого сайту. Перевірте диски та гуму. Протектор повинен бути однаковий на всіх колесах. Нерівномірна ступінь зносу покришок може свідчити про серйозні зміни геометрії кузова, що могло бути тільки у випадку серйозної аварії. До того ж заміна зношеної гуми на нову, а адже доведеться міняти всі 4 колеса, коштує ого-го.
Що стосується двигуна, то тут все ясно. На будь-діагностичної станції вам зроблять повну "кардіограму", від показань якій ви і будете відштовхуватися. Залежно від обраної марки і моделі автомобіля, дізнайтеся відразу, скільки буде коштувати можливий ремонт та заміна зношених запчастин. У випадку, якщо вас влаштує названа сума, і ви зможете додатково поторгуватися з господарем машини - проблем немає. Повторюся, не відкладайте з ремонтом. Сторублевая не замінена вчасно деталь може послужити причиною дуже дорогого ремонту.
Що стосується інтер'єру, то в першу чергу зверніть увагу на те, щоб всі прилади працювали справно, особливо якщо в автомобілі багато електронних опцій. Салон повинен бути не подряпаний і не рваний. При порваному сидіння вам доведеться або штопати його, що не додає естетичного вигляду, або міняти оббивку всього салону.
Взагалі при покупці автомобіля намагайтеся справити на господаря машини враження досвідченого в таких справах людини. Запитуйте, мовчіть, робіть розумний чи заклопотаний вигляд, але тільки коли треба, інакше ризикуєте перетворитися в ціль для "кидання".
Ну і, зрештою, навіть при самому позитивному з позитивних варіантів, не поспішайте розлучатися з грошима, поки не отримаєте підтвердження з ДАІ про "чистоту" автомобіля на предмет угону або перебивання номерів агрегатів і вузлів. Інакше навіщо вам ідеальний автомобіль, місце якому не у вашому гаражі і не на автостоянці, а на штрафмайданчику?
За якими критеріями ми вибираємо машину? Марка, вік, стан і, виходячи з усього перерахованого, ціна. Уявіть, що омріяний автомобіль перед вами. Ваші дії?
По-перше, проведіть зовнішній огляд кузова, стану двигуна, покришок і салону. Не полінуйтеся відвезти машину на СТО і покажіть її майстрам. Нехай оглянуть, перевірять стан силового агрегату і ходової, а також кузова на наявність перефарбовування, шпаклівки, зварювання тощо
Будьте уважні, адже навіть невелика забита вм'ятина/подряпина кузова може стати осередком майбутньої корозії, а наслідки більш серйозної аварії призведуть до зміни геометрії кузова. Перевірте кузов на місця гниття, особливо арки коліс і пороги автомобіля. До того ж при частковій фарбування кузова не завжди вдається влучити в масть, особливо при нинішній різноманітності колірної гами фарб. І якщо в похмуру погоду все о-кей, то при яскравому сонці місце вторинної зафарбування може виділятися.
Що стосується ходової частини, то тут без майстрів СТО, бажано спеціалізованої, не обійтися. Деталі ходової, якщо вони вже зношені і тримаються буквально на чесному слові, міняти дуже дорого. А несвоєчасний ремонт маленької детальки може призвести до виходу з ладу цілого дорогого сайту. Перевірте диски та гуму. Протектор повинен бути однаковий на всіх колесах. Нерівномірна ступінь зносу покришок може свідчити про серйозні зміни геометрії кузова, що могло бути тільки у випадку серйозної аварії. До того ж заміна зношеної гуми на нову, а адже доведеться міняти всі 4 колеса, коштує ого-го.
Що стосується двигуна, то тут все ясно. На будь-діагностичної станції вам зроблять повну "кардіограму", від показань якій ви і будете відштовхуватися. Залежно від обраної марки і моделі автомобіля, дізнайтеся відразу, скільки буде коштувати можливий ремонт та заміна зношених запчастин. У випадку, якщо вас влаштує названа сума, і ви зможете додатково поторгуватися з господарем машини - проблем немає. Повторюся, не відкладайте з ремонтом. Сторублевая не замінена вчасно деталь може послужити причиною дуже дорогого ремонту.
Що стосується інтер'єру, то в першу чергу зверніть увагу на те, щоб всі прилади працювали справно, особливо якщо в автомобілі багато електронних опцій. Салон повинен бути не подряпаний і не рваний. При порваному сидіння вам доведеться або штопати його, що не додає естетичного вигляду, або міняти оббивку всього салону.
Взагалі при покупці автомобіля намагайтеся справити на господаря машини враження досвідченого в таких справах людини. Запитуйте, мовчіть, робіть розумний чи заклопотаний вигляд, але тільки коли треба, інакше ризикуєте перетворитися в ціль для "кидання".
Ну і, зрештою, навіть при самому позитивному з позитивних варіантів, не поспішайте розлучатися з грошима, поки не отримаєте підтвердження з ДАІ про "чистоту" автомобіля на предмет угону або перебивання номерів агрегатів і вузлів. Інакше навіщо вам ідеальний автомобіль, місце якому не у вашому гаражі і не на автостоянці, а на штрафмайданчику?
Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного