Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Subaru Impreza STi - культ швидкості

03.11.16, Різне
141
Ось вже точно "немає межі досконалості"! Повний привід, швидкий розгін, неймовірна потужність - що ще потрібно для спортивного автомобіля? Однак можна ще вдосконалювати ці якості, отримуючи нові, кращі результати. Саме так чинять у Subaru, домагаючись більшого від моделі Impreza і нагороджуючи її за це додатковими символами STi, які напевно знайомі тим, хто любить швидкість.

Subaru Impreza STi - культ швидкості


Останнє оновлення звичайної Impreza відбулося ще в 2000 році, і на рубежі століть автомобіль почав продаватися в Росії. Що стосується STi, виробленої спортивним підрозділом японської компанії - Subaru Tehnica International (саме тут розробляють знамениті силові агрегати), то вона була представлена в 2001 році на автосалоні у Франкфурті на початку наступного року надійшла в продаж. Потім машина зазнала легкий рестайлиг, результат якого - завдяки компанії "Субару-Нева" - і опинився перед очима вашого покірного слуги.

По фарам зустрічають

Перше відчуття - у порівнянні зі стандартною Impreza, новинка має більш агресивний вигляд, більше відповідний спортивної моделі. У питаннях "екстер'єру", звичайно, неможливо бути об'єктивним, але тут я не самотній: на думку багатьох, милі круглі фари виглядали на Subaru кілька чужорідно.

З нової, більш потужної светооптикой, на розробку якої наполягли члени ралійної команди Subaru, машина виглядає куди серйозніше. Виразнішим став величезний повітрозабірник, який, незважаючи на значні розміри, не виглядає чужорідним тілом. Радіаторна решітка стала трохи вже, алюмінієвий капот більше нахилений вперед, задній спойлер піднятий. Доповнюють картину 17-дюймові "золоті" диски з низькопрофільною гумою і солідного діаметра вихлопна труба. Зовні автомобіль майже повна копія того, на якому виступають пілоти Subaru на чемпіонаті світу з ралі. Все це - але в першу чергу, все-таки змінилася в бік більшої стрімкості лінія кузова - мало кого залишить байдужим.

Тільки дорога

Салон Impreza STi ще раз підкреслює спортивні дух і характер машини. Досить аскетичний, витриманий в синьо-сірих тонах, з якими гармонує блискучі алюмінієві педалі, без найменшої химерності, він гранично ясно говорить водію: за цим кермом Momo не варто думати ні про що, крім швидкості!

Все що потрібно для серйозної спортивної їзди, тут є. Бездоганні Recaro, окремо описувати які немає сенсу, вищезазначене спортивне рульове колесо, синя з білими цифрами, добре читається, але не більше того, панель приладів і, нарешті, центральна консоль, зі скромними електронними годинами нагорі і трьома ручками, керуючими мікрокліматом, внизу. Єдиною "фішкою" тут можна визнати лише выползающий підсклянник. У сріблястою STi, за кермом якої був я, не було навіть магнітоли Її, втім, можна встановити, але чи потрібно?
Регулювання сидінь в Impreza - механічні, але це не бентежить. Все-таки в цій Subaru багато хочеться зробити самому.

Зупинятися на традиційних в іншому випадку описах обсягу багажника і простору для пасажирів, що сидять ззаду в щодо Impreza немає особливого сенсу. Цей автомобіль створений для сімейних виїздів на дачу і тим більше для перевезення вантажу. Втім, 3 людини сядуть позаду легко, а якщо сидять буде двоє, вони, завдяки висувному підлокітника, зможуть сісти з рідкісним комфортом. Ось тільки подушок безпеки для них не передбачено, їх Subaru всього дві.

Культ швидкості

Під капотом у нас 2-літровий турбований агрегат, зусиллями фахівців STi отримав потужність 265 л. с. (У стандартній Impreza WRX "всього" 225 сил, а от для японського ринку фахівці Subaru нещодавно представили 320-сильну версію.) Під правою рукою дуже зручний шкіряний селектор 6-ступінчастою (звичайно, механічної) коробки передач. Вперед!

Двигун працює аж ніяк не безшумно. Його благородний рик відмінно чути навіть на холостих обертах, ну а в дорозі й поготів.
Втім, на це не звертаєш уваги, оскільки машина відразу починає підкорювати тебе своєю міццю. Про звичайному русі варто говорити після 2000 об/хв, до цього Impreza якщо і не глухне, то дає зрозуміти, що нормальної їзди щось не виходить. До 3-35 тис. оборотів йде не швидкий, але цілком передбачуваний розгін.

А ось потім у справу вступає турбонаддув: тебе реально втискає в крісло, і ти миттєво стаєш порушником ПДР. За відчуттями, після 5000 об/хв слід ще один, правда, менш різкий ривок. До 6000 об/хв можна перемикатися на підвищену передачу.

За великим рахунком, у місті чи в тісному потоці цілком можна обійтися парою передач: наприклад, 1-й і 3-й. Передавальні числа в 6-ступінчастою коробці Impreza досить близькі, тому "розгінні" відчуття і в тому, і в іншому випадку здаються однаковими.

Про параметри розгону Impreza STi дійсно складають легенди. Різні джерела вказують час (для швидкості від 0 до 100 км/ч) в інтервалі від 48 до 58 с. Офіційна статистика Subaru свідчить: розгін до "сотні" - 55 с, максимальна швидкість - 244 км/ч.

Взагалі, відстежувати параметри швидкості і крутного моменту, перебуваючи за кермом, не дуже зручно. Тому для того, щоб водій був цілком сконцентрований на управлінні на приладовій панелі Impreza мається спеціальний індикатор, який подає світловий (а якщо потрібно - звуковий) сигнал в той момент, коли обертовий момент досягне певної позначки (тобто, коли треба переключатися на підвищену передачу). У мене "за замовчуванням" стояли 3000 об/хв - дуже незручний кордон! Довелося переставляти.

Кермо може бути свинцевим

Те, що STi - серйозний механізм, стає ясно з перших метрів. Машина привчає ретельно ставитися до кожного руху, на що вона реагує гранично чітко.

Гідропідсилювач керма, вельми відчутний на малих швидкостях, приблизно до 50-60 км/год раптом наливається свинцем. Повернути рульове колесо навіть на невеликий сектор стає непростим завданням. Звичайно, і у інших автовиробників на швидкості важчає, але щоб так!
Втім, пояснення цьому є: найменший рух кермом викликає відчутну реакцію, машина збивається з полюбився курсу, тому тут не можна розслаблятися ні на секунду. З упору в упор рульове колесо прокручується приблизно за 25 обороту.

Підвіска STi, як і належить підвісці спортивного автомобіля, жорсткувата. Вона також зазнала зміни, що сприяли зниженню поперечних коливань, шумів і т. д. загалом, до неї претензій немає, а надійність її, за словами представників "Субару-Нева", цілком відповідає надійності підвіски швидкісного автомобіля, бороздящего жорсткі гравійні траси.

Звичайно, 155-міліметровий кліренс змушує з особливою увагою стежити за якістю дороги, але тут вже нічого не поробиш. У будь-якому випадку, "ганяти" треба з головою.

Задоволення для досвідчених

Не знаю, до достоїнств або недоліків віднести те, що для Impreza Sti, по суті, немає додаткових опцій. Потенційний покупець може пограти" хіба що з аудіосистемою. В іншому все стандартно: навіть варіант колірної обробки салону тільки один. І в цьому простежується філософія моделі, що не допускає ніяких компромісів.

Звичайно, навіть версія STi далека від спортивного прототипу. З іншого боку, в Subaru зробили все для того, щоб, надавши водію максимум спортивних відчуттів, все-таки зберегти за автомобілем міські риси.

Цілком очевидно, що ця Subaru не для новачків: вона для них занадто резва і серйозна. До її норову треба спочатку звикнути, в іншому випадку покупка буде марною тратою грошей. Зате якщо вам вдасться приборкати машину, а потім ви навяжете Impreza STi свою волю, то отримаєте таке задоволення, яке навряд чи з чим порівняти.

Технічні характеристики Subaru Impreza STi:

Довжина, мм 4415
Ширина, мм 1740
Висота, мм 1440
Колісна база, мм 2525
Дорожній просвіт, мм 155
Об'єм двигуна, куб. см 1994
Потужність, л. с./об/хв 265/6000
Макс. крутний момент, Нм/об/хв 343/4000
Макс. швидкість, км/год 244
Розгін 0-100 км/год, з 55
Хв. радіус розвороту, м 55



Теги новини: