Mazda 626 GE: опис, технічні характеристики, відгуки
Враховуючи зростаючу початкову вартість нових автомобілів, для тих, хто володіє невеликими коштами, вживані варіанти стають все більш актуальними. Машини середнього класу 90-х роках, як і раніше дозволяють отримати більший рівень комфорту і технічних характеристик у порівнянні з більш новими бюджетними моделями. При цьому на відміну від технічно складних автомобілів вищого класу завдяки відносно простій конструкції багато з них досить надійні і недорогі в обслуговуванні. До кращих варіантів з даної точки зору відносять японські авто. У статті розглянуто Mazda 626 GE: технічні характеристики, особливості, відгуки.
Далі розглянуто експортна версія п'ятого покоління. Також дане покоління зустрічалося у вигляді Ford Telstar і Autozam Clef. На тій же платформі було створено купе MX-6. Таким чином, за два роки було представлено п'ять машин на одній платформі.
На відміну від попереднього покоління кузов Mazda 626 GE став менш квадратичним, так як автомобіль отримав новий для тих часів стиль оформлення, званий биодизайном. Зовні американські моделі дещо відрізняються від європейських і японських. По-перше, вони мають приховані покажчики повороту. По-друге, американські версії оснащені великими протівотуманкамі замість невеликих з сріблястими окантовками. По-третє, у фарах немає скляних лінз. Основна відмінність полягає в тому, що на американському ринку був представлений тільки седан. FP. Це початковий 18 л 4-циліндровий варіант, створений на основі FS, від якого відрізняється кращою кривий потужності. Він розвиває 104 л. с. і 154 Нм. Цей мотор встановлювали тільки на європейські модифікації. FS. Даний 2 л двигун використовувався і на європейському і північноамериканському ринках. У першому випадку його потужність становить 113 к. с., крутний момент 170 Нм, у другому – 118 к. с. і 172 Нм. Дана різниця в продуктивності обумовлена різною компресією. Для європейського варіанту вона становить 15 бар, для американського – 115 бар. KL-DE. 25 л V6 що розвиває 164 к. с. і 217 Нм, випускали і в Європі, і в Північній Америці. RF-CX. Єдиний дизель, який пропонували в Європі. Він представлений мотором від попереднього покоління Capella для внутрішнього ринку з пониженою продуктивністю до 75 л. с. і 172 Нм. Основна особливість даного двигуна полягає в тому, що замість турбіни він оснащений резонансним хвильовим обмінником з ремінним приводом, встановленим у впускному колекторі. В Японії Cronos і Efini MS-6 мали інший асортимент моторів.
Так, на внутрішньому ринку пропонували два інших V6: 18 л K8-ZE, що розвиває 140 л. с. і 157 Нм, і 2 л KF-ZE потужністю 160 л. с. і обертовим моментом 179 Нм. Також в Японії застосовували іншу версію FS – FS-DE продуктивністю 125 л. с. і 173 Нм. Нарешті, на батьківщині дизель RF-CX Comprex має повну продуктивність у 82 л. с. і 181 Нм.
Витрата палива, за даними виробника, в змішаному циклі складає близько 8 л для всіх моторів, крім V6 (95 л).
І автоматична і механічна КПП надійні. На першій при великому пробігу може знадобитися міняти фрикционы. До того ж для машин з «автоматом» важлива цілісність опор двигуна. Це пояснюється тим, що розбовтування КПП при пошкоджених опорах призводить до зносу сальників півосей і витікання масла в подальшому. Масло міняють раз в 60-70 тис. км. Зчеплення служить від 50-70 до 80-100 тис. км в залежності від умов та особливостей експлуатації. Підвіски простої конструкції, але порівняно висока жорсткість призводить до прискореного зносу кульових опор пізніше 100 тис. км і стабілізаторів. Причому перші змінюються разом з важелями, на відміну від сайлент-блоків передньої підвіски, які до того ж більш довговічні. Для задньої підвіски сайлент-блоки також змінюються в зборі з важелями, які служать 100-150 тис. км. Амортизатори витримують 70-80 тис. км. Найбільш частої заміни (раз в 30-40 тис. км.) вимагають стійки стабілізатора. Причому рекомендується використовувати більш дешеві і довговічні деталі від попереднього покоління. У модифікацій з V6 підвіска зношується швидше. До 7-10 років експлуатації може потекти рульова рейка, яка не змінюється в зборі. Досить швидко іржавіють гальмівні диски, що може призвести до пошкодження супортів. Щоб уникнути закисання ручника потрібно постійно його використовувати. До того ж слід періодично змащувати його привід і раз в 2-3 роки міняти троси. Слід зазначити, що внаслідок малого кліренсу часто пошкоджується задня частина випускної системи. До того ж вона найбільш схильна до ураження корозією. Тому зазвичай вона витримує не більше 3 років. Салон якісно зібраний, а електроніка досить надійна. Таким чином, конструкція 626 GE не має серйозних прорахунків. До слабких місць можна віднести тонке кузовне залізо, гальмівні диски і чутливість моторів до перегріву. Нарешті, слід враховувати, що ті ж двигуни і підвіски використані на Kia Clarus, а запчастини для нього значно дешевше, ніж запчастини на «Мазду».
Загальні особливості
Дана модель представлена середньорозмірним автомобілем. На внутрішньому ринку вона носила назву Capella і випускалася з 1970 по 2002 р., існує шість поколінь. Індекс 626 застосовувався на варіантах для європейського і американського ринків. Причому його стали використовувати з другого покоління Capella (перші машини експортували як Mazda 616). У 2002 р. модель змінила Atenza, більш відома на зовнішніх ринках як 6-я.Далі розглянуто експортна версія п'ятого покоління. Також дане покоління зустрічалося у вигляді Ford Telstar і Autozam Clef. На тій же платформі було створено купе MX-6. Таким чином, за два роки було представлено п'ять машин на одній платформі.
Кузов
Mazda 626 GE існує в двох варіантах кузова: седан і хетчбек. Універсала в даній серії не було. На батьківщині седан був представлений як Cronos, хетчбек – як Efini MS-6. Слід зазначити, що на базі 626 GE було побудовано купе MX-6 а також більш розкішний варіант під назвою Xedos 6 або Eunos 500 значно відрізняється дизайном. Довжина седана становить 467 м, ширина – 175 м, висота – 14 м. Хетчбек довшим на 0025 м і нижче на 001 м. Колісна база дорівнює 261 м, колія – 15 м для обох осей. Споряджена маса становить приблизно 12-13 т.На відміну від попереднього покоління кузов Mazda 626 GE став менш квадратичним, так як автомобіль отримав новий для тих часів стиль оформлення, званий биодизайном. Зовні американські моделі дещо відрізняються від європейських і японських. По-перше, вони мають приховані покажчики повороту. По-друге, американські версії оснащені великими протівотуманкамі замість невеликих з сріблястими окантовками. По-третє, у фарах немає скляних лінз. Основна відмінність полягає в тому, що на американському ринку був представлений тільки седан.
Двигуни
Mazda 626 GE оснащена трьома моторами:Так, на внутрішньому ринку пропонували два інших V6: 18 л K8-ZE, що розвиває 140 л. с. і 157 Нм, і 2 л KF-ZE потужністю 160 л. с. і обертовим моментом 179 Нм. Також в Японії застосовували іншу версію FS – FS-DE продуктивністю 125 л. с. і 173 Нм. Нарешті, на батьківщині дизель RF-CX Comprex має повну продуктивність у 82 л. с. і 181 Нм.
Трансмісія
Автомобіль має передньопривідну компонування, однак для Японії виробляли повнопривідні варіанти з 2-літровим мотором і МКПП. Більшість моторів комплектували 5-ступінчастою МКПП і 4-ступінчастим автоматом, крім дизеля, оснащуюгося тільки механікою.Ходова частина
Обидві підвіски представлені конструкціями типу McPherson. В Європі пропонували полноуправляемые версії до 1994 р. Даною системою оснащували тільки хетчбеки з V6 і механікою. Гальма – дискові на обох осях (для 18 л і дизеля – барабанні ззаду). Автомобілі оснащували 14 і 15-дюймовими колесами розміром 185/65 і 205/55.Інтер'єр
Салон зібраний дуже якісно, але став тісніше, якщо порівняти з моделями попереднього покоління. Тим не менш посадка в ньому зручна для людей середнього зросту. До того ж багажник місткий: його обсяг становить 450 л для седана і 405 л для універсала. При складених задніх сидіннях він збільшується до 965 і 1100 л. Mazda 626 GE добре оснащена. У більшості варіантів встановлений кондиціонер і штатна акустика (іноді високоякісна від Onkyo). Однак недостатня шумоізоляція. Американські версії відрізняються малюнком на тканині.Продуктивність
В цілому автомобіль не розрахований на спортивну їзду, на що вказують характеристики моторів. Дизельний варіант є найменш вдалим, так як за невисокої продуктивності він не перевершує по економічності бензинові аналоги. Бензинові 4-циліндрові мотори при невисокій потужності досить тяговиты, тому їх достатньо для повсякденної їзди. Кращим за співвідношенням економічності і продуктивності вважають FS, що зустрічається найбільш часто. V6 відрізняються ще більшою тяговитостью і плавністю роботи. АКПП огляду застарілої конструкції працює повільно і з ривками. Початкова версія 18 л з механікою здатна досягти близько 190 км/год, розгін до 100 км/год займає приблизно 12 с. У найшвидшої 626 GE з 25 л V6 і механікою прискорення до 100 км/год займає 85 с, максимальна швидкість дорівнює 220 км/год. Для проміжного 2-літрового варіанти дані показники становлять 105 с і 200 км/ч. Машини з АКПП повільніше приблизно на 10-15 км/год і 05-15 с. найповільніша дизельна версія досягає 160 км/год, розгін до 100 км/год займає майже 15 с.Витрата палива, за даними виробника, в змішаному циклі складає близько 8 л для всіх моторів, крім V6 (95 л).
Обслуговування
Кузов якісно зібраний і добре захищений від корозії, але метал настільки тонкий, що з'являються вм'ятини навіть при сильному натисканні рукою. Цим зумовлена висока вартість кузовних елементів. До того ж на хетчбеках іноді виходять з ладу стійки задньої двері. Серед двигунів найбільш проблемним вважають дизель. Зважаючи на невисокій потужності він піддається перевантаженням, що призводить до перегріву. До того ж пробиває прокладку ГБЦ. Нарешті, обслуговування ускладнюється конструкцією даного двигуна Mazda 626 GE. В описі був відзначений специфічний хвильовий обмінник, з яким пов'язані багато проблем RF-CX. Так, до 150-200 тис. км ламається ротор, і забиваються сажею інтеркулер. Причому мало хто береться за його ремонт, а відновлений обмінник служить недовго. Новий механізм коштує дуже дорого. На бензинових моторах з періодичністю в 60-100 тис. км доводиться міняти ремінь ГРМ з роликами і гидронатяжителями. Разом з ними бажано замінити сальник распредвала. До 120-130 тис. км починають дзвеніти гидрокомпенсаторы. Їх замінюють або вирішують використанням високов'язкого олії. KL-DE дуже надійний (його ресурс – 300-400 тис. км), але регулярно вимагає якого-небудь втручання. До того ж він дорожче в обслуговуванні 4-циліндрових варіантів з-за більшої кількості запчастин і особливо вимогливий до якості масла. Крім того, з-за більшої маси швидше зношується подушка двигуна. Так як всі мотори мають алюмінієві ГБЦ, а V6 – і блок циліндрів, загальною особливістю є чутливість до перегріву. При першому ж випадку може повести ГБЦ. Тому потрібно контролювати температуру, враховуючи періодичне окислення контактів датчика вентилятора. Масло рекомендується міняти частіше, ніж раз в 10 тис. км. Неприпустимо використовувати присадки. Нарешті, характерні поломки датчика тиску масла.І автоматична і механічна КПП надійні. На першій при великому пробігу може знадобитися міняти фрикционы. До того ж для машин з «автоматом» важлива цілісність опор двигуна. Це пояснюється тим, що розбовтування КПП при пошкоджених опорах призводить до зносу сальників півосей і витікання масла в подальшому. Масло міняють раз в 60-70 тис. км. Зчеплення служить від 50-70 до 80-100 тис. км в залежності від умов та особливостей експлуатації. Підвіски простої конструкції, але порівняно висока жорсткість призводить до прискореного зносу кульових опор пізніше 100 тис. км і стабілізаторів. Причому перші змінюються разом з важелями, на відміну від сайлент-блоків передньої підвіски, які до того ж більш довговічні. Для задньої підвіски сайлент-блоки також змінюються в зборі з важелями, які служать 100-150 тис. км. Амортизатори витримують 70-80 тис. км. Найбільш частої заміни (раз в 30-40 тис. км.) вимагають стійки стабілізатора. Причому рекомендується використовувати більш дешеві і довговічні деталі від попереднього покоління. У модифікацій з V6 підвіска зношується швидше. До 7-10 років експлуатації може потекти рульова рейка, яка не змінюється в зборі. Досить швидко іржавіють гальмівні диски, що може призвести до пошкодження супортів. Щоб уникнути закисання ручника потрібно постійно його використовувати. До того ж слід періодично змащувати його привід і раз в 2-3 роки міняти троси. Слід зазначити, що внаслідок малого кліренсу часто пошкоджується задня частина випускної системи. До того ж вона найбільш схильна до ураження корозією. Тому зазвичай вона витримує не більше 3 років. Салон якісно зібраний, а електроніка досить надійна. Таким чином, конструкція 626 GE не має серйозних прорахунків. До слабких місць можна віднести тонке кузовне залізо, гальмівні диски і чутливість моторів до перегріву. Нарешті, слід враховувати, що ті ж двигуни і підвіски використані на Kia Clarus, а запчастини для нього значно дешевше, ніж запчастини на «Мазду».
Вартість
У часи виробництва "Мазда 626 GE" конкурувала на ринку з такими среднеразмерными моделями, як Honda Accord, Nissan Bluebird, Toyota Corona. Вартість більшості представлених на вторинному ринку варіантів становить менше 150 тис. рублів.Відгуки
У 1992 р. 626 GE була визнана автомобілем року (вдруге для моделі). Власники вельми задоволені Mazda 626 GE. У відгуках вони відзначають комфортний салон, хорошу динаміку, ходові якості, надійність, невисокий витрата палива, дизайн. До недоліків відносять труднощі з пошуком запчастин і мала кількість фахівців по даному автомобілю. Обслуговування найчастіше вимагає ходова частина.Резюме
Mazda 626 GE дуже якісний і надійний повсякденний автомобіль. До того ж він має хороші ходові якості і забезпечує комфорт при тісному салоні. Однак його обслуговування обходиться дорого (як для японського автомобіля), що обумовлено, насамперед, вартістю запчастин.Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного