Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Автомобілі седан С-класу: рейтинг, характеристики, відгуки

19.12.18, Різне
115
Як відомо, будь-який існуючий седан німецької марки Mercedes-Benz є престижним, з високим соціальним становищем у суспільстві. Саме таким і став новий седан С-класу в кузові W205. Який у нього інтер'єр і екстер'єр, історія автомобіля і багато що інше про нього, дізнаєтеся в цій статті.

Історія машини

Автомобілі седан С-класу: рейтинг, характеристики, відгуки
Mercedes-Benz W201 - самий перший седан С-класу. На момент дві тисячі вісімнадцятого року це дуже раритетний автомобіль, який на дорозі просто так не зустрінеш. Але якщо почитати історію і розібратися, починаєш розуміти одну річ. Саме він тридцять років тому відкрив нову епоху престижних автомобілів. Це були машини із заднім приводом, вони були невеликими. Але при своїй комфортабельності і лакшері-стилю були відносно доступними, їх цінова категорія сопоставлялась з більш простими машинами.


За останній десяток років роль "Мерседеса" почав дублювати ряд марок і вироблених ними машин, які були побудовані на базі А-класу німецького бренду. Однак седан С-класу все ж залишається самим молодшим. У цій групі машин завжди було присутнє якість і досвід у виборі матеріалів для обробки салону і дизайну автомобіля, завжди було багато опцій і функцій, які випереджали своїх конкурентів по футуристично. Варто відзначити, що "Цешка" має схильність до тюнінгу. Ваш автомобіль може бути як у всіх, нічим не відрізняється, а може бути тюнінгований шестилітровий Brabus, з червоним салоном. У кузові нового седана C-класу W205 є десяток двигунів, а також вибір між заднім і повним приводом. Але, найпопулярнішим з них є C180. У Росії таких розлітається по 500 штук в місяць. Така версія має задній привід, двигун на 100 кінських сил об'ємом 16 літра.


Дуже радісно на душі, що німецька марка Mercedes Benz у жовтні цього року знизила ціни на седан С-класу. Однак це не знак, що компанія збирається йти на поступки завжди. Але факт, що покупка стала більш привабливою після зниження ціни.

Версії C-класу

Навіть базова комплектація седана С-класу "Мерседес" гідна наслідування конкурентів. Адже тут є електропакет всіх скла і сидінь, клімат-контроль чотирьох-зонний, мультимедійна система з дисплеєм 7 дюймів, датчики тиску в шинах. А крім того, дорога обробка в салоні і багато іншого. Безпека седана С-клас "Мерседес" також на рівні - численні подушки безпеки і міцний алюмінієвий кузов, який має антикорозій, доводять це. Гальмівна система вміє "сушити" диски, ESP мають додаткові функції, такі як корекція траєкторії при сильному бічному вітрі. І при всьому цьому, і багато інших функцій базова C180 коштує всього лише один мільйон чотириста тисяч рублів. Звичайно, це набагато більше, якщо порівнювати з яким-небудь Volkswagen Passat або Opel Insignia. Однак це дуже привабливо, якщо порівняти всі переваги і недоліки з ціною. Виходить, що співвідношення "ціна-якість" і "ціна-функції" складаються на користь німецької марки, а саме їх автомобіля седана С-класу Mercedes. Але все ж, якщо подумати про свій комфорт, не особливо хочеться купувати чорний або білий колір, за який ще й доплату просять. Брати машину на механічній трансмісії це взагалі самогубство Mercedes Benz як престижної марки, тканинний салон зовсім не буде викликати почуття лакшері-автомобіля. А якщо почати вибирати опції, тобто поставити автоматичну коробку передач, шкіряний салон, забезпечити хоча б деякі функції для комфортної їзди - ціна збільшується в 2 а то і в два з половиною рази. І до того ж немає гарантії, що за привезення в Росію цього автомобіля він не стане дорожче.
Автомобілі седан С-класу: рейтинг, характеристики, відгуки
Якщо ви дійсно збираєтеся розглядати седан С-класу Mercedes до купівлі, то варто починати з версії "Особлива". Адже саме вона включає в себе багато важливих функцій. Автоматична коробка перемикання передач, оновлена підвіска, підігрів сидінь і багато іншого, чого немає у самої стандартної версії. Така модифікація буде коштувати вам від одного мільйона п'ятисот тисяч російських рублів. До речі варто відзначити, що в перший час продажу ця версія включала в себе парктронік, складані спинки задніх сидінь, колір металік. І все це за ту ж ціну! Однак через півроку пропозицію прибрали. Повернути всі ці модифікації дозволяє пакет "Comfort", коштує він додатково сто тисяч рублів. Оптимальний, на погляд людей, новий Mercedes-Benz C-клас W205 обійдеться приблизно в один мільйон шістсот тисяч рублів. Фото седана С-класу "Мерседес" представлена вище.

Існуючі обробки салону і кузова

Крім базової є більш престижні і спортивні виконання такі, як:
  • Exclusive.
  • Avangarde.
  • AMG Line.
  • Вони не підвищують рівень комфортності або престижністю, але роблять автомобіль більш індивідуальним. Різниця цих трьох видів в тому, що стиль Exclusive більш аристократичний, престижний. А останні два надають динамічний і спортивний вигляд самому надійному седану С-класу.
    Є один недолік у C180. Версія накладає обмеження по модифікації салону, з-за чого є велике бажання придбати моделі постарше і подорожче. Там можна регулювати:
  • Колір стелі.
  • Матеріали і колір сидінь.
  • Колір і матеріали торпедо.
  • Лаковане дерево в деяких частинах салону.
  • Стеля може бути сірим, чорним і білим. Липа, ясен, корінь горіха - кольору лакованого дерева на кермі або в частинах салону. Все це та багато іншого ви зможете регулювати при замовленні нового Mercedes-Benz, що додасть йому різний, індивідуальний інтер'єр. Тому ви можете комбінувати всі ці кольори і матеріали так, щоб саме ваш автомобіль з ефектним салоном був єдиним на дорозі!
    Автомобілі седан С-класу: рейтинг, характеристики, відгуки
    На версіях подорожче, а саме починаючи з C250 можна замовляти модифікацію Assistans і Luxury. У першому є камера заднього виду і проекційний дисплей на лобовому склі, а в іншій є ароматизація салону. Але крім цього додаткового обладнання в автомобілі змінюється і двигун. Замість базового об'ємом 1.6 літра, ставлять дволітровий, і при цьому ви доплачуєте ще двісті п'ятдесят тисяч рублів. Дизельний двигун C250 ви можете замовити за додаткові чотириста тисяч рублів. Він набагато економічніше, у нього повний привід. Також існує гібридний варіант Mercedes Benz в кузові W205 а саме C300. За свою ціну в сімсот тисяч рублів ви отримуєте тридцяти кіловатний електродвигун в парі з дизельним мотором.

    Інтер'єр і екстер'єр

    Дизайн великого і престижного автомобіля, а саме Mercedes-Benz S класу, переносять на маленьку, не менш престижну, однак, більш дешеву машину C-класу, і при цьому слід зберігати гармонію. Творцям екстер'єру та інтер'єру автомобіля це вдалося. C-клас досить гарне для своєї групи. Він ідеально збалансований. У німецької марки Mercedes зовсім марно намагатися виявити на кузові й у салоні автомобіля зазори і нерівномірність, халтуру і погану забарвлення. Адже цей автомобіль дуже якісний. Так що варто віддати належне марку, за їх чесність і працьовитість. Серед кращих седанів С-класу увагу гідний, звичайно ж, "Мерседес". Але варто відзначити, що сама елегантною і престижною версією залишається модифікація Exclusive. Саме в ній на капоті присутній трьох променевої значок Mercedes Benz. В інших версіях емблема виражена прямо на решітці радіатора. Таке розташування значків знаходиться у модифікацій Avangarde і AMG Line.

    Мінуси

    Автомобілі седан С-класу: рейтинг, характеристики, відгуки
    В інтер'єрі салону немає питань до матеріалів, адже там вони на високому рівні, і дуже добротно встановлені. Однак завдяки цьому, можна подумати що сидиш в зовсім іншому автомобілі. Але ця думка відразу ж зникає, коли ти бачиш емблему "Мерседес" на кермі і характерний дизайн оббивки дверей, якісне дерево.
    Є один великий мінус в "цешке". Все-таки, якщо розглядати автомобіль як конкурент S-класу, то в ньому є дуже прикра і сильна економія в деяких деталях. Пластик, який дешево оброблений в передніх сидіннях легко дряпається. Це навіть не можна скинути на смаки нємцов, це очевидна економія на матеріалах. Звичайно ж, вони не подбали про нашій країні - установка нових, хороших бризковиків це найважливіша деталь при обслуговуванні Mercedes Benz C-класу, адже штатних не передбачено. В наших умовах це дає багато переваг. Також варто нагадати про молдинги в автомобілі, адже їх дуже легко подряпати, а значить, просто так чіпати не варто. Важелі передньої підвіски, здавалося б оновленою, розташували дуже невдало. Адже в наших умовах, на наших трасах це просто-напросто не працює. У Німеччині складно зустріти таке, що колесо автомобіля застрягне у вузькому просторі між покришкою та важелем, адже там мало ям. В наших умовах - це проста завдання, з якої вивчається модель впоратися не може. Але незважаючи на це, кращим седаном С-класу по праву вважається німецька марка, про яку ми зараз говоримо. І, здавалося б, спеціальні для Росії шини, які не бояться проколів - зовсім не допомагають. Це, можна сказати, навіть найгірший варіант для Росії. Однак не варто звинувачувати німців, адже вони не живуть у нашій країні і не мають точних аналізів наших доріг, щоб розуміти, які саме потрібні шини для них.

    Місткість, розміри C-класу

    Автомобілі седан С-класу: рейтинг, характеристики, відгуки
    Задні сидіння нового седана набагато краще і більше свого попередника, а саме W204. Хоча порівняно з S-класом, він зовсім непросторный. Двом, тут, звичайно ж, легко й просторо, а от якщо спробувати сісти втрьох - починаються незручності у всьому. І все з-за того, що посередині є високий і довгий тунель. Кому найбільше пощастило, так це пасажира, що сидить праворуч від водія. Він має всі регулювання сидінь, підігрів і вентиляція, зручне крісло на одну людину. І все ж, у рейтингу седанів С-класу "Мерседес займає першу сходинку. Багажник у "цешке" дійсно великий. Німецька марка заявляє про те, що обсяг у нього 480 к. Кришка відкривається красивого брелока Mercedes-Benz або ж кнопки в салоні. А також при замовленні електроприводу багажника, при натисканні однієї кнопки він закривається сам.

    Плюси

    Достоїнств у автомобіля, звичайно ж, дуже багато. З них:
  • Деталі екстер'єру дуже динамічні.
  • Широкий вибір виконання дизайну і салону автомобіля.
  • Дуже плавні і акуратні петлі кришки багажника.
  • Надійні і товсті ущільнювачі дверей.
  • Чіткість і якість проекційного дисплея на лобовому склі.
  • Добротна збірка.
  • Широкий кут відкриття капота.
  • Це лише невелика частина переваг автомобіля, про багатьох очевидних таких, як ціна і якість можна говорити вічно. Тут виділені найменш популярні плюси C-класу, які зазвичай не виділяють. Насправді ж це дуже істотно, а у конкурентів такого немає.

    За кермом автомобіля

    Автомобілі седан С-класу: рейтинг, характеристики, відгуки
    Коли водії починають використовувати C-клас для постійної їзди, говорять про те, що потрібно звикати до низької посадки. Це істинна правда, адже подушка крісла знаходиться практично на підлозі автомобіля. Так, електропривод дозволяє підняти вище. Однак це не допомагає повністю - все одно люди з маленьким зростом не зможуть управляти автомобілем без будь-яких проблем. Але при цьому варто зазначити, що у будь-якого "Мерседеса", включаючи C-клас, є величезний діапазон регулювання крісел. Так що, і мінус з низькою посадкою був виправлений у нових версіях C180 і люди з маленьким ростом змогли водити автомобіль без особливих проблем. Кермо машини дуже багатофункціональний. Однак мова йде навіть не про це, а про те що він дуже приємний на дотик. Він оздоблений шкірою заводський, однак, можна встановити модифікацію, яка буде йти з алькантарою. Водити автомобіль седан С-класу "Мерседес Бенц" з таким рульовим колесом одне задоволення. Є одне спірне рішення у використанні мультимедійної системи Mercedes. Вони зробили замість сенсора тачпад, яким можна перегортати команди і радіостанції лише одним пальцем. Однак з-за цього можна втрачати потрібне, так і звикнути до функції досить складно. Але все ж деяким людям це подобається. На смак і колір товаришів немає. До речі, седанів С-класу з високим кліренсом не буває. Вони досить низькі, а позашляховиків цього класу не випускають. Дуже зручна річ - управління клімат-контролем. Це дісталося досліджуваного автомобіля від "Ескі". Можна тиснути кнопки або керувати шайбою від "Мерседеса". Аромати німецької марки запаморочливі! І більшості людей при одному лише попаданні в салон стає неймовірно комфортно. Адже дійсно, матеріали довго тримають свій запах новизни, а їх аромат спеціального освіжувача також дуже якісний. Правда, задоволення мати в бардачку ароматизатор - дороге. В десятки разів дорожче, ніж купити звичайний. Приладова панель має великий недолік. У C-класу, як говорилося в статті, низька посадка. З-за цього в стандартному положенні сидінь і керма не видно спідометра. Тому доводиться опускати кермо, а це не завжди зручно для рук. Але є рішення, у вигляді функції проекційного дисплея. Його можна придбати в пакеті Assistance за сто тисяч російських рублів, разом з навігацією і камерою заднього виду. Плюси в тому, що в салоні багато засобів безпеки та функцій, що забезпечують її. У автомобіля є проекційний дисплей, що вирішує багато проблем. А також є управління клімат-контролю з мультимедійною системою Command. Великий діапазон регулювання сидінь. А мінус в тому, що у крісел немає подушки по куту нахилу. Топ седанів С-класу у цій статті представлений не буде. Тому як всі вони по своєму гарні і порівнювати слід самостійно. Адже смаки у всіх різні.

    Експлуатування автомобіля

    Автомобілі седан С-класу: рейтинг, характеристики, відгуки
    Коли люди чують слово Mercedes, їх мозок асоціює відразу ж комфортабельність підвіски і тишу в салоні. Правда, на ділі є лише більш-менш гідна шумоізоляція. А ось підвіска стала дуже жорсткою, і зовсім не відповідає м'якому і престижного автомобіля. І це все тому, що є модифікація з AMG-пакетом і вісімнадцяти дюймовими дисками. Це поєднання не дає м'якості зовсім, і замовляти цю комбінацію зовсім недоцільно. Однак вибір седана С-класу і без того складний. Але варто відзначити, що в Росії з цією машиною не виникало проблем. Була модифікація із звичайною підвіскою і з шинами, які забезпечували достатню комфортабельність підвіски і плавність ходу. Вона найкраще підходить до доріг Російської Федерації. Статус престижного автомобіля був відновлений. І все ж шумоізоляція стала більш високого рівня, лише прискіпливий чоловік на наших трасах помітить шум шин RunFlat (він дійсно є), які призначені нібито для наших доріг. Але якщо замінити їх на більш гідні, то шумоізоляція буде ще більше добра. Варто відзначити, що цілком красивим і зібраним автомобіль елітного класу постає навіть на шістнадцяти дюймових дисках. На версію C250 цілком можна ставити задні диски ширше передніх, адже це дозволяє задня вісь. Навіть невелике натискання газу на запиленій, мокрій дорозі забезпечує пробуксовку. Правда, це відбувається лише у режимі Sport, коли системи стабілізації вимкнені майже на максимум. Але все ж, ваших поворотів керма новий C-клас слухається і володіє хорошою маневреністю. Для машини з колісною базою довжиною майже три метри, повороткість дуже і дуже хороша. Вона може розгорнутися в діаметрі 11 метрів. Для порівняння: Opel Vectra має базу на 10 сантиметрів коротше, а діаметр розвороту набагато більше. У цій дисципліні програє навіть конкурент - "БМВ". На тісних парковках німецька марка C-класу претендує на рекорди. Є невеликий мінус, а саме паливний бак. Він всього лише вміщує в собі 41 літр палива. Однак з заводу, при доплаті, ви можете отримати збільшений, а саме 70 літрів. І все ж, при виборі двигуна стає все зрозуміло. Базовий C180 має движок об'ємом 16 літра на 150 конячок з турбіною. Проте з ним можна їздити і жити, якщо ти не поспішаєш. За паспортом в зону максимального крутного моменту двигун об'ємом 16 літра входить з тисячі двохсот оборотів в хвилину. По нормам євро-6 зробили так, що швидкістю можна легко управляти тільки при оборотах нижче середніх, а саме нижче чотирьох тисяч в хвилину. А легко - значить вручну. Адже з їх автоматичною коробкою передач занадто складно когось обігнати, так як з затримкою трансмісії ви втратите багато часу і ваша пасивна безпека погіршиться. Будь новий C250 дешевше, його обирали б завжди замість C180. Адже фізику ніколи не обдуриш, і дволітровий мотор звичайно ж краще ніж об'ємом 1.6 літра. Він помітно швидше реагує на натискання педалі газу, і йому не потрібно постійно включати спорт-режим. Він і без нього досить спритний. Проте будь-який власник гордого Mercedes Benz C-класу в кузові W205 з дизельним двигуном скаже, що симпатія до саме такого мотору завжди проникає в душі людей. Адже тут зроблено так: чим більше натиснув педаль, тим швидше поїхав. І з нього не потрібно вичавлювати всі соки. Раніше це писали про старі "цешки" з компресором або двигуном V6. А зараз твердження відноситься до будь-якого дизельного мотора. Варто нагадати, що Мерседес, як і раніше, можна купувати і експлуатувати в зимовий час. Його дорожній просвіт, високий бампер з порогами, повний привід дозволяють легко проїжджати різні складні ділянки, легко рухатися по льоду за рахунок функцій, що забезпечують безпеку та хороше зчеплення з дорогою. Але є великий мінус - 4Matic (він же повний привід) ставиться лише на дизельні двигуни, які і без того дорогі. Однак порівняння седанів С-класу і їх двигунів, не в цій статті. А от плюси машинки перерахуємо:
  • Плавність ходу на невеликих дисках.
  • Режими підвіски.
  • Ефективні гальма.
  • Шумоізоляція.
  • Опції безпеки для зимового часу.
  • Великий кут повороту коліс.
  • Висновок

    C-клас у виставі про хороші смаки, престижності автомобілів, вишуканих манерах - залишається провідним. Оцінка ролі машини в суспільстві дуже упереджена: багато говорять, ніби на них їздять тільки бандити. А інші - що тільки заможні люди, бізнесмени. Його забаганки не істотні, адже люксовость покриває всі витрати. Варто розуміти, що від C180 не варто очікувати багато, конкурентоспроможності до S-класу. Врахуйте, що ця машина зовсім не буде комфортною з дисками більше 16-ти дюймів.