Де збирають "Ніссан Х-Трейл"? Скільки заводів "Ніссан" у світі? Nissan у Санкт-Петербурзі
Перша модель легендарного японця офіційно з'явилася на вітчизняному ринку ще в 2001 р. згодом у нього з'явилося багато шанувальників, які віддають перевагу цей автомобіль інших марок і моделей. Це підтверджує, що питання про те, де збирають «Ніссан Х-Трейл», досить популярний.
По платному Західному швидкісного діаметра (ЗСД). На перетині з КАД повернути ліворуч і рухатися до з'їзду на вулицю Парашутну. Рухатися по КАД до перетину з Парашутної вулицею, звернути на неї. З Петроградського району найпростіше доїхати з Парашутної вулиці. Якщо початковою точкою маршруту є Калінінський район, то прокласти шлях необхідно Виборзького шосе до перетину з Суздальським проспектом, де слід звернути ліворуч і рухатися до Т-подібного перехрестя з Парашутної вулицею.
Через три роки, у 2009-му, відбулося урочисте відкриття підприємства, націленого на виробництво автомобілів. Через ще три роки завод удостоюється нагороди «Краще підприємство за якістю продукції» серед всіх складальних цехів корпорації Nissan. Аналогічну перемогу здобуває завод і в 2013 році. На поточний момент у Росії виробляється 3 моделі автомобілів: Qashqai. X-Trail. Murano. За весь період своєї діяльності підприємство випустило понад 400000 автомобілів, а заявлена виробнича потужність знаходиться в діапазоні 90000-110000 машин в рік.
На поточний момент в Сандерленді, де збирають "Ніссан Х-Трейл", проводиться ще 11 моделей легкових автомобілів. Серед них і популярні в Росії: Juke. Qashqai. Note. Almera. Micra. Primera. Компоненти майбутнього «Ніссан Х-Трейл» комплектуються на складі і відправляються в складальний цех. Двигун підвішується на монорейковою конвеєрі і доукомплектовується деякими елементами. В цей час роботизовані верстати готують навісне обладнання кузова: двері, капот, багажник. Зварювання панелей підлоги, моторного відсіку і боковин відбувається вручну. Всього на етапі кузовний складання відбувається близько 3200 зварювальних контактів. Після перевірки геометрії кузова він поміщається в фарбувальний цех. У ньому відбувається катафорезного грунтування при напрузі 330 V і процес сушіння при температурі +190 °C. Крім цього, метал піддається ще 10 послідовним процедур підготовки. Пофарбований кузов оглядається і відправляється в сушильну піч. Наступний етап - обробка та передача в складальний цех. Там його чекає частково зібраний двигун та інше навісне обладнання, яке встановлюється в порожній кузов спільними зусиллями роботів і людей.
MR20DD – двигун, який відрізняється від попередників наявністю прямого уприскування і змінених фаз газорозподілу на кожному валу. Об'єм 20 л, потужність 144 кінські сили при 200 Нм. QR25DE – мотор, який вперше з'явився на «Ніссан Х-Трейл» в 2003 році. Його обсяг - 25 л, а потужність - 171 кінська сила при 133Нм. Єдина різниця між модифікаціями авто полягає у використанні різних дизельних двигунів. У Росії встановлюється 16-літровий YD22 потужністю 130 «коней». Підвіска, як і на попередніх модифікаціях: спереду МакФерсон, ззаду - «багаторичажка». Однак підвіски автомобілів 3-го покоління стали помітно жорсткішими при русі по дорогах, що позначилося на керованості і знизило крен у час проходження швидкісних поворотів. Габарити «Ніссан Х-Трейл» III версії 32 змінилися незначно: Довжина 4640 мм залишилася колишньою. Ширина - 1820 мм (збільшилася на 30 мм). Висота - 1715 мм (збільшилася на 10 мм). Колісна база - 2705 мм (збільшилася на 75 мм). Таким чином, за всіма параметрами, крім довжини, він став трохи більше. Що стосується багажного відсіку, тут ситуація протилежна. Він став набагато менше. Якщо на ранніх моделях його обсяг досягав 603 л, у останньої модифікації - всього 497.
Оптика зі світлодіодами. Ребристий капот. Бампер, виконаний з використанням декількох рівнів. V-подібна решітка радіатора з хромованими вставками. Задня частина автомобіля відрізняється від попереднього покоління оригінальної оптикою, частково заходить на крила і 5-ту двері. Спойлер і закруглені лінії кузова нагадують про спортивному стилі. Хоча збоку машина не виділяється значно, як ззаду і спереду, оригінальні литі диски і обводи колісних арок роблять «Х-Трейл» помітним в міському потоці.
Де знаходиться виробництво
Всього в світі існує три заводу, де збирають «Ніссан Х-Трейл». Випускається він у Сандлерленде, у Великобританії. Однак такі екземпляри дуже рідко доходять до російського ринку і переважно осідають у країнах Старого світу. Якщо і трапляється машина англійської збірки, то це відбувається дуже рідко. Другим місцем є батьківщина марки – Японія. У Країні висхідного сонця сконцентровано кілька заводів, спеціалізуються на виробництві кросовера. Підприємство, розташоване під Санкт-Петербургом, замикає список заводів Nissan, на яких збирається один з найпопулярніших російських паркетників.Як дістатися
Завод «Ніссан Мэнуфэкчуринг Рус» розташовується за північною столицею, в районі села Парголово. Офіційний адреса: місто Санкт-Петербург, Комендантська проспект, володіння 140. Територіально він знаходиться на перетині Кільцевої автомобільної дороги (КАД) і вулиці Парашутної, на західній околиці згаданого села. На автомобілі дістатися до виробничого майданчика, де збирають «Ніссан Х-Трейл», можна різними способами:Завод Nissan у Росії
Початок будівництва заводу «Ніссан» в СПб прийнято пов'язувати з датою підписання угоди: червень 2006 року. Сторонами «Меморандуму порозуміння» були Уряд Санкт-Петербурга і керівництво Nissan Motor Co. Ltd.Через три роки, у 2009-му, відбулося урочисте відкриття підприємства, націленого на виробництво автомобілів. Через ще три роки завод удостоюється нагороди «Краще підприємство за якістю продукції» серед всіх складальних цехів корпорації Nissan. Аналогічну перемогу здобуває завод і в 2013 році. На поточний момент у Росії виробляється 3 моделі автомобілів:
Підприємство у Великобританії
Історія англійської заводу Nissan обчислюється з 1986 року. Запуск був здійснений під керівництвом тодішнього прем'єр-міністра Маргарет Тетчер. За період своєї діяльності концерн побив усі рекорди англійської автомобілебудування, випустивши зі своїх конвеєрів понад 65 млн машин.На поточний момент в Сандерленді, де збирають "Ніссан Х-Трейл", проводиться ще 11 моделей легкових автомобілів. Серед них і популярні в Росії:
Як робиться «Ніссан Х-Трейл» для Росії
На пітерському заводі «Ніссан» налагоджено практично автоматизоване виробництво. Однак без людських рук тут не обійтися. Процес складання виглядає наступним чином:Огляд «Ніссан Х-Трейл» російської збірки
Версія «Ніссан Х-Трейл» Т 32 випускається з 2015 року, як і попередня модель, більше схожа на середньорозмірний позашляховик. Це частково пояснює любов до машини, яка виникла у російського споживача, для якого розмір має значення.Загальні характеристики
Незалежно від того, скільки заводів «Ніссан» у світі збирають «Х-Трейл», кожен з них використовує в своїй продукції наступні моделі двигунів:Зовнішній вид
Зовнішність оновленого автомобіля стала несподіванкою для багатьох. Якщо попередня версія мала брутальний вигляд і більше асоціювалася з позашляховиком, то третє покоління максимально «зійшло» до кросоверу і частково нагадує «Кашкай».Інтер'єр
Мультируль, хромовані вставки і шкіряні елементи – все це нагадує власникові про те, що конструктори, які працювали над моделлю, враховували сучасні тенденції. Основною перевагою нового «Рея» є ідеально вивірена ергономіка салону. Якщо в старих версіях місця вгорі вистачало в надлишку, але про ногах цього сказати було не можна, тепер ситуація кардинально змінилася. Простір перед колінами стало в надлишку завдяки збільшенню бази і використання сидінь іншого типу, які відрізняються меншими розмірами спинки.Відмінність «Ніссан Х-Трейл» російської і японської збірки
За якісними характеристиками «Ніссан Х-Трейл» російської збірки нічим не поступається своєму японському побратимові. В деякому сенсі він виглядає навіть краще його. Це відноситься до базової комплектації, яка доповнена декількома опціями, відсутніми у «азіата». По-перше, це наявність обігріву лобового скла, так необхідного для експлуатації в умовах середньої і північної смуги Росії. По-друге, російська модель укомплектована передніми парктроник, відсутніми на японській версії. На цьому переваги моделі, зібраної на заводі «Ніссан» в Санкт-Петербурзі, закінчуються. Якщо говорити про її недоліки, слід зазначити найгірший рівень звукоізоляції салону. В японській модифікації практично не чутно шуму двигуна і дороги. Остання перевага азіата є незначним. Стосується воно розташування кнопок управління клімат-контролем. Тут вони здаються більш зручними для експлуатації під час руху. Як відгукуються численні власники машин, ходова частина на «Ніссан Х-Трейл» японської збірки істотно слабкіше російської, тобто служить довше. Таким чином, конструктори своєрідно підготували авто до експлуатації по російських дорогах. Незалежно від місця складання «Ніссан Х-Трейл», кожен автомобіль відповідає своєму класу за всіма параметрами, починаючи від якісних і закінчуючи експлуатаційними.Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного