Електровози ЧС: технічні характеристики, опис та фото
Електровози ЧС в Радянському Союзі з 1960-х років відносилися до категорії найбільш потужних пасажирських тягових локомотивів. Їх замовлення у чехословацьких партнерів обумовлений необхідністю підвищення швидкості руху потягів. Шестиосные новинки мали потужність на ободі колеса 2750 кет, в той час як існуючі аналоги розвивали не більше 2000 кет. Розглянемо характеристики та особливості цих легендарних залізничних тягачів.
Маса кузова на тележечная частина передається за допомогою чотирьох бічних опор ковзного типу. Вони агрегують з поперечними балками, листовими ресорами, маятниковими підвісками. Зусилля від рами на колісні пари трансформується за допомогою гумових амортизаторів. Конструкція буксового вузла ідентична серій попередників. У з'єднувальних частинах візків є поздовжні балансири, ресори і пружинно-поворотні механізми. Щоб чехословацький електровоз ЧС краще вписувався в кривих ділянках, гребені на середніх парах колеса зроблені на 10 міліметрів тонше стандартних зразків. З'єднання тягових електродвигунів передбачено в трьох виконаннях: паралельний, послідовний і паралельно-послідовний. Переходи з одного з'єднувача моторної частини на інший зроблені за допомогою шунтування агрегатів на опір.
споживана напруга в контактній мережі - 25 кВ; показник потужності - 5100 кВт/год; параметр швидкості робочої/максимальної - 101 (160 км/год; тяговитість - 17900 кг; маса тягача з піском - 123 т.
Подібне рішення зумовило подачу меншого струму безпосередньо на контакт при комутації. У підсумку, вага перемикача зменшився, так як срібні контакти електровоза ЧС-4 замінили мідними аналогами. Тим не менше всі елементи ізоляції також виготовлялися з урахуванням повного напруги мережевого контакту. довжина однієї секції - 1687 м; параметр висоти кузова (по приймачу струму в опущеному стані) - 445 (512) м; гранична висота пантографа - 68 м; ширина електровоза - 30 м; база коліс - 1095 м; шкворневая основа секції - 80 м; база візків - 295 м; колеса по діаметру - 125 м; радіус прохідних кривих мо мінімуму - 100 м; вага в зчепленні - 172 т (2 х 86): параметр навантаження на рейку - 215 т; напруга, змінний (25 кВ) або постійний (3 кВ) струм; потужність тягових двигунів - 7200 кВт; швидкість конструкційна/експлуатаційна - 180 (103) км/год; максимальна тяга/в тривалому режимі - 471/248 кН; показник потужності гальма реостатного типу - близько 7400 кВт; передавальне співвідношення редуктора - 264; гранична потужність опалювальної системи в складі до 28 вагонів - 1500 кВт.
Опис моделі НС-2
Електровози ЧС цієї серії оснащуються кузовом зварної конфігурації, являючи собою просторову ферму з нижньої основною рамою. Як на НС-1 і НС-3 у другій модифікації зусилля тяги і гальма трансформується на кузов через шкворневые елементи, які жорстко зафіксовані в рамної частини і оснащуються знизу кульовими сочленениями. Зазначена конструкція допускає відносну поперечну сдвижку кузова і візки (по 30 міліметрів в кожну сторону).Маса кузова на тележечная частина передається за допомогою чотирьох бічних опор ковзного типу. Вони агрегують з поперечними балками, листовими ресорами, маятниковими підвісками. Зусилля від рами на колісні пари трансформується за допомогою гумових амортизаторів. Конструкція буксового вузла ідентична серій попередників. У з'єднувальних частинах візків є поздовжні балансири, ресори і пружинно-поворотні механізми. Щоб чехословацький електровоз ЧС краще вписувався в кривих ділянках, гребені на середніх парах колеса зроблені на 10 міліметрів тонше стандартних зразків. З'єднання тягових електродвигунів передбачено в трьох виконаннях: паралельний, послідовний і паралельно-послідовний. Переходи з одного з'єднувача моторної частини на інший зроблені за допомогою шунтування агрегатів на опір.
Особливості
Якщо вас цікавить питання, де срібні контакти в електровозі НС, зверніть увагу на контакторные елементи, які призначені для перемикання секцій опору і зміни з'єднувачів тягових електродвигунів. Обмотка останніх елементів ідентична вітчизняної моделі ВЛ-22і. Перемикач має 48 позицій, 40 з них є робітниками, інші - підготовчими. Для зниження робочого електричного поля використовується окремий регулятор на шість позицій, обладнаний двома десятками контакторів і електропневматичним приводом. На розглянутих електровозах передбачені чотири мотор-вентилятора і пара компресорних установок. Контролери машиніста та помічника мають штурвал, реверсивну ручку незнімного типу, контрольний барабан зі знімною рукояткою, важіль ослаблення поля. В якості гальмівної системи застосовується конструкція Дако з кранами фірми "Шкода". У пристрої цього вузла передбачений регулятор швидкості, який дає можливість підвищити гальмівний ефект з 80 до 130 % при збільшенні швидкості 55 км/ч. Гранична експлуатаційна швидкість становить 140 км/год, розрахунковий показник - 60 км/год. Маса локомотива - 114 тонн, з піском - 120 т.Електровози серії ЧС-4
Даний залізничний тягач почав створюватися на заводі "Шкода" в Пльзені. На той час, чехословацький комбінат носив ім'я в. І. Леніна. Нижче наведено короткі характеристики описуваного магістрального локомотива:Конструкційні нюанси
Робочі характеристики електровозів ЧС-4 істотно відрізнялися від попередників в кращу сторону, в тому числі і від НС-2. Кузовна обшивка разом із кабіною машиніста і фермерной рамою зроблені з склопластику. Оригінальності зовнішності локомотива надавала округла облицювання, виражені буферні ліхтарі, прожектор і панорамні вітрові скла. Ресорне підвішування електровоза ЧС цієї серії служило для передачі зусилля з опорної частини кузова на візки з трьома осями. Рами виготовлялися за допомогою зварювання. Діаметр колеса, оснащеного оновленим бандажем, склав 125 метра. У плані тягового фірмового приводу представлений вузол "Шкода", що включає в себе валовий двигун і карданні муфти. Крім того, в систему входить тяговий редуктор з одностороннім передавальним співвідношенням. Для зчеплення з іншими поїзними одиницями передбачена автозчеплення конфігурації "СА-3".Електрична частина
На кінцевих частинах локомотива є пара струмоприймачів (пантографів), що забезпечують агрегацію з контактною мережею. Конструкція силового агрегату відмінна від аналогів тим, що в ній безпосередню перемикання виконується в трансформаторній первинній обмотці, на відміну від серій типу ВЛ. За перемикання відповідає регулятор "ПС" з 32 позиціями.Подібне рішення зумовило подачу меншого струму безпосередньо на контакт при комутації. У підсумку, вага перемикача зменшився, так як срібні контакти електровоза ЧС-4 замінили мідними аналогами. Тим не менше всі елементи ізоляції також виготовлялися з урахуванням повного напруги мережевого контакту.
Локомотиви ЧС-7 і НС-8
Ці електровози мають однакові конструктивні параметри, тільки сьома версія орієнтована на постійний струм, а "вісімка" - на змінний. Тягачі призначені для транспортування швидких поїздів на магістралях, які мають максимальну завантаженість, параметр напруги в контактної мережі складає 25 тисяч вольт, ширина залізничної колії - 1520 мм Електровоз ЧС, фото якого наведено нижче, від свого побратима відрізняється тим, що призначений для експлуатації від контактної мережі постійного струму (3 кВ), має інше розташування вікон, а також конфігурацією обладнання на даху, злегка подовженою рамою і колісними возами. При цьому ЧС-7 унаслідок споживання збільшеної сили струму і наявності деяких обмежень, розвиває менший показник потужності. На відміну від модифікацій НС-2 та НС-6 розглянуті локомотиви орієнтовані на водіння подовжених та великовагових пасажирських поїздів з меншими швидкостями.Технічні характеристики
Щоб зрозуміти відмінність останніх видів електровозів, потрібно розглянути основні параметри локомотивів ЧС-7 і НС-8. Вони такі:Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного