"Ісузу Ельф": технічні характеристики, відгуки, фото
Технічні характеристики «Ісузу-Ельф» зумовили популярність автомобіля серед багатьох представників середньо - та малотоннажних вантажівок. Машинобудівна компанія Isuzu в цій лінійці випустила безліч модифікацій, які швидко поширилися по всьому світу. Зазначене сімейство серійно випускається з 1959 року, сучасники можуть спостерігати історію створення вже сьомого покоління.
Надалі виробник істотно закріпив свої позиції на внутрішньому і зовнішньому ринку. Багато в чому це сталося завдяки великим державним замовленням від торгового міністерства країни. За допомогою держави корпорація розпочала розробку власних моторів. Незабаром на виробничих базах цієї фірми виготовили перший в Японії дизельний двигун з атмосферним охолодженням. вага машини – 2 т; двигун – бензиновий мотор на 15 літра, потужністю 60 л. с; колісна база – 218/264 м; З 1960 року на машину встановлювали дволітровий дизель силою 52 к. с.
Легка вантажівка з дизельним мотором GL-150 став першим малотоннажним японським автомобілем на солярці. Багато компаній незабаром наслідували приклад цього виробника, включаючи китайські, американські та німецькі корпорації. З самого першого покоління фірма Isuzu орієнтувалася на універсальність машин. На штатному шасі випускалися бортові версії, цистерни, мікроавтобуси, самоскиди і фургони. Elf-150 – 2 л, 62 к. с; модифікація 250 «Супер» - 33 л (100 к. с.); "Вайд-350" – 39 л (110 л. с.). Крім того, існував ще ряд проміжних «дизелів», а також штатна бензинова версія. Параметр вантажопідйомності коливався від 15 до 35 т. Зазнали зміни зовнішність і інтер'єр транспортного засобу.
П'ята версія розглянутого вантажівки вийшла з оновленим дизайном і модернізованим двигуном. Машина залишилася такою ж популярною на всіх континентах. Завдяки бездоганній репутації транспортні засоби випускалися під іменами таких брендів як «Мазда», «Ніссан». В якості силового агрегату встановили 27-літровий дизельний мотор.
Свої оновлені вантажівки в сьомий генерації виробник позиціонує як «дружні до навколишнього середовища» автомобілі. У лінійку входять версії з моторами типу LPG. В якості палива виступає зріджений і стиснений природний газ. Сила – 125 і 120 "конячок". Велика частина цих машин в штатній комплектації обладнується фірмовим блоком ручного трансмісійного блоку, перемикання якого не вимагає участі педалі зчеплення. Продаються версії з автоматичною коробкою з можливістю механічного перемикання. обсяг – 29 л; система EGR; показник потужності – 124 к. с.; спритність – 2600 об/хв. У комплектації «Євро-5» "движок" доповнено переробленої паливною системою і додатковим нейтралізатором у вихлопному сайті авто. Двигун взаємодіє з механічною коробкою передач конфігурації (п'ять режимів) з можливістю приєднання блок відбору потужності. Передбачено дві бази коліс – 2490 або 3350 мм. Габарити вантажівки– 6020/1855/2185 і 4735/1855/2185 мм відповідно. Кліренс – 19 см, колія коліс – 1475/1425 (передні/задні).
вага споряджений – 21/219 кг; максимальне навантаження спереду/ззаду – 19/27 т; місткість паливного резервуара – 75/100 л; тип шин – 205/75R16C. Варіація 55 також пропонується у двох виконаннях бази коліс (короткої та подовженої). Циліндри турбінного дизеля розміщені рядно, обсяг складає 29 літра, паливна апаратура оснащена уприскуванням електронного типу. Охолодження – рідинне, є додатковий нейтралізатор, гранична потужність – 124 "конячки", граничний крутний момент – 354 Нм. Шасі машини агрегує з жорсткою лонжеронній рамою зі швелерами товщиною 4 мм. Коротка база – 3815 мм. Стандарт – 3815 мм. Подовжена версія – 4175 мм "Суперлонг" - 4475 мм При цьому ширина вантажівки становить 204 метра, висота – 227 м, довжина– 604/669/741/787 відповідно. Інші параметри: повна вага – 9500 кг; вантажопідйомність – до 65 т; навантаження на вісь – 31 т; тип рами – посилені лонжерони зі швелером; місткість бака для пального – 140 к. Варто відзначити, що універсальність шасі дозволяє монтувати різноманітні надбудови. Наприклад: фургони, маніпулятори, самоскиди, бункеровози, ямобури «Ісузу-Ельф». Характеристики подібних конструкцій наведені нижче: силовий агрегат – чотирициліндровий дизельний мотор з турбінним наддуванням; потужність – 155 к. с.; крутний момент – 419 Нм; обсяг робочий – 5193 см 3 ; трансмісія – синхронізована КПП на шість позицій.
Коротко про виробника
Автомобіль «Ісузу-Ельф», технічні характеристики якого розглянемо далі, став першим серійним транспортним засобом свого сегменту, вироблених в Японії. Компанія Isuzu, отримала назву на честь річки, була заснована в 1916 році. Підсумкове назва «Ісузу Моторс» закріпилося за фірмою лише в 1949 р. Першими конвеєрними автомобілями стали «легковика», а перші вантажівки вийшли в 1918 році.Надалі виробник істотно закріпив свої позиції на внутрішньому і зовнішньому ринку. Багато в чому це сталося завдяки великим державним замовленням від торгового міністерства країни. За допомогою держави корпорація розпочала розробку власних моторів. Незабаром на виробничих базах цієї фірми виготовили перший в Японії дизельний двигун з атмосферним охолодженням.
Перша генерація (1959-1965 рр.)
Нижче наведені технічні характеристики «Ісузу-Ельф» першого покоління (TL-221):Легка вантажівка з дизельним мотором GL-150 став першим малотоннажним японським автомобілем на солярці. Багато компаній незабаром наслідували приклад цього виробника, включаючи китайські, американські та німецькі корпорації. З самого першого покоління фірма Isuzu орієнтувалася на універсальність машин. На штатному шасі випускалися бортові версії, цистерни, мікроавтобуси, самоскиди і фургони.
Друге і третє покоління
Технічні характеристики «Ісузу-Ельф» у другій генерації змінилися не кардинально, якщо порівнювати його з попередником. Збільшився показник подъемности вантажів до 25-35 т. Корисний об'єм штатного силового агрегату на дизельному паливі склав 16 літра, потужність – 75 к. с. Також злегка змінилося дизайнерське оформлення кабіни. Для третього покоління розглянутої машини розробили декілька модифікацій дизельних моторів:4-я і 5-я серії
Характеристики «Ісузу-Ельф» в черговому виконанні особливо не змінили суті машини. Вона так і залишилася надійним, практичним, універсальним і недорогим малотоннажним вантажівкою. Ця серії продавалася за всьому світу, однак в деяких країнах автомобіль виходив під іншими найменуваннями. Паралельно цій генерації велася розробка потужних аналогів з підвищеною вантажопідйомністю «Форвард». Четверте покоління отримало новий дизельний двигун з системою СНВТ, об'ємом 25 літра.П'ята версія розглянутого вантажівки вийшла з оновленим дизайном і модернізованим двигуном. Машина залишилася такою ж популярною на всіх континентах. Завдяки бездоганній репутації транспортні засоби випускалися під іменами таких брендів як «Мазда», «Ніссан». В якості силового агрегату встановили 27-літровий дизельний мотор.
Шосте покоління
У цій генерації характеристики "Ісузу-Ельф" (фото вгорі) з 3 - і 5-літровими моторами значно покращилися в екологічному плані. Дизайн довели до сучасних уявлень про зовнішньому вигляді відповідних машин. Мотори нового зразка відрізнялися малою вагою, зниженням шкідливих викидів в атмосферу і ощадливим споживанням палива. Завдяки оптимізації конструкції силових агрегатів вдалося істотно домогтися зменшення гучності. Поряд з поліпшеною інженерської проектуванням, знизилася і загальна маса транспортного кошти. Параметр вантажопідйомності склав 15-3 т.Сучасний модельний ряд
Оновлений образ автомобіля отримав стильну, нарочито кутасту конфігурацію, а також величезні блокові світлові елементи. Дизайн вантажівки простий і лаконічний, що стало приводом для копіювання його китайськими виробниками вантажної техніки. Сучасний модельний ряд включає вісім модифікацій, які відрізняються між собою за вагою, габаритами, кабіною і числом провідних коліс. Наприклад, повнопривідна модель "Ісузу-Ельф-NPS-85", характеристики якої наближені до «середнього» класу, оснащується широкої кабіною, а вага складає цілих шість т.Свої оновлені вантажівки в сьомий генерації виробник позиціонує як «дружні до навколишнього середовища» автомобілі. У лінійку входять версії з моторами типу LPG. В якості палива виступає зріджений і стиснений природний газ. Сила – 125 і 120 "конячок". Велика частина цих машин в штатній комплектації обладнується фірмовим блоком ручного трансмісійного блоку, перемикання якого не вимагає участі педалі зчеплення. Продаються версії з автоматичною коробкою з можливістю механічного перемикання.
Опис і технічні характеристики "Ісузу-Ельф-35"
В цьому виконанні машина має повний вага 35 т, вантажопідйомність – 1650 кг Вантажівка орієнтований для експлуатації по місту та в передмісті як розвізного транспортера. На ринку авто продається з дизельними силовими установками відповідно з вимогами «Євро-4» і «Євро-5». Турбінний дизель включає в свою конструкцію чотири циліндра, що розміщені рядно. Інші параметри двигуна:Особливості модифікації 35
Ця модель представлена у вигляді компактного і маневреного вантажівки, споруджена на базі сучасної універсальної платформи типу P-700. Конструкція оптимально поєднує в собі перевірені технічні рішення і новітні технології. Уніфікована рама дає можливість монтувати на шасі різні конфігурації настройок, включаючи фургони, гідропідйомники і багато іншого. В основі авто – стандартне шасі з лонжеронній рамою. Тип підвіски – ресори спереду і ззаду, посилені поперечними стабілізаторами на передній осі. Гальмівний вузол оснащений гідроприводом і барабанами на всіх колесах. Рульова колонка оснащена підсилювачем гідравлічного типу. В базі – системи ABS, ASR, EBD. Доповнює красу екстер'єру галогенна оптика, «противотуманки», зумер заднього ходу, підігрів паливного фільтра, обігрівач салону.Моделі 5255 і
База цієї модифікації – та ж платформа Р-700 з рамою лонжеронного типу, яка посилена кількома листами. За рахунок цього виріс параметр вантажопідйомності (31 т). Двигун залишився колишнім, однак права на управління вже необхідні, а не Ст. Інші тех. характеристики "Ісузу-Ельф-НКР-58":Isuzu Elf 95
Флагманська модель виконується в чотирьох версіях:Кабіна вантажівки
Цей вузол в останньому поколінні – сучасна кубоподібна кабіна з покращеними параметрами аеродинаміки. Всередині вона просторіша, ніж здається зовні. Двері відкриваються під прямим кутом, внутрішнє оформлення лаконічно, але продумано. Вбудовано багато ніш і шафок для «дріб'язку» і документів. Середня «сидушка» складається вперед, перетворюючись в комфортний столик. Всі ці нюанси дозволяють забезпечити максимальний порядок у салоні, розмістивши всі необхідні речі на відстані витягнутої руки. Гарна оглядовість забезпечується завдяки панорамного лобового скла і великим дзеркалам заднього виду.Відгуки про "Ісузу-Ельф"
Характеристики автомобіля зумовлюють позитивні відгуки власників про нього. Як свідчать відгуки, розглянутий вантажівка витривалий і довговічний, невибагливий в обслуговуванні і рідко потребує серйозного ремонту. Також радує споживачів простота конструкції, зокрема - легкість заміни кульових опор (яка вимагається через 120-150 тис. км), що актуально для вітчизняних доріг. Користувачі відзначають, що оригінальні матеріали "Ісузу" - це досить дороге і непроста задоволення. Такі опції як кондиціонер і обігрівач функціонують відмінно. Але для їзди за містом і на грунтових дорогах автомобіль не призначений.Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного