Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Позашляховий тюнінг «Ниви-Шевроле»: особливості та рекомендації

24.12.18, Різне
123
Позашляховий тюнінг «Ниви-Шевроле» дає можливість поліпшити параметри автомобіля, який спочатку націлений на переміщення по складним і важкопрохідним ділянок. Незважаючи на те що машина здається досить простий і нецікавою, у неї є величезний потенціал, що дозволяє розширити можливості транспортного засобу. В підсумку можна отримати справжнього завойовника бездоріжжя в унікальному виконанні.
Позашляховий тюнінг «Ниви-Шевроле»: особливості та рекомендації

Удосконалення колісної бази

Першим важливим етапом позашляхового тюнінгу «Ниви-Шевроле» стане підбір оптимальної конфігурації коліс. Існує думка, що чим більше діаметр цих елементів, тим вище показник прохідності. У цьому судженні є частка правди, але не все так просто. Монтаж збільшених коліс в стандартні арки призведе до тертя спряжених деталей. Тому для встановлення великих модифікацій потрібно попрацювати над арками.


Їх можна вирізати або підібрати такі колеса, які помістяться в стандартні розміри захисту. У цю категорію входять:
  • 215/75/R15 від «Форвард Сафарі» або «Гудріч»;
  • 205/70/R16 від «Кордиант»;
  • 205/80 R16 від «Кумхо».
  • Після монтажу зазначених комплектів гуми або їх аналогів різниця між стандартними покришками буде відчутною. При монтажі чогось суттєвішого потрібно обрізка арочної захисту. У деяких випадках виходять з положення, вигинаючи зазначені елементи назовні. Другий варіант виглядає естетично красивіше. Крім того, на цьому етапі необхідно правильно провести ліфтинг (підвищення дорожнього просвіту до необхідного показника).

    Модернізація підвіски

    При виконанні позашляхового тюнінгу Niva Chevrolet відзначають кілька методів монтажу ліфт-підвіски. Їх можна освоїти і реалізувати самостійно, маючи необхідне обладнання і відповідний інструментарій. У першому випадку передбачається підвищення кліренсу на 50 міліметрів за допомогою монтажу спеціальних вставних прокладок. Їх можна придбати під замовлення в спеціалізованих майстернях або магазинах. В комплект входять деталі для збільшення довжини тяг і амортизаторів, а також самі вкладиші для фронтальних і задніх пружин. Ціна питання – близько 5-6 тисяч рублів за комплект.


    Позашляховий тюнінг «Ниви-Шевроле»: особливості та рекомендації
    До заводським наборів додається детальна інструкція, в якій детально розписаний процес установки. Після подібного «ліфтингу» з'явиться можливість експлуатації позашляхових коліс на 28-30 дюймів, що дозволить здійснити пристойний запас в плані підкорення бездоріжжя. Другий спосіб модернізації вузла підвіски передбачає монтаж вкладишів між основою рами і кузовом. Матеріалом для виготовлення таких вставок служить каучук або гнучкий метал. Конструкція дасть можливість підняти транспортний засіб до 10 сантиметрів. Самостійне встановлення зазначених елементів потрібно 2-3 дні, професійної майстерні робота займе кілька годин. Вартість комплекту – близько 10 тисяч рублів.

    Силовий обвіс Chevrolet Niva

    Позашляховий тюнінг «Ниви-Шевроле» передбачає також оснащення силовим обладнанням. Це один з важливих і часто використовуваних способів, що застосовуються для вітчизняних і закордонних автомобілів. Підготовка до основних робіт у цьому напрямку займе трохи часу, всі маніпуляції без проблем проводяться самостійно. Головне, пам'ятати про деякі правила і мати під рукою відповідний інструмент.
    Спочатку проводять заміну стандартного бампера на посилений варіант, по можливості – з вбудованою лебедочной конструкцією. Задню частину авто також посилюють потужним бампером. Зазначені елементи дозволять захистити кузов від можливих зіткнень з природними перешкодами (пнями, гілками, що відлітають камінням тощо). Додатково монтують посилені пороги з боків, які виконують ту ж функцію, що і оновлені бампери.
    Позашляховий тюнінг «Ниви-Шевроле»: особливості та рекомендації

    Обробка моторного відсіку

    Позашляховий тюнінг «Ниви-Шевроле» дає можливість підготувати машину для проходження складних ділянок, включаючи болота, водні перешкоди і піски. У зв'язку з цим необхідно забезпечити надійний захист силового агрегату, оскільки потрапляння води в мотор – це практично 100-відсоткова гарантія збоїв у роботі або серйозної поломки. Фахівці рекомендують встановлювати шноркель, що надійно перешкоджає попаданню рідини в двигун.

    Особливості

    Крім того, виконують такі дії:
  • Виводять вихлопну трубу на дах, що дозволяє уникнути попадання вихлопних газів в салон, якщо авто застрягне на водному перешкоді. Таке розміщення відвідного елемента доповнює модернізації зовні, надаючи ефектності.
  • Установка веткорезов (трофилееров). Зазначені елементи перешкоджають раптовим ударам гілок по вітровому склу, допомагають переміщатися по лісистій місцевості. Конструкція являє собою сталеві троси, натягнуті від кутів капота до даху. Їх купують у спеціалізованих торгових точках або виготовляють своїми руками.
  • Ставлять гратчасту захист світлових елементів, оберігаючи оптику від механічного впливу.
  • Позашляховий тюнінг «Ниви-Шевроле»: особливості та рекомендації

    Робота з двигуном

    Це один з самих тонких етапів тюнінгу «Ниви-Шевроле» для бездоріжжя. Потрібно глибоко вникати в конструкцію двигуна, тому без необхідних знань цей процес краще опустити або довірити фахівцеві.
    Модернізація проводиться наступним чином:
  • Встановлюють нові поршневі кільця і коленвал. Це дасть можливість збільшити обсяг «движка» приблизно на 100 мілілітрів, що позитивно позначиться на технічних характеристиках машини за умови, що всі роботи проведені грамотно і акуратно.
  • Впроваджують новий блок управління, сприяючи розширенню можливостей подальшого чіп-тюнінгу.
  • Змінюють штатні форсунки на більш якісний і економічний варіант, що позитивно відбивається на динаміці і потужності.
  • Збільшують діаметр колодязів впускних і випускних клапанів.
  • Для поліпшення параметрів динаміки і роботи вихлопної системи заміняють штатні каталізатори пламегасителями.
    Позашляховий тюнінг «Ниви-Шевроле»: особливості та рекомендації

    Чіп-тюнінг

    Ще один секрет тюнінгу «Ниви-Шевроле» - перепрограмування ЕБУ. Для поліпшення стандартної заводської прошивки можна скористатися двома способами: з демонтажем блоку або без оного. У першому варіанті знадобиться додатковий живить джерело з відповідним роз'ємом для приєднання, а також узгоджувальний блок вводу інформації.

    У режимі діагностики, підключивши ноутбук до ЕБУ, можна визначити проблемні вузли, позбутися від неполадок індикаторів каталізатора і кисню. Перепрошивка системи проводиться тільки на справному обладнанні. Нова програма сама визначить «хворі місця» червоним кольором. Серед переваг чіп-налаштування:
  • зменшення витрати палива;
  • підвищення параметра потужності до 10%;
  • настройка роботи «движка» на всіх діапазонах;
  • невеликі фінансові витрати, в порівнянні з заміною деталей.
  • Позашляховий тюнінг «Ниви-Шевроле»: особливості та рекомендації

    Як узаконити позашляховий тюнінг та доопрацювання «Ниви-Шевроле»?

    Дуже великим підводним каменем у реалізації задуманих ідей щодо вдосконалення машини є законодавча база. Відповідно до внесених змін в технічний регламент, майже будь-яке втручання в конструкцію автомобіля може бути розцінено як незаконне. Крім того, монтаж посилених бамперів, лебідки, кенгурина та інших зовнішніх «примочок» вимагає дотримання певних габаритів. Тим, хто зважився на всі перетворення, доведеться на кожен елемент копіювати сертифікат, що підтверджує технічні параметри. Крім того, всі серйозні трансформації при проведенні позашляхового тюнінгу «Ниви-Шевроле» вимагають узгодження в органах автомобільної інспекції.