Great Wall Hover ("Грейт-Вол-Ховер"): країна-виробник, історія моделі і фото
В автомобілебудуванні китайцям вперше вдалося пробитися на світовий ринок, запропонувавши покупцям марку Great Wall Hover. Якщо в минулі часи до автомобільного ряду з Піднебесної ставилися з іронією, то тепер бренд не залишив для цього шансів, і всі знають відповідь на питання, чия марка "Ховер". Країна-виробник цієї машини - Китай. До моделям від автоконцерну GWM ставлення цілком тепле. Виробник з самої першої моделі, що надійшла в СНД, спеціально готував модифікацію для російського споживача, більш вимогливого, ніж китайський покупець.
Позашляховик повнорозмірного плану дебютував у 2005 році. Він був заснований на проекті Isuzu Axiom, мав нечуваний успіх в США в ті часи. Дизайнери китайського автопрому добре постаралися, щоб його габарити не виглядали надто громіздко, і потрапили в яблучко. Споживачі це оцінили по достоїнству, тим більше що вартість була і досі залишається прийнятною при високому рівні технічного оснащення. Якість складання в країні-виробнику «Ховера» теж залишається на висоті. По краш-тестам він отримав три зірки за рівень безпеки.
Протягом всієї історії автомашини збиралися робітниками з великою акуратністю, що вилилося в комфортабельність поїздок, без скрипів і отваливающихся деталей. Конкурентні здібності представлені на гідному рівні. Розробники запозичили найкраще, що є у світової автопромисловості, намагаючись впровадити в свою продукцію позитивні елементи: зручно розташовуються прилади в машині, приємно себе відчуває пасажир задніх крісел, де міститься вся сім'я. Авто цілком можна віднести до сімейних категоріям засобів пересування. З місткістю багажника важко посперечатися. Вантажний отвір зручний для розвантаження багажу. Люди спокійно користуються маркою, не особливо шкодуючи обробку: ця робоча конячка спеціально створена в дусі кежуал, тим більше, що вартість не зашкалює. Задні сидіння складаються, і багажний відсік стає ще більше.
Своєрідний педальний вузол. У кросівках водити дискомфортно, ноги зачіпляються за край педалі при перекладі ступні з газу на гальмо. В зимового взуття неприємне відчуття подвоюється. Не кожного влаштовує водійське крісло, хоча цей показник суто індивідуальний. Спочатку посадка здається нормальною, але з часом поперек каже, що це не зовсім так. Хід важеля трансмісії зроблено занадто великим, деякі автовласники частенько натискають на першу передачу випадково. У 2018 року Китай в якості країни-виробника "Ховера-Н3" налагодив випуск на Ставропіллі. Виглядає апарат, що досягає в довжину близько п'яти метрів, солідно, відрізняється лоском блискучою радіаторної решітки і масивним бампером. Досконалість полягає в більш вільному просторі обох рядів крісел. Функціонал забезпечує двигун від Mitsubishi. Життя триває, і автопром з Піднебесної приготує ще масу сюрпризів вітчизняному споживачеві.
На початку шляху
Далекий 1976 рік. Місто Баодін. Маленький цех по виготовленню вантажівок. Так почалася історія концерну. Компанія з 2001 року працює незалежно від держави. Настає 2012-й, коли фірма виходить в топ-10 найбільш гідних автовиробників. До цього часу автопроектировщики в країні-виробнику «Ховера» шукали рішення з модернізації транспортних засобів. За статистикою, компанія в 1980-е випускала тільки шість тисяч машин в рік, а в нульові роки ця цифра збільшена до 14 тисяч виробів. Першою країною, куди імпортували Hover, стала Італія.Позашляховик повнорозмірного плану дебютував у 2005 році. Він був заснований на проекті Isuzu Axiom, мав нечуваний успіх в США в ті часи. Дизайнери китайського автопрому добре постаралися, щоб його габарити не виглядали надто громіздко, і потрапили в яблучко. Споживачі це оцінили по достоїнству, тим більше що вартість була і досі залишається прийнятною при високому рівні технічного оснащення. Якість складання в країні-виробнику «Ховера» теж залишається на висоті. По краш-тестам він отримав три зірки за рівень безпеки.
Інтер'єрне оздоблення
В оформленні салону застосовуються високоякісні матеріали, принаймні, китайці до цього прагнуть. Інша справа, що в країні-виробнику «Ховер» не завжди це вдається. До прикладу, в сучасних моделях не всім по душі вибір дизайнерами колірної палітри, пластика. Часом засмучує запах, що виділяється пластиком при включенні кондиціонера.Протягом всієї історії автомашини збиралися робітниками з великою акуратністю, що вилилося в комфортабельність поїздок, без скрипів і отваливающихся деталей. Конкурентні здібності представлені на гідному рівні. Розробники запозичили найкраще, що є у світової автопромисловості, намагаючись впровадити в свою продукцію позитивні елементи: зручно розташовуються прилади в машині, приємно себе відчуває пасажир задніх крісел, де міститься вся сім'я. Авто цілком можна віднести до сімейних категоріям засобів пересування. З місткістю багажника важко посперечатися. Вантажний отвір зручний для розвантаження багажу. Люди спокійно користуються маркою, не особливо шкодуючи обробку: ця робоча конячка спеціально створена в дусі кежуал, тим більше, що вартість не зашкалює. Задні сидіння складаються, і багажний відсік стає ще більше.
Про технічну екіпіровці
Рамна конструкція містить традиційну ходову частину. Комфорт водіння забезпечується передній торсіонної підвіскою. Відкривши капот, можна побачити 16-клапанний двигун від «Міцубісі». Незважаючи на низький показник в 130 л. с., завдяки налаштуванням на холостому ходу він відмінно тягне. А чого досягла країна-виробник «Ховера» в частині мотора?Особливості двигуна
За відгуками водіїв, силовий агрегат не примхливий. Працює він на 92-му бензині, і видаткова стаття відрізняється високими цифрами. В умовах міста зазвичай йде 14 літрів – це непоганий показник для позашляховика. За рахунок наявності п'ятиступінчастою механічною трансмісії авто на трасах веде себе непогано: стійко, на поворотах йде на граничних швидкостях. Кермо оснащений гідропідсилювачем, підвіска плавна. Hover-6 представлений у Шанхаї в 2006-му, в 2012 році стає самою народною маркою. В цей же час концерн відкриває підприємство в Болгарії.Розвиток виробництва і рестайлінг
У 2010 році в країні-виробнику автомобіля "Ховер" вирішили перетворити мотор, переобладнавши його на потужний турбодизель. Він приємно порадував, подарувавши автолюбителям 150 «конячок» під капотом. У союзі з ним виступила шестиступінчаста механіка, але покупець міг вибрати і 5-ступінчастий автомат від корейського виробника Hyundai Mobis. У новій версії присутня роздавальна коробка Borg Warner на більш легкому кнопковому управлінні. Задньопривідні моделі не зустріли особливого відгуку у споживача.Про гальмівній системі
За сучасними мірками, нормально сконструйовані і гальма: спереду вони вентильовані, ззаду - стандартні дискові. У 2006-му в базову комплектацію входить ABS, доповнена інтерактивної схемою розподілу гальмівних зусиль EBD. Клімат-контроль, рульова колонка з можливістю регулювання, продуманий електропакет, підігрів і з очищувачем заднє скло і легкосплавні диски – головні переваги. У зв'язку з цим російським покупцям автомашина припала до душі. Також вони зацікавилися і країною-виробником «Грейт Вол Ховер". Хто купував машину, оцінювали гальмівну систему на відмінно.Вихід на російський ринок
Співвітчизників концерн познайомив з новинкою в 2005 році, під час виходу продукції на міжнародну арену. У місті Гжель імпортер Irito сформував цех по складанню цих «ластівок». Кузова варили в Черкесске на базі китайських оригінальних деталей. Витривалі здібності «Ховера» зумовлювалися хорошою геометрією, 230-міліметровим дорожнім просвітом, пружинно-важільної підвіскою заднього моста. У топовій комплектації автомобіль оснащений коробкою-автомат з кількістю різноманітних опцій, американським турбонадувом, повним приводом. Це відзначається, як справжній прорив конструкторської думки. У 2014-му був налагоджений випуск 18 тисяч одиниць в рік, незважаючи на настання піку економічної кризи.Переломний момент
У 2015 році розлад з «Іріто» призвів до згортання діяльності у стінах російських цехів. Зупинило це співвітчизників від покупки? Природно, немає. У мегаполісі авто можна побачити не так часто, але за межами МКАДа - це затребуваний транспорт. Читаючи відгуки на форумах, напрошується висновок про розділення думок. Одні дотримуються позитивної точки зору відносно країни-виробника «Ховера». Фірма вважається надійною, а авто - практичним засобом. Інші критикують марку. Розповімо про мінуси транспортного засобу.Недоліки
Автомобілістам великого зростання не дуже зручно сидіти за кермом, незважаючи на регульоване крісло. Якщо його отодвигаешь, то стає незручно ніг: їх доводиться тягнути вперед. Не всіх влаштовують двірники, не доходять до самого верху. Розглянемо реальні мінуси машини:Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного