Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Як міняти колодки передні "Поло - Седан"

09.01.19, Різне
60
Гальмівна система є основою безпеки будь-якого транспортного засобу. Головною складовою є саме передні колодки. "Поло-Седан" — машина, яка користується попитом серед автовласників. Розглянемо детальніше особливості підбору, заміни, обслуговування в неї гальмівних систем.
Як міняти колодки передні "Поло - Седан"

Призначення

Робота передніх колодок ("Поло-Седан") заснована на силі тертя. В основі гальмівної системи знаходяться фрикційні механізми, які встановлені на колесах. Тертьовими деталями є гальмівні барабани або диски, а також колодки. Здійснюється гальмування автомобіля шляхом притискання колодки до гальмівного диска (барабана) за допомогою гідравлічного приводу. Даний процес супроводжується перетворенням одного виду енергії в іншу. При зіткненні колодки з барабаном між деталями виникає тертя, що викликає їх нагрівання. "Фольксваген-Поло" завдяки переходу кінетичної енергії в теплову втрачає швидкість, зупиняється.


Як міняти колодки передні "Поло - Седан"

Принцип дії

У "Фольксваген-Поло" гальмівний механізм передніх коліс у рух приводиться завдяки пересуванню поршня робочого циліндра. Конструкція класична, практично нічим не відрізняється від інших транспортних засобів. Притискає Поршень передні гальмівні колодки до диска. У "Поло-Седан" кожна колодка (зовнішня і внутрішня) включає в себе фрикційну накладку і корпус.
Як міняти колодки передні "Поло - Седан"

Коли міняти

Передні колодки "Поло-Седан" необхідно змінювати відповідно рекомендацій, які пропонуються заводом-виготовлювачем. Для даного транспортного засобу рекомендується їх міняти через 30000 км пробігу або на парних. Заміна передніх колодок "Поло-Седан" здійснюється також у разі їх неробочого стану (при розсипання, потріскування, стертості).


Для того щоб уникнути несправностей, які можуть викликати руйнування інших фрагментів гальмівного механізму, бажано 2-3 рази на рік здійснювати повну діагностику автомобіля. В її рамках проводиться перевірка роботи всього механізму, а також ведеться візуальний огляд колодки, замір товщини фрикційних накладок (вона не повинна бути менше 2 мм). Несправні передні колодки "Поло-Седана" видають себе специфічним скреготом, зменшенням ефективності процесу зупинки, зростанням гальмівного шляху. Якщо виявляється хоча б одна з ознак, необхідно проводити діагностику. В іншому випадку і власник автомобіля, і його пасажири будуть піддаватися небезпеки при їзді. Необхідно розуміти, що заміна здійснюється парами (на обох передніх колесах).
Як міняти колодки передні "Поло - Седан"

Вибір

"Фольксваген-Поло" досить популярний автомобіль, тому багато компаній виробляють для нього запасні деталі, включаючи і гальмівні колодки. Вибираючи їх, бажано віддати перевагу оригінальним запчастинах. Як міняти передні колодки на "Поло-Седані"? Для початку необхідно підібрати певні інструменти:
  • балонний ключ;
  • домкрат;
  • упори під колеса;
  • накидний ключ «на 12» або шестигранний «7»;
  • шлицевая викрутка;
  • монтування;
  • пасатижі;
  • мідна або алюмінієва дріт;
  • суха чиста ганчір'я;
  • пластична змазка.
  • Як дізнатися про необхідність заміни

    Про значному зносі системи гальмування сигналізує неприємний металевий скрегіт, що виникає в області передніх коліс в процесі зупинки автомобіля "Фольксваген-Поло".
    Якщо присутні подібні симптоми, необхідно в терміновому порядку провести заміну гальмівних передніх колодок. Ситуацію не можна залишати “на потім", так як це може стати причиною швидкого повного зносу гальмівних дисків автомобіля. На цьому транспортному засобі є спеціальна система, яка сповіщає про істотний знос встановлених в авто гальмівних колодок. Виконані вони у вигляді тонкої сталевої смужки, приєднаної до основи колодки, зробленого з металу. Після сильного зносу матеріалу металева смужка в момент гальмування починає зачіпати гальмівний диск, з'являється неприємний характерний звук. Він сповіщає свого "господаря" про критичному стані встановлених гальмівних елементів. В деяких комплектаціях є автоматичні системи, які попереджають про сильний знос гальмівних колодок. Вони функціонують на принципі швидкого замикання встановленого датчика з контактом на масу даного транспортного засобу під час безпосереднього гальмування. Це відбувається шляхом наближення датчика до диска гальмівної системи, що ізольований від маси машини датчиком, він розташовується на одній з наявних колодок. В салоні при цьому сигнальна лампа буде горіти.
    Як міняти колодки передні "Поло - Седан"

    Як можна провести заміну

    Дізнаємося, як поміняти колодки передні гальмівні. "Поло-Седан" потрібно поставити на рівну горизонтальну поверхню, підняти капот, відкрутити кришку бачка з гальмівним речовиною. Озброївшись балонним ключем, потрібно відкрутити всі болти кріплення колеса. Піднімається Домкратом кузов машини, відкручують болти кріплення, знімають колесо. Кермо вивертається в бік прибраного колеса. Викрутку поміщають між поршнем робочого циліндра і внутрішньої колодкою, вдавлюють поршень, розводять колодки. Ключем «на 12» відкручується болт фіксації супорта до напрямного пальця, який розташований знизу. Далі витягується направляючий палець. Аналогічним чином відвертається болт фіксації супорта до верхнього пальця. Витягується зовнішня і внутрішня гальмівна колодка, направляючі пальці протирають чистою ганчіркою, потім змащуються пластичним змащенням. Далі встановлюються нові колодки, проводиться монтаж.