Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Шини "Кама 208": опис та особливості

09.01.19, Різне
47
Серед водіїв СНД досить високим попитом користуються покришки російського бренду "Кама". Гума цього виробника відрізняються гарною якістю, доступністю і надійністю. Представлене затвердження підходить і для моделі "Кама 208".

Для будь машин

Шини "Кама 208": опис та особливості
Виробник випускає ці покришки лише в одному типорозмірі. У продажу вдасться знайти тільки шини "Кама 208" 185/60 R14. Інших варіантів немає. Незважаючи на подібну обмеженість, цей варіант гуми підходить до багатьох іномарок класу B і C. Часто подібні покришки встановлюють і на вітчизняні автомобілі марки ВАЗ. При цьому вказаною типорозміру щеплена індекс швидкості H. Це означає, що стабільність властивостей представленої моделі зберігається лише до швидкості в 210 км/год. При підвищенні цих показників зростає вібрація, автомобіль починає зносити бік.


Сезонність

Шини "Кама 208": опис та особливості
Шини "Кама 208" позиціонуються самим виробником як всесезонних. Ось тільки взимку їх можна використовувати лише в регіонах з м'яким кліматом. При похолоданні протектор затвердіє, що знизить якість зчеплення в рази. Автомобіль втратить стійкість, зросте ризик аварійності. Найчастіше цю модель шин використовують тільки як літньої, але їздять на ній до глибокої осені.

Дизайн

Покришки отримали стандартний для цього випадку дизайн протектора. Всього на шинах розташовується 4 ребра жорсткості, блоки симетричні, ненаправлені. Два центральних ребра відрізняються підвищеною твердістю компаунда (порівняно з рештою шиною). В результаті цього покришка тримає свій профіль стабільним, що знижує ймовірність зносів в сторону при їзді по трасі. Водій не повинен забувати про балансування коліс і контроль швидкісного режиму.


Ребра плечової зони складаються з прямокутних блоків середніх розмірів. Форма цих елементів залишається стабільною навіть при сильних динамічних навантаженнях. В результаті машина краще тримає дорогу при гальмування і проходження поворотів.

Їзда по льоду

Шини "Кама 208": опис та особливості
Шини "Кама 208" позиціонуються в якості всесезонних. Ось тільки на оледенелой поверхні їх поведінка непередбачувана. Якість керування автомобілем падає в рази. Тому на такі ділянки дороги краще не заїжджати.

Боротьба з гидропланированием

Шини "Кама 208": опис та особливості
Зливи влітку і восени провокують серйозні аварії. Справа в тому, що між шиною і дорожнім полотном виникає водний бар'єр. Машина "пливе" по дорозі. Якість і надійність зчеплення падають в рази. Для усунення цього ефекту в шинах "Кама 208" застосували комплекс заходів. По-перше, при проектуванні протектора створили спеціальну водовідвідну систему. Вона представлена сукупністю поперечних і поздовжніх канальців. Глибина дренажних елементів не дуже висока. Тому при великих швидкостях шини з якісним видаленням води можуть і не впоратися. По-друге, під час виготовлення компаунда для "Кама 208" використовували збільшену кількість кремнієвої кислоти. З її допомогою вдалося підняти якість зчеплення шини з мокрим асфальтом.

Довговічність

Шини "Кама 208": опис та особливості
У відгуках про "Кама 208" водії відзначають велику ходімость покришок. В середньому ці шини здатні подолати 50 тис. км. Для досягнення подібних результатів інженери компанії при розробці застосували цілий ряд заходів.
Симетричний ненаправлений рисунок протектора відрізняється більш повним розподілом зовнішнього навантаження. Пляма контакту залишається стабільним при будь-яких векторах їзди. Плечові зони і центральна частина стираються рівномірно. Ось тільки автомобіліст повинен уважно стежити за рівнем тиску в шинах. У перекачаних коліс швидше зношується центральна частина. У спущених — плечові зони. В компаунді підвищили частку технічного вуглецю. Завдяки цьому з'єднанню вдалося помітно підвищити зносостійкість гуми. Абразивне стирання проходить повільніше. Певна робота була проведена і з каркасом. Справа в тому, що металевий корд посилили нейлоном. Нитки еластичного полімеру краще розподіляють надлишкову ударну енергію. В результаті цього ризики деформації сталевого дроту знижуються до нуля. Ймовірність виникнення гриж — мінімальна.

Комфорт

У відгуках про "Кама 208" автомобілісти вказують і на пристойні показники комфортності. Покришки йдуть м'яко. Тряска в салоні відсутня навіть при їзді по нерівному асфальту. При цьому шини "Кама 208" відмінно резонують звукову хвилю, що виникає від тертя колеса і дорожнього полотна. Гул в салоні виключений.