Mitsubishi: новий "Паджеро-Спорт". Відгуки власників
В Росії дуже популярний клас кроссоверів. Ці автомобілі мають непогані характеристики – великий кліренс, просторий салон і місткий багажник. Але біда багатьох кросоверів в тому, що вони бояться бездоріжжя. Дуже багато екземплярів мають таку ж прохідність, що і звичайний передньопривідний седан. Але що робити, якщо хочеться отримати сучасний, практичний і надійний позашляховик? Багато зупиняють свій вибір на новому «Паджеро-Спорт». Відгуки власників кажуть, що ця машина ще «старої закалки» і здатна дати фору багатьом джипів з 90-х років. Зрозуміло, на бездоріжжі власники не будуть виїжджати кожен день. Тому комфорт, ергономіка і безпека – далеко не останні фактори, на які інженери звернули увагу. Отже, що собою являє новий «Паджеро-Спорт»? Відгуки власників, всі мінуси, плюси, а також фото позашляховика – далі в нашій статті.
Профіль позашляховика вийшов суворим і динамічним. Цей дизайн буде актуальним ще багато років, за аналогією з десятим «Лансер». Як відзначають відгуки, новий «Міцубісі-Паджеро-Спорт» (фото позашляховика є в нашій статті) привертає увагу багатьох пішоходів і водіїв у потоці, чого не сказати про інші джипи і кросовери європейського походження. Дизайн задньої частини неоднозначний. Хтось хвалить його, хтось ні. І дійсно, форма задніх ліхтарів вийшла оригінальною. Ззаду машина більше нагадує пікап L200 ніж п'ятимісний позашляховик.
Що стосується якості матеріалів обробки, тут японці постаралися. У салоні використовується добротний пластик з сріблястими і глянсовими вставками. Шумоізоляція теж на хорошому рівні. На швидкості 100 кілометрів на годину можна розмовляти пошепки. Незважаючи на наявність рами, всередині багато вільного місця. Його вистачає як спереду, так і ззаду – відзначають відгуки власників. Новий «Паджеро-Спорт» має комфортним тримісним диваном ззаду. Також автомобіль можна доукомплектувати третім рядом сидінь, який буде складатися. Якість акустики заслуговує уваги. Музика грає відмінно на всіх частотах – кажуть відгуки.
Дуже мало ніш і кишеньок. Нікуди покласти мобільний телефон. Магнітола може збиватися. Доводиться перетыкать флешку, щоб головний пристрій знову читало музику. Немає швидкого гортання пісень. Рульове колесо підігрівається тільки частинами. Часто з'являються непотрібні повідомлення. Особливо це стосується системи контролю тиску в шинах. При найменшої похибки (а вона виникає досить часто) система відразу ж інформує водія про небезпеку. Крім того, система буде сваритися з-за несправності одного з датчиків. А вартість нових дуже велика – кажуть власники. Відключити систему ніяк не вийде і доводиться вибирати – слухати неприємні звуки або розщедрюватися на новий датчик тиску. Також комп'ютер може діставати звуковими сигналами при низькому рівні омиваючої рідини.
Дизельний агрегат при обсязі 24 літра розвиває потужність в 181 кінську силу. Двигун має алюмінієвий блок, турбіну із змінною геометрією, безпосереднє уприскування і систему зміни фаз газорозподілу. Все це дало непоганий приріст крутного моменту. Його величина становить 430 Нм. Пік моменту припадає на 25 тисячі обертів. Тепер про трансмісії. Для нового «Паджеро-Спорт» була розроблена автоматична восьмиступінчаста коробка передач з можливістю ручного перемикання. Також в автомобілі присутні підрульові пелюстки. Базова дизельна версія йде на механіці. До того ж японський позашляховик оснащується повнопривідною трансмісією «Супер Селект» другого покоління і диференціалом «Торсен». Останній здатний розподіляти крутний момент в пропорції 40 на 60 для передньої і задньої осі відповідно. Істотний плюс – наявність примусового блокування. В авто також є противобуксовочная система, яка працює в чотирьох режимах: гравій; каміння; пісок; бруд. Управління здійснюється спеціальною шайбою, що розташовується на центральному тунелі між водієм і переднім пасажиром. «Інвайт»; «Інтенс»; «Инстайл». Початкова вартість автомобіля – 2 мільйони 200 тисяч рублів. За цю ціну покупець отримує дизельний позашляховик на механічній коробці передач. Також версія «Інвайт» включає в себе наступні опції: підігрів передніх крісел; 18 дюймові диски; просту аудіосистему; тканинний салон; дві фронтальні подушки безпеки; системи АБС і курсової стійкості. Версія «Інтенс» відрізняється автоматичною коробкою передач, сім'ю подушками безпеки, датчиком дощу і світла, підігрівом керма і задніх сидінь. Серед інших особливостей – старт двигуна з кнопки. За такий автомобіль дилер просить 2 мільйони 450 тисяч рублів. Версія з таким же рівнем оснащення, але з бензиновим двигуном коштує 2 мільйони 600 тисяч рублів. Максимальна комплектація не включає в себе дизельний мотор. Тут доступна тільки бензинова V-подібна «шістка». Вартість топової комплектації «Паджеро-Спорт» становить 2 мільйони 800 тисяч рублів. У цю ціну, крім автоматичної коробки передач, входить: електричний привід передніх сидінь; шкіряний салон; світлодіодна оптика; парктронік; фірмова музика на 8 динаміків; камера кругового огляду і маса електронних помічників.
Опис
«Міцубісі-Паджеро-Спорт» являє собою класичний середньорозмірний рамний позашляховик з повним приводом. На даний момент проводиться третє покоління «Паджеро». Цільова аудиторія – це сімейні люди, які цінують практичність і люблять виїжджати на бездоріжжі. На відміну від аналогів, ця машина здатна показати на бездоріжжі більше, ніж інші. Вперше третє покоління позашляховиків «Міцубісі-Паджеро-Спорт» було представлено у 2015 році на автошоу в Бангкоку. Серійний випуск машини триває і донині. Новинка офіційно продається в Росії.Дизайн
Ця модель випускалася ще з 90-х років. З тих часів дизайн значно змінився. Машина зовсім не схожа навіть на попереднє покоління. Спереду можна побачити широку прямокутну сітку з яскраво вираженими сотами, сувору ксеноновий оптику і вузьку решітку радіатора. Все це акуратно прикрашають ламані хромовані смуги. Внизу є пара круглих противотуманок. Також відзначимо, що хром присутня на бічних дзеркалах, близько стекол і на дверних ручках.Профіль позашляховика вийшов суворим і динамічним. Цей дизайн буде актуальним ще багато років, за аналогією з десятим «Лансер». Як відзначають відгуки, новий «Міцубісі-Паджеро-Спорт» (фото позашляховика є в нашій статті) привертає увагу багатьох пішоходів і водіїв у потоці, чого не сказати про інші джипи і кросовери європейського походження. Дизайн задньої частини неоднозначний. Хтось хвалить його, хтось ні. І дійсно, форма задніх ліхтарів вийшла оригінальною. Ззаду машина більше нагадує пікап L200 ніж п'ятимісний позашляховик.
Кузов та корозія «Паджеро-Спорт»
Іржавіє новий «Паджеро-Спорт»? Відгуки власників кажуть, що японцям не вдалося повністю перемогти корозію. На жаль, рижики можуть з'являтися і на третьому поколінні позашляховиків. Часто корозія помітна на кришці багажника. Власники, які використовують автомобіль у великих містах, страждають від реагентів: іржею швидко покривається рама в місцях зварних з'єднань. Не можна сказати, що кузов гниє, але рижики на відносно новому позашляховику однозначно не порадують. Що стосується якості фарбування, товщина ЛКП стандартна для «японців»: на передній частині можуть з'являтися відколи і різні точки. Втім, схожа картина спостерігається зараз і на німецьких позашляховиках.Розміри, кліренс
Як ми сказали раніше, «Міцубісі-Паджеро-Спорт» – це середньорозмірний позашляховик. Машина має стандартні для свого класу габарити. Довжина кузова становить 479 метра, ширина – 18 висота – 182 метра. На відміну від другого покоління, новинка стала трохи довше і вище. Величина колісної бази – 2800 міліметрів. При цьому автомобіль може похвалитися значним кліренсом. Його величина становить 218 міліметрів. На бездоріжжі «Паджеро-Спорт» дійсно сильний. Автомобіль легко підіймається на круті гори і здатний долати навіть 70 сантиметрові броди без додаткового шноркель. Кут заїзду – 30 градусів, з'їзду – 24. Але як зазначають відгуки, новий «Міцубісі-Паджеро-Спорт» дизель має запасне колесо під днищем. Дістатися до нього буде важко. Рятує лише той факт, що джип має високий кліренс і короткий задній світло. До речі, споряджена маса японського позашляховика складає трохи більше двох тонн.Салон
Давайте перемістимося всередину японського позашляховика. Відразу відзначимо, що посадка в автомобіль зручна. Всередині водія зустрічає компактний мультируль з можливістю регулювань та інформативна панель приладів з бортовим комп'ютером. По праву сторону – семидюймовий екран мультимедіа. Нижче є блок управління клімат-контролем. Але як би не вдосконалювали новий «Паджеро-Спорт», відгуки негативного характеру все одно присутні. В першу чергу власники лають посадку. Так, вона висока і огляд відмінний, але до сидіння потрібно звикати. Спинка опускається не просто вниз, а назад і вниз. Подушка крісла теж піднімається незвично.Що стосується якості матеріалів обробки, тут японці постаралися. У салоні використовується добротний пластик з сріблястими і глянсовими вставками. Шумоізоляція теж на хорошому рівні. На швидкості 100 кілометрів на годину можна розмовляти пошепки. Незважаючи на наявність рами, всередині багато вільного місця. Його вистачає як спереду, так і ззаду – відзначають відгуки власників. Новий «Паджеро-Спорт» має комфортним тримісним диваном ззаду. Також автомобіль можна доукомплектувати третім рядом сидінь, який буде складатися. Якість акустики заслуговує уваги. Музика грає відмінно на всіх частотах – кажуть відгуки.
Багажник
Якщо говорити про класичну п ' версії, вона може похвалитися дуже містким багажником. Обсяг його становить 700 літрів. При цьому другий ряд сидінь може трансформуватися, утворюючи рівну підлогу. В результаті об'єм багажного відділення збільшується до немислимих 25 тисяч літрів. Настільки об'ємний багажник вдалося зробити завдяки переміщенню запасного колеса. Як ми вже сказали, тепер воно розташовується під днищем.За що лають «Паджеро-Спорт»?
Як відзначають відгуки, «Мітсубісі-Паджеро-Спорт» в новому кузові має ряд мінусів. Недоліків не так багато, але все ж ми їх перерахуємо:Технічні характеристики
Лінійка силових агрегатів включає в себе один бензиновий і один дизельний мотор. Про все по порядку. Отже, лінійку бензинових являє атмосферне трилітровий мотор з 24 клапанним механізмом ГРМ, що відповідає стандарту Євро-5. Максимальна потужність двигуна – 209 кінських сил. Крутний момент при 4 тисячах обертів – 279 Нм. Даний силовий агрегат відрізняється системою електронного управління фазами ГРМ.Дизельний агрегат при обсязі 24 літра розвиває потужність в 181 кінську силу. Двигун має алюмінієвий блок, турбіну із змінною геометрією, безпосереднє уприскування і систему зміни фаз газорозподілу. Все це дало непоганий приріст крутного моменту. Його величина становить 430 Нм. Пік моменту припадає на 25 тисячі обертів. Тепер про трансмісії. Для нового «Паджеро-Спорт» була розроблена автоматична восьмиступінчаста коробка передач з можливістю ручного перемикання. Також в автомобілі присутні підрульові пелюстки. Базова дизельна версія йде на механіці. До того ж японський позашляховик оснащується повнопривідною трансмісією «Супер Селект» другого покоління і диференціалом «Торсен». Останній здатний розподіляти крутний момент в пропорції 40 на 60 для передньої і задньої осі відповідно. Істотний плюс – наявність примусового блокування. В авто також є противобуксовочная система, яка працює в чотирьох режимах:
Динамічні характеристики, витрата
Якщо говорити про бензинової версії, «Паджеро-Спорт» розганяється до сотні за 117 секунд. При цьому максимальна швидкість становить 182 кілометри в годину. Що стосується витрати палива, за паспортними даними машина витрачає 109 літрів в змішаному режимі. Але як кажуть відгуки власників нового «Міцубісі-Паджеро-Спорт», в реальності машина з'їдає близько 12 літрів. А в місті апетит і зовсім збільшується до 145 літрів. Тепер про дизельної модифікації. Як відзначають відгуки, новий «Мітсубісі-Паджеро-Спорт» дизель розганяється до сотні за 114 секунди на механіці. Версії з автоматом трохи повільніше. Вони досягають даної швидкісний позначки за 123 секунди. Витрата палива радує. У місті машина витрачає 10 літрів, по трасі – 8. І це за умови, що сам автомобіль важить більше двох тонн.Який двигун краще вибрати?
Як кажуть відгуки, новий «Паджеро-Спорт» дизель на механіці – це ідеальний варіант. Машина відмінно розганяється з низів, при цьому витрачає мало палива. Динаміка розгону нітрохи не гірше, ніж у бензинової версії. Тому 24-літровий мотор є оптимальним для російських умов. Головне – робити вчасно обслуговування і заправлятися якісним паливом.Ходова частина
Позашляховик «Паджеро-Спорт» був побудований на базі пікапа L200 п'ятого покоління. Тому основою для кузова стала рама. Спереду розташовується незалежна підвіска з подвійними поперечними важелями. Ззаду є нерозрізний міст на гвинтових пружинах. Рульове управління – вкорочене, з гідравлічним підсилювачем. Гальма – повністю дискові. До того ж є система АБС і розподілу гальмівних зусиль. Як веде себе на ходу новий «Паджеро-Спорт»? Відгуки кажуть, що японський позашляховик має дуже м'яку підвіску. Незважаючи на більш низький профіль шин, автомобіль відмінно відпрацьовує нерівності і ковтає всі ями. На відміну від другого покоління тут не підстрибує задня частина і не пробивається підвіска – кажуть відгуки. Новий «Паджеро-Спорт» став краще відгукуватися на кермо і добре входити в повороти. Так, це раніше масивний позашляховик, але крени в порівнянні з попередником тепер мінімальні – зазначають власники. Гальмівна система заслуговує уваги. Педаллю можна точно дозувати зусилля. Ручник тепер став електронним. Це дуже зручно в повсякденному використанні. Але бувалі джипери кажуть, що ця система буде не дуже надійна.Вартість і комплектації
На російському ринку цей автомобіль представлений в декількох комплектаціях:Висновок
Отже, ми розглянули відгуки про новий «Міцубісі-Паджеро-Спорт» і дізналися всі його особливості. Даний автомобіль є непоганим вибором для тих, хто хоче отримати не просто великий автомобіль, а справжній позашляховик, на якому не страшно раз в тиждень виїхати на відпочинок в ліс або на річку. Машина має величезний потенціал. Але потрібно вміти вибирати мотор і коробку. Як відзначають відгуки, новий «Міцубісі-Паджеро-Спорт» з бензиновим двигуном і автоматичною КПП підійде для жителів великих міст. Якщо це не місто-мільйонник, і ви любите виїхати на природу, однозначно потрібно купувати дизельну версію на механіці. Цей автомобіль буде служити вірою і правдою довгі роки.Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного