Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Mitsubishi: новий "Паджеро-Спорт". Відгуки власників

09.01.19, Різне
426
В Росії дуже популярний клас кроссоверів. Ці автомобілі мають непогані характеристики – великий кліренс, просторий салон і місткий багажник. Але біда багатьох кросоверів в тому, що вони бояться бездоріжжя. Дуже багато екземплярів мають таку ж прохідність, що і звичайний передньопривідний седан. Але що робити, якщо хочеться отримати сучасний, практичний і надійний позашляховик? Багато зупиняють свій вибір на новому «Паджеро-Спорт». Відгуки власників кажуть, що ця машина ще «старої закалки» і здатна дати фору багатьом джипів з 90-х років. Зрозуміло, на бездоріжжі власники не будуть виїжджати кожен день. Тому комфорт, ергономіка і безпека – далеко не останні фактори, на які інженери звернули увагу. Отже, що собою являє новий «Паджеро-Спорт»? Відгуки власників, всі мінуси, плюси, а також фото позашляховика – далі в нашій статті.


Опис

«Міцубісі-Паджеро-Спорт» являє собою класичний середньорозмірний рамний позашляховик з повним приводом. На даний момент проводиться третє покоління «Паджеро». Цільова аудиторія – це сімейні люди, які цінують практичність і люблять виїжджати на бездоріжжі. На відміну від аналогів, ця машина здатна показати на бездоріжжі більше, ніж інші. Вперше третє покоління позашляховиків «Міцубісі-Паджеро-Спорт» було представлено у 2015 році на автошоу в Бангкоку. Серійний випуск машини триває і донині. Новинка офіційно продається в Росії.

Дизайн

Ця модель випускалася ще з 90-х років. З тих часів дизайн значно змінився. Машина зовсім не схожа навіть на попереднє покоління. Спереду можна побачити широку прямокутну сітку з яскраво вираженими сотами, сувору ксеноновий оптику і вузьку решітку радіатора. Все це акуратно прикрашають ламані хромовані смуги. Внизу є пара круглих противотуманок. Також відзначимо, що хром присутня на бічних дзеркалах, близько стекол і на дверних ручках.


Mitsubishi: новий "Паджеро-Спорт". Відгуки власників
Профіль позашляховика вийшов суворим і динамічним. Цей дизайн буде актуальним ще багато років, за аналогією з десятим «Лансер». Як відзначають відгуки, новий «Міцубісі-Паджеро-Спорт» (фото позашляховика є в нашій статті) привертає увагу багатьох пішоходів і водіїв у потоці, чого не сказати про інші джипи і кросовери європейського походження.
Mitsubishi: новий "Паджеро-Спорт". Відгуки власників
Дизайн задньої частини неоднозначний. Хтось хвалить його, хтось ні. І дійсно, форма задніх ліхтарів вийшла оригінальною. Ззаду машина більше нагадує пікап L200 ніж п'ятимісний позашляховик.

Кузов та корозія «Паджеро-Спорт»

Іржавіє новий «Паджеро-Спорт»? Відгуки власників кажуть, що японцям не вдалося повністю перемогти корозію. На жаль, рижики можуть з'являтися і на третьому поколінні позашляховиків. Часто корозія помітна на кришці багажника. Власники, які використовують автомобіль у великих містах, страждають від реагентів: іржею швидко покривається рама в місцях зварних з'єднань. Не можна сказати, що кузов гниє, але рижики на відносно новому позашляховику однозначно не порадують. Що стосується якості фарбування, товщина ЛКП стандартна для «японців»: на передній частині можуть з'являтися відколи і різні точки. Втім, схожа картина спостерігається зараз і на німецьких позашляховиках.

Розміри, кліренс

Як ми сказали раніше, «Міцубісі-Паджеро-Спорт» – це середньорозмірний позашляховик. Машина має стандартні для свого класу габарити. Довжина кузова становить 479 метра, ширина – 18 висота – 182 метра. На відміну від другого покоління, новинка стала трохи довше і вище. Величина колісної бази – 2800 міліметрів. При цьому автомобіль може похвалитися значним кліренсом. Його величина становить 218 міліметрів. На бездоріжжі «Паджеро-Спорт» дійсно сильний. Автомобіль легко підіймається на круті гори і здатний долати навіть 70 сантиметрові броди без додаткового шноркель. Кут заїзду – 30 градусів, з'їзду – 24. Але як зазначають відгуки, новий «Міцубісі-Паджеро-Спорт» дизель має запасне колесо під днищем. Дістатися до нього буде важко. Рятує лише той факт, що джип має високий кліренс і короткий задній світло. До речі, споряджена маса японського позашляховика складає трохи більше двох тонн.

Салон

Давайте перемістимося всередину японського позашляховика. Відразу відзначимо, що посадка в автомобіль зручна. Всередині водія зустрічає компактний мультируль з можливістю регулювань та інформативна панель приладів з бортовим комп'ютером. По праву сторону – семидюймовий екран мультимедіа. Нижче є блок управління клімат-контролем. Але як би не вдосконалювали новий «Паджеро-Спорт», відгуки негативного характеру все одно присутні. В першу чергу власники лають посадку. Так, вона висока і огляд відмінний, але до сидіння потрібно звикати. Спинка опускається не просто вниз, а назад і вниз. Подушка крісла теж піднімається незвично.
Mitsubishi: новий "Паджеро-Спорт". Відгуки власників
Що стосується якості матеріалів обробки, тут японці постаралися. У салоні використовується добротний пластик з сріблястими і глянсовими вставками. Шумоізоляція теж на хорошому рівні. На швидкості 100 кілометрів на годину можна розмовляти пошепки. Незважаючи на наявність рами, всередині багато вільного місця. Його вистачає як спереду, так і ззаду – відзначають відгуки власників. Новий «Паджеро-Спорт» має комфортним тримісним диваном ззаду. Також автомобіль можна доукомплектувати третім рядом сидінь, який буде складатися. Якість акустики заслуговує уваги. Музика грає відмінно на всіх частотах – кажуть відгуки.

Багажник

Якщо говорити про класичну п ' версії, вона може похвалитися дуже містким багажником. Обсяг його становить 700 літрів. При цьому другий ряд сидінь може трансформуватися, утворюючи рівну підлогу. В результаті об'єм багажного відділення збільшується до немислимих 25 тисяч літрів. Настільки об'ємний багажник вдалося зробити завдяки переміщенню запасного колеса. Як ми вже сказали, тепер воно розташовується під днищем.

Mitsubishi: новий "Паджеро-Спорт". Відгуки власників

За що лають «Паджеро-Спорт»?

Як відзначають відгуки, «Мітсубісі-Паджеро-Спорт» в новому кузові має ряд мінусів. Недоліків не так багато, але все ж ми їх перерахуємо:
  • Дуже мало ніш і кишеньок. Нікуди покласти мобільний телефон.
  • Магнітола може збиватися. Доводиться перетыкать флешку, щоб головний пристрій знову читало музику.
  • Немає швидкого гортання пісень.
  • Рульове колесо підігрівається тільки частинами.
  • Часто з'являються непотрібні повідомлення. Особливо це стосується системи контролю тиску в шинах. При найменшої похибки (а вона виникає досить часто) система відразу ж інформує водія про небезпеку. Крім того, система буде сваритися з-за несправності одного з датчиків. А вартість нових дуже велика – кажуть власники. Відключити систему ніяк не вийде і доводиться вибирати – слухати неприємні звуки або розщедрюватися на новий датчик тиску. Також комп'ютер може діставати звуковими сигналами при низькому рівні омиваючої рідини.
  • Технічні характеристики

    Лінійка силових агрегатів включає в себе один бензиновий і один дизельний мотор. Про все по порядку. Отже, лінійку бензинових являє атмосферне трилітровий мотор з 24 клапанним механізмом ГРМ, що відповідає стандарту Євро-5. Максимальна потужність двигуна – 209 кінських сил. Крутний момент при 4 тисячах обертів – 279 Нм. Даний силовий агрегат відрізняється системою електронного управління фазами ГРМ.
    Дизельний агрегат при обсязі 24 літра розвиває потужність в 181 кінську силу. Двигун має алюмінієвий блок, турбіну із змінною геометрією, безпосереднє уприскування і систему зміни фаз газорозподілу. Все це дало непоганий приріст крутного моменту. Його величина становить 430 Нм. Пік моменту припадає на 25 тисячі обертів.
    Mitsubishi: новий "Паджеро-Спорт". Відгуки власників
    Тепер про трансмісії. Для нового «Паджеро-Спорт» була розроблена автоматична восьмиступінчаста коробка передач з можливістю ручного перемикання. Також в автомобілі присутні підрульові пелюстки. Базова дизельна версія йде на механіці. До того ж японський позашляховик оснащується повнопривідною трансмісією «Супер Селект» другого покоління і диференціалом «Торсен». Останній здатний розподіляти крутний момент в пропорції 40 на 60 для передньої і задньої осі відповідно. Істотний плюс – наявність примусового блокування. В авто також є противобуксовочная система, яка працює в чотирьох режимах:
  • гравій;
  • каміння;
  • пісок;
  • бруд.
  • Управління здійснюється спеціальною шайбою, що розташовується на центральному тунелі між водієм і переднім пасажиром.

    Динамічні характеристики, витрата

    Якщо говорити про бензинової версії, «Паджеро-Спорт» розганяється до сотні за 117 секунд. При цьому максимальна швидкість становить 182 кілометри в годину. Що стосується витрати палива, за паспортними даними машина витрачає 109 літрів в змішаному режимі. Але як кажуть відгуки власників нового «Міцубісі-Паджеро-Спорт», в реальності машина з'їдає близько 12 літрів. А в місті апетит і зовсім збільшується до 145 літрів. Тепер про дизельної модифікації. Як відзначають відгуки, новий «Мітсубісі-Паджеро-Спорт» дизель розганяється до сотні за 114 секунди на механіці. Версії з автоматом трохи повільніше. Вони досягають даної швидкісний позначки за 123 секунди. Витрата палива радує. У місті машина витрачає 10 літрів, по трасі – 8. І це за умови, що сам автомобіль важить більше двох тонн.

    Який двигун краще вибрати?

    Як кажуть відгуки, новий «Паджеро-Спорт» дизель на механіці – це ідеальний варіант. Машина відмінно розганяється з низів, при цьому витрачає мало палива. Динаміка розгону нітрохи не гірше, ніж у бензинової версії. Тому 24-літровий мотор є оптимальним для російських умов. Головне – робити вчасно обслуговування і заправлятися якісним паливом.

    Ходова частина

    Позашляховик «Паджеро-Спорт» був побудований на базі пікапа L200 п'ятого покоління. Тому основою для кузова стала рама. Спереду розташовується незалежна підвіска з подвійними поперечними важелями. Ззаду є нерозрізний міст на гвинтових пружинах. Рульове управління – вкорочене, з гідравлічним підсилювачем. Гальма – повністю дискові. До того ж є система АБС і розподілу гальмівних зусиль.
    Mitsubishi: новий "Паджеро-Спорт". Відгуки власників
    Як веде себе на ходу новий «Паджеро-Спорт»? Відгуки кажуть, що японський позашляховик має дуже м'яку підвіску. Незважаючи на більш низький профіль шин, автомобіль відмінно відпрацьовує нерівності і ковтає всі ями. На відміну від другого покоління тут не підстрибує задня частина і не пробивається підвіска – кажуть відгуки. Новий «Паджеро-Спорт» став краще відгукуватися на кермо і добре входити в повороти. Так, це раніше масивний позашляховик, але крени в порівнянні з попередником тепер мінімальні – зазначають власники. Гальмівна система заслуговує уваги. Педаллю можна точно дозувати зусилля. Ручник тепер став електронним. Це дуже зручно в повсякденному використанні. Але бувалі джипери кажуть, що ця система буде не дуже надійна.

    Вартість і комплектації

    На російському ринку цей автомобіль представлений в декількох комплектаціях:
  • «Інвайт»;
  • «Інтенс»;
  • «Инстайл».
  • Початкова вартість автомобіля – 2 мільйони 200 тисяч рублів. За цю ціну покупець отримує дизельний позашляховик на механічній коробці передач. Також версія «Інвайт» включає в себе наступні опції:
  • підігрів передніх крісел;
  • 18 дюймові диски;
  • просту аудіосистему;
  • тканинний салон;
  • дві фронтальні подушки безпеки;
  • системи АБС і курсової стійкості.
  • Версія «Інтенс» відрізняється автоматичною коробкою передач, сім'ю подушками безпеки, датчиком дощу і світла, підігрівом керма і задніх сидінь. Серед інших особливостей – старт двигуна з кнопки. За такий автомобіль дилер просить 2 мільйони 450 тисяч рублів. Версія з таким же рівнем оснащення, але з бензиновим двигуном коштує 2 мільйони 600 тисяч рублів. Максимальна комплектація не включає в себе дизельний мотор. Тут доступна тільки бензинова V-подібна «шістка». Вартість топової комплектації «Паджеро-Спорт» становить 2 мільйони 800 тисяч рублів. У цю ціну, крім автоматичної коробки передач, входить:
  • електричний привід передніх сидінь;
  • шкіряний салон;
  • світлодіодна оптика;
  • парктронік;
  • фірмова музика на 8 динаміків;
  • камера кругового огляду і маса електронних помічників.
    Mitsubishi: новий "Паджеро-Спорт". Відгуки власників
  • Висновок

    Отже, ми розглянули відгуки про новий «Міцубісі-Паджеро-Спорт» і дізналися всі його особливості. Даний автомобіль є непоганим вибором для тих, хто хоче отримати не просто великий автомобіль, а справжній позашляховик, на якому не страшно раз в тиждень виїхати на відпочинок в ліс або на річку. Машина має величезний потенціал. Але потрібно вміти вибирати мотор і коробку. Як відзначають відгуки, новий «Міцубісі-Паджеро-Спорт» з бензиновим двигуном і автоматичною КПП підійде для жителів великих міст. Якщо це не місто-мільйонник, і ви любите виїхати на природу, однозначно потрібно купувати дизельну версію на механіці. Цей автомобіль буде служити вірою і правдою довгі роки.