Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

"Кіа-Спортейдж": витрата палива, комплектація, технічні характеристики і потужність

11.01.19, Різне
414
Міський кросовер Кіа Спортейдж" з витратою палива близько восьми літрів в міському режимі привернув увагу багатьох автолюбителів, які бажають придбати за осудні гроші досить універсальний автомобіль. У цьому компромісному варіанті багато знаходили безліч недоліків. Хтось вважав незручними передні крісла, комусь не подобався невеликий список доступних опцій і інтер'єр, деякі вважали недостатньою оглядовість і багато іншого. Це, проте, не заважало Sportage займати місце в своїй ніші. Автолюбителі сподівалися на рестайлінг, і в 2016 році інженери з Кореї почули побажання і постаралися задовольнити всіх. А ось вийшло у них це чи ні - вирішувати, звичайно, покупцям.


"Кіа-Спортейдж": витрата палива, комплектація, технічні характеристики і потужність

Екстер'єр

В четвертому поколінні "Спортэйдж" за основу взяли вдосконалену конструкцію попереднього покоління кросовера. Інженери Kia збільшили відстань між колісними осями з 264 до 267 метри, в результаті чого передня і задня колії стали ширше. Попереду, як і раніше, попереду - стійки "МакФерсон", ззаду - багатоважільна підвіска, але інженери допрацювали амортизатори і пружини, забезпечивши їх новими налаштуваннями, що збільшило комфорт під час їзди. Зміни в геометрії підвіски позитивно вплинули і на керованість, як і збільшення жорсткість задніх сайлент-блоків. Рульовий механізм став більш чуйним: замість 28 обороту тепер він робить 27. Також інженери збільшили міцність маточинних підшипників, а ось в системі повного приводу змін немає: задня вісь підключається електрогідравлічної багатодисковою муфтою Dynamax, яка примусово блокується на швидкості до 40 км/ч.


"Кіа-Спортейдж": витрата палива, комплектація, технічні характеристики і потужність

Для Росії

У реаліях нашої країни "Кіа Спортейдж" четвертого покоління хороший тим, що має більш якісну звукоізоляцію і більше міцний кузов. Цифри говорять самі за себе: концентрація сталі високої міцності в сплаві кузова зросла з 18% до 51. У порівнянні з попередником більшу кількість елементів тепер виготовляється за технологією гарячого штампування. Похвалитися новий "Спортейдж" може і загальною довжиною клейових з'єднань: вона збільшилася з 147 до 103 метрів. Ці доробки, природно, позначилися на жорсткості кузова на кручення, яка виросла на 39 %. У плані аеродинаміки теж поліпшення: коефіцієнт опору повітрю знизився на 002 (з 035 до 033). Покращена звукоізоляція підлоги, даху, області навколо центрального тунелю, в задніх, бічних і передніх стійках. Зменшення вібрації досягнуто шляхом доопрацювання опор двигуна внутрішнього згоряння, а також кріплень заднього підрамника. Дорожній просвіт нехай трохи, але теж збільшився, хоча зміна це і незначно - всього один сантиметр. Втім, показник у 182 см прийнятний для російських доріг.
"Кіа-Спортейдж": витрата палива, комплектація, технічні характеристики і потужність

Комфортабельність

В четвертому поколінні "Спортейдж" став довшим на 4 см і вище на 3 см, так що задня частина салону стала просторіше (до речі, третє покоління як раз і звинувачували в тому, що пасажирам на задньому сидінні затісно). Диван для пасажирів має регульовану по нахилу спинку, однак подовжнього регулювання немає. Зате є дворежимний підігрів, чим не кожен автомобіль цього класу може похвалитися. У четвертому покоління інженери зробили підігрів кожного сидіння і обігрів керма. Електрообігріву лобового скла, правда, не зробили: як і раніше присутня тільки обдув.
Інтер'єр виглядає стильно, без кричущих і вибиваються із загального виду елементів: все досить консервативно. Велика кількість лакованих деталей, правда, не додає йому практичності: вони так швидко покривається відбитками, що доведеться завести окрему ганчірочку для їх протирання. Передня панель виконана з двох видів пластику: м'якого і твердого, а добре підібрана фактура дозволяє їм чудово поєднуватися між собою. У топових комплектаціях опційно можна додати прострочку пластику панелі ниткою, що надає інтер'єру більш дорогий вид.
"Кіа-Спортейдж": витрата палива, комплектація, технічні характеристики і потужність

Технічні характеристики

В четвертому поколінні доступно три двигуна. Витрата палива "Кіа Спортейдж", за заявою виробника, в міському режимі залишає від 107 до 112 л. Точні цифри залежать від модифікацій. Це бензиновий турбований двигун Turbo GDI об'ємом 16 л і потужністю 177 "конячок", а в топової комплектації він доповнюється семиступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням. Дволітровий дизельний двигун потужністю 185 л. с. в "компанії" шестиступінчастою автоматичною коробки, а також доступний дволітровий бензиновий двигун потужністю 150 л. с., він в автомобілі "сусідить" або з механічною шестиступінчастою коробкою передач, або з АКПП з тими ж шістьма швидкостями. Цей двигун може працювати і з повним приводом, і з переднім.
"Кіа-Спортейдж": витрата палива, комплектація, технічні характеристики і потужність

Витрата палива

"Кіа Спортейдж" не можна назвати дуже економічним автомобілем, однак у деяких модифікаціях він "їсть" при їзді по трасі всього 55 літра палива. Це, звичайно, в дизельному варіанті. Із-за того що для цього автомобіля існує кілька модифікацій, досить різняться між собою, різняться й показники витрати палива. "Кіа Спортейдж" 20 л (автомат), наприклад, у випадку з 6АТ 150 витрачає в міському циклі 109 літра на 100 км у міському режимі. Для заміського циклу цифри такі: 61 л/100 км. Мова, природно, йде про параметри, заявлених виробником, у реальних умовах показники можуть збільшитися. В іншому варіанті з тим же бензиновим 150-сильним двигуном, але шестиступінчастою механічною коробкою ми бачимо трохи інший витрата палива. "Кіа Спортейдж" 20 6МТ 150 "їсть" 107 л на 100 км у міському циклі і 63 - у заміському.

Показники витрати

Незначно збільшується показник в модифікаціях 4WD. Так витрата палива "Кіа Спортейдж" на 100 км для повного приводу збільшується до 112 л в міському режимі і 67 - при їзді по трасі. У змішаному циклі ця цифра становить 83 км Непогано для повнопривідного автомобіля з 150 "конячками". Витрата палива для "Кіа Спортейдж" на 100 км для дизельної повнопривідної модифікації складає 79 л в міському режимі і 53 - у заміському. Для змішаного циклу виробник заявив параметри в 63 л на сотню.

РКПП

Окремо варто згадати одну модифікацію цього автомобіля. Вона оснащена 16-літровим 177-сильним бензиновим двигуном і повним приводом, а також роботизованою коробкою передач. Показник максимальної швидкості тут становить 201 км/ч, а розгін до сотні - 91 сек. Витрата палива "Кіа Спортейдж" з "роботом" становить 92 л на 100 км у міському циклі і 65 л на сотню при їзді по трасі. В змішаному режимі - 75 л. Звичайно, у РКПП є свої мінуси, але в плані економії палива вона практично дорівнює "механіці".
"Кіа-Спортейдж": витрата палива, комплектація, технічні характеристики і потужність

Найпотужніший

Що ж з найпотужнішою модифікацією, оснащеної бензиновим двигуном об'ємом 2359 "кубиків", потужністю 184 "коні" і максимальною швидкістю 185 км/год, повним приводом і автоматичною коробкою передач? Витрата палива "Кіа Спортейдж" цієї модифікації становить 12 літрів в міському циклі, 66 л на трасі і 86 - в змішаному циклі.