Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Тюнінг панелі ВАЗ-2114 своїми руками: особливості, варіанти та фото

20.01.19, Різне
116
Тюнінг панелі приладів ВАЗ-2114 дозволяє виявити дизайнерську фантазію і втілити найсміливіші ідеї, тому багато власників починають модернізацію авто з цього елемента. Варто зазначити, що зазначена вітчизняна «легковик» - одна з найбільш продуманих моделей в лінійці виробника. Розроблена маса способів видозмінити зазначену деталь як в частині декоративного оформлення, так і в плані повної трансформації салонної обробки. Більшість робіт можна виконати самостійно.
Тюнінг панелі ВАЗ-2114 своїми руками: особливості, варіанти та фото

Конструкційні особливості

При проведенні комплексного тюнінгу панелі ВАЗ-2114 необхідно враховувати нюанси конструкції даного сайту. Основне завдання – правильно розібрати елемент, підібрати і встановити необхідні комплектуючі деталі, грамотно змонтувати все назад. Всі маніпуляції бажано продумувати заздалегідь. Тільки при складанні продуманого плану, виключається ймовірність помилок і проблемних моментів.


Модернізація зазначеної частини салону включає в себе зняття основних компонентів, що дозволяють дістатися до основних приладів та їх подальшого зміни. Деякі деталі з'єднуються гвинтами, болтами, гайками та заглушками. Під час розбирання бажано позначити кріплення та парні елементи, щоб уникнути плутанини при збірці.

Мінуси штатної приладової дошки

До недоліків «рідного» щитка відносять кілька моментів, які усувають шляхом тюнінгу панелі приладів ВАЗ-2114. Серед них:
  • відсутність регулювань керма, який перекриває значну частину датчиків;
  • панель приладів відображається на вітровому склі, що створює певні труднощі при водінні;
  • зовнішнє покриття залишає бажати кращого, вже через кілька років вид втрачається практично повністю;
  • «рідний» пластик жахливої якості (скрипить, дряпається, стукає);
  • погана фіксація бардачка, провокує його мимовільне відкривання;
  • система вентиляції не дає можливості відрегулювати правильне поширення теплого повітря (особливо це відчувається взимку).
  • Тюнінг панелі ВАЗ-2114 своїми руками: особливості, варіанти та фото

    Підсвічування

    При тюнінгу панелі приладів ВАЗ-2114 своїми руками, в першу чергу передбачається візуальне перетворення. Одним з ефективних і простих варіантів є поліпшення підсвічування. На відміну від сучасних іноземних автомобілів, у яких підсвічування має складну конструкцію з проробленим до дрібниць функціоналом, на вітчизняних машинах вказаний вузол конструктивно простий, має малоефективне освітлення. Нижче наведено один із варіантів удосконалення у цьому напрямі.


    Робота починається, як і в інших випадках, з демонтажу. Щиток знімають повністю разом з захисним склом. Операцію необхідно виконувати обережно, оскільки більшість деталей – крихкі. Потім просто змінюють оригінальну зелену лампу на червоний або інший світловий елемент, бажано світлодіодний.

    Стрілки приладів

    На додаток тюнінгу панелі приладів ВАЗ-2114 проводять роботи по зміні кольору стрілки спідометра і інших приладів. На оригінальному блоці поєднання кольорів погано продумане. При тривалій водіння в нічний час, стрілка зливається з загальним фоном та її проблематично помітити. Поліпшити ситуацію можна шляхом монтажу світлодіодних елементів червоного кольору. Вони створять відмінний контраст у висвітленні вузла транспортного засобу.
    Деталі фіксуються безпосередньо під стрілкою, зверху кріпиться спеціальна термічна усадка, живить проводок під'єднується до підсвічуванню обігрівача. Завдяки додатковому усадочним елементу, світло не буде розсіюватися, а зосередиться на стрілці. Така модернізація виглядає цілком привабливо, читаність приладів помітно підвищується, стомлюваність зору знижується. На фінішній стадії проводять складання конструкції в дзеркальному порядку.
    Тюнінг панелі ВАЗ-2114 своїми руками: особливості, варіанти та фото

    Готові щитки

    Тюнінг панелі ВАЗ-2114 своїми руками часто проводять шляхом заміни стандартного вузла на готові варіанти поліпшеного виконання. Тут головне - підібрати модифікацію, відповідну по дизайну і конструктивним особливостям. Нижче наведено кілька версій щитків, що підходять для даного автомобіля:
  • Панель АМС. Ця деталь поставляється під замовлення з зазначенням особливостей дизайнерського оформлення щитка. Приємним бонусом панелі є наявність покажчика масла, якого немає на штатному варіанті. Цей індикатор впроваджений у конструкцію, з урахуванням побажань користувачів, які рекомендували включити його в приладовий щиток. Особливості дизайну – поєднання кольорової шкали з хромованим облицюванням.
  • Версія PRO-Sport являє собою спеціальну тюнінг-накладку на панель приладів ВАЗ-2114. Модифікація відрізняється оригінальним дизайном, пропонуються моделі з темною або світлою основою, що відноситься до додаткових переваг щитка. В конструкції передбачений механізм підсвічування, регульованою по яскравості. Базовий колір – синій, смужка наклеюється після монтажу вставки.
  • Тюнінг панелі ВАЗ-2114 своїми руками: особливості, варіанти та фото

    Інші способи удосконалення

    Нижче наведено ще кілька модифікацій готових щитків:
  • Модифікація АМС-2 – досить оригінальна версія для тюнінгу панелі ВАЗ-2114 оскільки основним приладом став тахометр. Біла шкала сконструйована в спортивній стилістиці. Колір виробу дозволяє відмінно зчитувати інформація, є власна світлодіодне підсвічування. Варто зазначити, що цю модель самостійно встановити досить складно, так як потрібна кардинальна переробка штатного щитка.
  • Панель STREET STORM порадує автолюбителів різноманітністю колірного оформлення. Всі частини приладової дошки розміщені в класичної конфігурації, що не можна назвати недоліком даної версії. Ще один нюанс конструкції – підсвічування, яка вдень відносна світла з червоними символами, а вночі – допускається зміна ступеня освітлення і кольору.
  • «Північний вітер» - спортивна версія модернізації приладової дошки зі складною конфігурацією підсвічування. Такий варіант користується популярністю, так як вночі створює вельми привабливий і унікальний ефект.
  • Всі зазначені елементи без проблем можна монтувати самостійно, невеликі труднощі іноді виникають з підключенням підсвічування.

    Європанель

    Проблеми стандартної приладової дошки на вітчизняній машині можна вирішити за допомогою монтажу европанели. При її виготовленні застосовується якісний пластик, так і збірка на порядок краще. Після монтажу вузла, деякі проблеми зникають, включаючи недоробки системи вентиляції. При цьому не слід розраховувати на максимальний ефект в плані теплової і шумовий ізоляції.

    Особливості тюнінгу панелі ВАЗ-2114 зазначеним способом:
  • вітчизняна збірка все одно дасть про себе знати в дрібницях і сполучних елементах;
  • контрольні важелі для коригування позиції повітряної решітки мають досить тугий хід, часто не доводять до краю передбаченої улоговини;
  • бардачок також не стане ідеальним, через деякий час знову починає самостійно відкриватися;
  • при неналежному догляді зовнішній вид пластику також погіршується (щоб уникнути цього слід застосовувати спеціальні склади у вигляді спреїв).
  • Тюнінг панелі ВАЗ-2114 своїми руками: особливості, варіанти та фото

    Обтяжка

    Цей спосіб модернізації приладової дошки полягає в оснащенні пристосування карбоном або шкірою. Попередньо роблять вирізи в підготовленому матеріалі, після чого готову викрійку акуратно наклеюють на торпеду. Крім світлодіодів і імітаційних засобів, панель прикрашають спеціальними накладками і світлофільтрами з прозорими елементами. Подібні деталі необхідно монтувати грамотно і без перебору. В іншому випадку може вийти нерівномірна підсвічування або світло буде надмірно яскравим.

    Фарбування

    Один з найбільш простих і найдемократичніших видів тюнінгу панелі ВАЗ-2114 – забарвлення пристосування відповідним покриттям. Для цього потрібно:
  • Очистити поверхню від бруду та пилу.
  • Провести обробку наждачним папером з наступним знежиренням.
  • Нанести герметичний складу.
  • Безпосередньо провести фарбування.
  • Зазначений процес самостійно зробити не дуже складно, проте потрібні певні навички. Якщо ви не впевнені у своїх силах – краще звернутися до фахівця.
    Тюнінг панелі ВАЗ-2114 своїми руками: особливості, варіанти та фото

    Рекомендації

    Провести тюнінг приладовій панелі ВАЗ-2114 своїми руками можна кількома способами. Власник сам вибирає його з урахуванням особистих переваг, фінансових та інших можливостей. Оригінальність надають, поєднуючи і комбінуючи різні кольори і матеріали. Чим якісніше компоненти і професійно виконана робота, тим довше буде радувати автомобіліста оновлена приладова дошка. Перед початком видозміни торпеди потрібно вивчити паспорт транспортного засобу та ПДР. Всі переробки повинні відповідати чинному законодавству. Деякі матеріали не дозволяється використовувати при обробці машин (хутро, певні тканини). Забарвлення слід виконувати спеціальним покриттям, розрахованим на автомобільні деталі. Інші склади просто почнуть розпадатися під дією тепла від печі або прямих сонячних променів.
    Тюнінг панелі ВАЗ-2114 своїми руками: особливості, варіанти та фото

    Висновки

    Провести тюнінг передній панелі ВАЗ-2114 своїми руками не складе особливої праці. Головне, підійти до цього процесу відповідально і правильно. Наприклад, фахівці не рекомендують трансформувати конструкцію за допомогою нарощування додаткових стінок за допомогою поліуретану або зрізанням зайвих частин. Це обумовлено тим, що торпеда створюється з урахуванням певних розрахунків, що впливають на безпеку водія і пасажирів.