Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Тюнінг «Хаммер Н3» - основи цікавого преображення

20.01.19, Різне
44
Завдяки своїм невеликим габаритам позашляховик отримав ласкаве назву в народі «Малюк Хаммер», і він частий гість в тюнінг-ательє. Не всіх володарів модного «американця» влаштовує його зовнішній вигляд та внутрішнє оздоблення, доводиться використовувати тюнінг «Хаммер Н3», змінивши деякі його риси.

Корекція іміджу

Тюнінг «Хаммер Н3» - основи цікавого преображення
Додати позашляховику ще більше стилю і мати ефектне фото тюнінгу «Хаммер Н3» – бажання власника цілком зрозуміле, однак стайлінг повинен працювати на поліпшення технічних показників будь-якої машини. Які заходи можна вжити з метою покращення «зовнішності» авто?
  • Додати в радіаторну решітку сітку. Процедура дає додатковий захист силового вузла, не допускаючи швидкого забивання брудом, перегріву мотора. Сітка стає перешкодою попадання повітря в радіатор, не пропустить комах і частинки пилу і бруду, камені. З її допомогою створюються асоціації з надійністю автомобіля, надаються солідні нотки, видно турбота господаря. Для самостійної установки з інструментів знадобляться саморізи і ножиці по металу.
  • В рамках тюнінгу «Хаммер Н3» не завадить замінити гуму штатних покришок. Це гарант успішної та безпечної їзди по бездорожным буеракам, так і в імідж додасть діловитості. Можна скористатися варіантом R17LT 35х125.
  • Практична сторона салонних змін

    Тюнінг «Хаммер Н3» - основи цікавого преображення
    За основу в тюнінгу салону «Хаммер Н3» беруть поліпшення шумоізоляції. Вибір грамотного матеріалу і професійна робота приведуть до підвищення рівня безпеки при водінні – автомобілісту не доведеться відволікатися від дороги на сторонні звуки, втрачаючи частки концентрації уваги. Люди не сильно втомлюються від тривалих поїздок, улюблені музичні треки добре чутно. З практичної сторони шумоізоляція грає роль зберігача тепла взимку і творця прохолоди влітку. Це захистить скло від пошкоджень летять з дороги камінчиками. Головне – процедура продовжує життя авто. Гідроізоляція кузова не дасть воді з салону потрапити на деталі транспорту, приводячи до корозії.


    Секрети перетяжки салону

    Тюнінг «Хаммер Н3» - основи цікавого преображення
    Вдячними з автоцентрів їдуть власники позашляховиків, замовили тюнінг «Хаммер Н3» по оновленню крісел. Вибір кольору екошкіра різноманітний, можна підібрати в тон фарбування авто. Матеріал цікаво виглядає в союзі з алькантаровыми вставками по центру і виконанням декоративних строчок. Додає елегантності стелю, оброблений алькантарою разом з стельовими стійками, стоечками багажної дверцята і ручками стелі. Є інший варіант тюнінгу «Хаммер Н3» - використовувати карпет і приховати потерті ділянки багажника на бічних панелях, сидіннях. До цієї ж обробці підійде килимок з карпета, що закриває гумовий штатний.

    Доопрацювання підвіски

    Тюнінг «Хаммер Н3» - основи цікавого преображення
    На цій марці, за відгуками автолюбителів, задня підвіска на ресорах – слабке місце, доставляє чимало турбот господареві. У зв'язку з цим, проводячи тюнінг «Хаммер Н3» своїми руками, обов'язково встановіть пневмопідвіску. У чому її переваги?


  • Збільшується відсоток енергоємності, запобігаючи появі кренів при поворотах. Знижується амплітуда коливання і енергії, що поглинається амортизаторами.
  • Зростають можливості відрегулювати жорсткість. Це дає позитивний ефект в плані вибору кращого варіанту, що продиктована характером навантаження на підвіску.
  • Поліпшується стійкість іномарки на дорожньому полотні, що додає безпеки при пересуванні по автотрасах вночі.
  • Пневмопідвіска трохи додає вантажопідйомності, сприяє точної регулювання гальмівних зусиль. За умови дбайливої експлуатації, своєчасному технічному обслуговуванні ресурс підвіски зростає до 1 млн. км. Діагностика вкрай важлива, оскільки із-за підвищених якісних показників страждають деталі конструкції, і при ігноруванні проблем елементи сильно зносяться. Це стане причиною «гуляння» підвіски або серйозних поломок, провідних до дорогого ремонту. У підсумку знос може вилитися в «задирання» передньої осі, особливо при швидкісній їзді. Недолік такої системи в тому, що при поломці доводиться міняти весь пристрій. Надають згубний вплив і хімічні реагенти, тому варто частіше оглядати цю частину, не запускаючи найменші труднощі в довгий «ящик». Експерти радять провести тюнінг, довіривши «ластівку» умілим рукам професіоналів з досвідом і глибокими знаннями вузлів і механізмів брутального «залізного коня» американського автопрому.