Двигун N52: особливості, пристрій, ремонт та відгуки
«Безпроблемний автомобіль» - так коротко характеризують водії моделі, що радують чудовою функціоналом. Чи можна віднести до цієї категорії машини, на яких встановлюється двигун N52 продуманий він інженерами до дрібниць? Чим він гарний, з якими труднощами доводиться зустрічатися автовласникам – далі.
«Рестайлінгом» можна вважати зручний в роботі вентклапан, масляний насос, наділений змінною продуктивністю і багато інших коригування. Датчики лямбда-зонда придбали широкосмуговий формат, впроваджена система повітряної подачі Valvetronic. Valvetronic, вбудована газорозподільна система на двигуні N52 здатна підкоригувати зазори клапанів залежно від кількості здійснених оборотів. Система Dual Vanos, контролює распредвали випускних і впускних клапанів. Блок циліндрів вирішено виготовити з алюмінієвого сплаву для зменшення маси силового вузла. Подібність полягає у наступному:
дроселем управляє електроніка; система всмоктування повітря DISA - окрема. Прогріти транспортний засіб. Включити нейтраль. Масляний рівень тримати в заданій нормі. На дві хвилинки треба домогтися 2000 обертів. При присутності стуку пробуємо повторити процедуру через 15 секунд.
Робочим ресурсом штатної мастила вважається 150 тис. км. У зв'язку з цим фактом виникає необхідність у зміні маслозйомних ковпачків через 100 тис. км. Клапан вентиляції картера готовий прослужити 3 роки. Розрахунок ресурсу помпи склав 120 тис. км пробігу. До заміни паливного фільтра важливо вдатися, проїхавши 60000 км. В цей період не завадить змінити ремені і ролики.
Особливості серії
Покоління шестициліндрових двигунів N52 відносять до класу новинок. Вони значно модернізовані за матеріалами і компонуванні в порівнянні з попереднім поколінням силових агрегатів для БМВ. Не всі водії оцінили задумане розробниками перевагу зважаючи різних ситуацій на дорогах. «Дебютував» мотор в 2005 році. Цей буквально «гарячий» агрегат через наявність термотестирования і компактності його відсіків є результатом застосування інноваційних технологій.«Рестайлінгом» можна вважати зручний в роботі вентклапан, масляний насос, наділений змінною продуктивністю і багато інших коригування. Датчики лямбда-зонда придбали широкосмуговий формат, впроваджена система повітряної подачі Valvetronic.
Відмінності та подібності з попереднім «побратимом»
До впровадження інженерами поршневого двигуна N52 машини цієї марки колесили на силових вузлах M54. У чому їх відмінність?Секрети вираження конструкторської думки
Картер двигуна "БМВ" N52 виготовляється зі сплаву алюмінію і магнію. Другий компонент скорочує масу, але його участь призводить до корозії. Він не справляється з підвищеними температурами. Ці негативні умови компенсовані застосуванням алюмінію всередині картера. Магній ж покриває тільки зовнішню поверхню. Циліндрові гільзи також виконані з алюмінію. Для захисту втулок виробник впровадив алюсил. Його завдання – створити щільну оболонку, оберігаючи стінки циліндрів від передчасного зносу.Що з гидрокомпенсаторами?
В роботі двигуна від BMW N52 автомобілісти чули звук, що нагадує цокання годинника. Він виникав при запуску холодного двигуна або на коротких дистанціях. Проблему усунули в 2008 році. Тепер звук зникає відразу після прогрівання машини завдяки модернізації деталі. У разі купівлі вживаного авто з випуском мотора раніше цього року, можна прокачати гидрокомпенсаторы за «рецептом» від самих баварців, які розробили «ластівку». Що важливо:Проблемні ділянки з картерними газами
Як свідчать відгуки про двигуні N52 у нього в ході експлуатації проникає повітря. Причиною тому служить пересихання клапанної мембрани, що веде до некоректного функціонування основного апарату автомашини. Господар чує «чхання» і тривожиться не марно. Одночасно із повітрям в «серце» машини потрапляє бруд і пил. Інтенсивність зношування збільшується, приводячи до заміни вузла цілком. Важливо вчасно проходити діагностику. Аналогічні дії стосуються і модифікацій N52.Як ведуть себе поршневі кільця?
Згодом власник помічає зростаючі потреби автомобіля в паливі. Це безпосередньо пов'язане з старінням і заляганням поршневих кілець. Вони на двигунах N52 від BMW, відгуки про які часто говорять не на їх користь, встановлені занадто тонкі, з незручною формою. Це стосується варіантів з об'ємом 25 л.: знос настає дуже рано. В результаті витрачається на 1 тис. км – 1 л. масла.Складності з електронікою
Електронний датчик рівня масляної рідини нерідко випадає з робочого режиму або невірно видає відомості. При великій витраті пального подібне поведінки вимірювача провокує масляне «голодування», підвищене тертя елементів.Про вимоги мотора
При виконанні всіх умов з ремонту і технічного обслуговування, апарат не викликає особливої проблематики. Одним з негативних моментів є підвищена вимогливість до якості використовуваного масла в баку. Для «харчування» агрегату підходять тільки нафтопродукти преміум категорії, які радить застосовувати виробник. Як у результаті варто доглядати за мотором для продовження його терміну служби?Рекомендації від експертів
Варто звернути увагу, що у кожного механізму є власний термін служби:Автовласникам радять дотримуватися деяких правил
Антифриз краще міняти 1 раз в 2 роки. Оптимальний параметр кілометражу становить 60000 км шляху для виконання даної процедури. Заміною свічок на цьому тимчасовому відрізку не варто нехтувати. Слід промивати форсунки через 30000 км. Перегрів радіатора – найлютіший ворог» рухового сайту: його не можна допускати і краще мити регулярно. Очищення коштує приблизно близько 4 тисяч рублів, за доступною ціною за послугу, можна значно додати експлуатаційних років.Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного