Двигуни 1G: технічні характеристики
Рядні бензинові, шестициліндрові варіанти моторів вперше зійшли з конвеєрних стрічок в 1979 р. До розробки доклали руку талановиті японські інженери компанії «Тойота», зуміли випускати всю лінійку серії «G» з обсягом, рівним 2 літрів. Вони наділили «1G» двигун ремінним приводом розподілвалу, але його обрив не впливав на клапани. Що особливого ще в цьому «серце» машини?
Що стосується електронного обладнання, в цій системі працює пристрій корекції фаз газорозподілу»VVT-i», функціонує дросель на електронному управлінні, машина наділяється потужністю завдяки безконтактного запалення DIS-6. Додає переваг пристосування управління геометрією впуску. Що все це дає автовласникам?
Вічний супутник кожного автомобіліста — витік масла. Відбувається це через вимірювач тиску. Тут один вихід: провести просту заміну апарату. Датчик сигналізує про те, що тиску в системі недостатньо. Найчастіше причина криється в технічній несправності самого пристрою. Доведеться купувати новий. Нерідко авто на холостих працює не стабільно. Винуватцями цього «недуги» є клапан хх, дросель, датчик дросельної заслінки. Потрібна грамотна установка або заміна. Пуск холодного двигуна «1G» здійснюється з працею. Зазвичай таке виникає внаслідок несправності форсунки або з-за порушень компресії. Помилки у виставлення міток на ГРМ теж до цього ведуть. Дотримуючись регламенту виробника, можна уникнути зайвих витрат на ремонт. Ще одна серія представляє особливий інтерес.
Якісні показники японці форсували, випустивши в «лапи» міжнародного авторинку, непоганий продукт. Що було зроблено? Отже: У двигуні «1G GZE» збільшився ресурс, пристрій стало надійніше і краще виконувати свої функції. Він мав гарну ремонтопридатністю. 7 форсунок допомагають виконувати «холодний» запуск. Незважаючи на вагу чавунного циліндрового блоку, механізм справлявся з завданнями. Він один з небагатьох, що не пред'являють високі вимоги до якості мастильних засобів. Перегрівів практично не буває: так задумана конструкція. Обертаючий момент можливий з низького обороту, що частенько порівнюють з перевагами дизелів. Налаштовувати холостий хід можна в рамках капремонту. Багато скаржилися на пристойний витрата пального і ще деякі дефекти. Цікавий факт! На кожному ТО краще зайнятися регулюванням клапанів. Це робиться за стандартом з допомогою гайок. Відсутність гідрокомпенсаторів, інших технологічних хитрощів робить мотор практичним, не вимагає серйозних вимог до якості сервісу.
Автотранспорт може заглохнути прямо посередині (далі не заводиться), стартер крутиться. При раптово трапилися проблеми причин може бути дві: некоректна подача палива і дефекти в запаленні. Треба перевірити насос, виміряти тиск, електропроводку. Підтікання масла теж трапляється. «Лікуванням» може бути постійний контроль щупом один раз в місяць. Про маслі треба сказати окремо. У літній період оптимальної рекомендацією автомеханіків буде мастило 10W40 взимку — 5W40 здатна витримувати сибірські морози. Цей варіант підходить для «Марк II». Які поради дають механіки сервісів? дотримання правил по заміні зубчастого ременя ГРМ, проїхавши 100000 км; при виборі мастильної рідини варто враховувати стан сальників досягнувши позначки пробігу в 20000 км, буде потрібно змінити паливний фільтр, розташований під капотом у FE. У Бимса він вмонтований в бензобак; у цей же період краще поміняти свічки, відрегулювати впускні і випускні клапани. У разі виявлення несправностей при невпевненості краще за їх усунення не братися. Дешевше обійдеться заїхати на СТО, де професіонали полагодять, виправлять, відрегулюють і заллють хороше, що відповідає світовим нормам масло. Автовиробник рекомендує проводити через 15000 км пробігу, обслуговування рекомендується проводити через кожні 10000 км Дбайливе ставлення до будь-якого агрегату обіцяє тільки позитивний підсумок: в подяку «сталевий кінь» буде пролітати по бездоріжжю, дозволяючи водієві і пасажирам насолоджуватися зручністю крісел, не думаючи про стуках, скрипи і шумах під капотом.
Характер моделей FE
Протягом восьми років японці успішно обладнали автомобілі двигуном «1 G FE», який став альтернативою для 12-клапанної рядної «шістки». Він зараховувався до формату самих надійних апаратів на той час завдяки підвищеним потужносним характеристиками, що виросло крутному моменту. Принципового доопрацювання не сталося, але модернізація була необхідна з-за появи рестайлінг «Тойоти».Час змін
Епоха цілого ряду коригувань наздогнала двигун «1G» в 1998 р. Головною причиною таких змін стала необхідність оснастити спорткар Toyota Altezza» більш динамічними параметрами. Проектувальникам довелося додати оборотної частоти мотора, збільшити відсоток стиснення і обладнати ГБЦ спектром приладами електронного управління. Оновлення вилилися в нову назву двигун 1G beams», виконуючого роль найбільш прогресивного силового вузла в автопромисловості Японії. Найменування аналогічні за звучанням, але практична сторона їх відрізняється.Конструктивна складова мотора
У «рестайлінгової» версії мотора 24 клапана на один розподільний вал. Спеціальна шестірня змушує функціонувати другий распредвал. У «1G» двигуна в цій версії ускладнена структура, включаючи циліндро-поршневу групу, колінвал і ГБЦ. Які моделі оснащувалися таким мотором? На європейський ринок він «в'їхав» на «Краун Комфорт», «Лексусі», «Altezza».Що стосується електронного обладнання, в цій системі працює пристрій корекції фаз газорозподілу»VVT-i», функціонує дросель на електронному управлінні, машина наділяється потужністю завдяки безконтактного запалення DIS-6. Додає переваг пристосування управління геометрією впуску. Що все це дає автовласникам?
Нюанси експлуатації
Відгуки водіїв про двигуні «1G fe beams» характеризують його здебільшого з позитивної сторони. Це думка стійко трималося на протязі всієї історії існування виробів японського концерну. На що звертають увагу експерти? Вдосконалений варіант потребував пильному контролі стану ременя газо-розподільчого механізму. Особливий акцент варто робити на своєчасній заміні мастильної рідини, інакше проблем не уникнути. Першою деталлю машини, яка страждає від використання автомобілістом незадовільного масла, був клапан VVT-I. Його елементарне засмічення викликав привід для відвідин сервісу. Найчастіше несправності можуть бути викликані не проблемою самого силового вузла, а неполадками в його комплектуючих деталях. Не варто бігти і розбирати мотор, якщо він не завівся. У комплектації з цієї моторної модифікацією спочатку краще перевірити стартер або генератор. В нормальній роботі відіграє роль стан термостата, водяної помпи, завдання якої-забезпечити комфортний температурний режим. Самодіагностика допомагає виявити більшу частину проблемних місць.Про проблеми докладніше
В ДВС можуть виникати такі складності:Останній з колекції 1G
У лінійці двигунів 1g Тойоти в 1992 році була випущена остання модифікація. Це був частий «гість» підкапотного простору на «Crown», «Mark II». Варіація «1G-GZE» мав відмітний ознака – він йшов в парі тільки з автоматичною коробкою передач. Водії могли їздити на168 л. с.Якісні показники японці форсували, випустивши в «лапи» міжнародного авторинку, непоганий продукт. Що було зроблено? Отже:
Про частих неполадки
Класична структура, здавалося б, проста і не повинна викликати проблематичних питань. Життя показала зворотний «бік медалі». Складність полягала в дорогій лагодження механізмів. Ніж «страждає» рядна «шістка»? Отже:Вагоме слово від профі
У модифікаціях FE клапана при обриві ременя не гне, чого не сказати про варіації «Бимс». У перелік регламентних робіт входить:Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного