Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Незабаром після початку XXI століття на ринку майже не залишилося недорогих спортивних автомобілів класичної компоновки, вельми поширених в кінці минулого ...
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Універсал – це легкове авто з збільшеним багажником і просторим салоном. Зовсім недавно ці машини стали предметом гордості автолюбителів і заздрості ...
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Сучасне авто — це не просто засіб пересування, але і місце, де можна сховатися від міської суєти. І якщо в дорогих машинах інженери продумали стандартний ...
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
На те, скільки важить ВАЗ-2101 впливає знос металевих частин, наявність додаткового обвісу та обладнання ГБО. Варто зазначити, що переважна частина сучасних ...

Зимові шини "Гоформ": відгуки, фото

28.01.19, Різне
21
Китайські виробники покришок міцно утримують лідерство у сегменті бюджетних шин. При цьому моделі від цих брендів відрізняються гарною якістю зборки. Одним з новачків ринку можна сміливо назвати компанію "Гоформ". У відгуках про зимових шинах цього підприємства вітчизняні автомобілісти відзначають відмінну адаптацію представленої гуми до російських умов експлуатації.
Зимові шини "Гоформ": відгуки, фото

Трохи про бренд

Торгову марку "Гоформ" зареєстрували в 1994 році. Виробництво компанії знаходиться в провінції Шаньдун. Спочатку фірма займалася дрібносерійним виготовленням шин, але після введення в експлуатацію нового заводу обсяг виробництва покришок досяг відмітки в 12 млн коліс в рік. При цьому керівництво під цим брендом об'єднало проектний інститут і центр контролю якості готової продукції. Відбулася і модернізація обладнання. Зросла надійність виробництва. У відгуках про зимових шинах "Гоформ" водії відзначають стабільність якості різних моделей. Шлюб виключений. Компанія отримала міжнародні сертифікати відповідності ISO і TSI.


Зимові шини "Гоформ": відгуки, фото

Для яких авто

Компанія пропонує покришки для різних типів транспортних засобів. Наприклад, в лінійці підприємства можна знайти шини для легкових та вантажних автомобілів. Є моделі і для кросоверів. При цьому вся резина бренду відрізняється відмінною якістю і привабливою ціною.

Вантажні шини

Водії у відгуках про зимових вантажних шинах "Гоформ 696" зазначають їх неймовірну надійність. Ці шини здатні подолати 50 тис. км пробігу і зберегти свої основні експлуатаційні характеристики. Цього вдалося досягти завдяки низці рішень. За фото зимових шин "Гоформ" цієї моделі видно, що виробники наділили її Z-подібним симетричним дизайном протектора.
Зимові шини "Гоформ": відгуки, фото
За допомогою цього технічного рішення вдалося поліпшити розподіл зовнішнього навантаження по плямі контакту. У результаті центральна частина і плечові зони стираються рівномірно. Ось тільки це дотримується тільки при одній умові. Справа в тому, що водій повинен уважно стежити за рівнем тиску в покришках. Наприклад, у перекачаних коліс швидше стираються центральні ребра, а у спущених — плечові зони.


У відгуках про зимових шинах "Гоформ 696" власники відзначають і стабільність глибини протектора. Такого ефекту вдалося досягти завдяки унікальній гумової суміші. У складі компаунда збільшили зміст технічного вуглецю. Швидкість стирання зменшилася.
Зимові шини "Гоформ": відгуки, фото
Каркас додатково підсилили нейлоном. Полімерні нитки об'єднали з металевим кордом. Це знижує ризик деформації сталевих елементів. Грижі і шишки не виникають навіть під час пересування по поганому дорожньому покриттю.
Зимові шини "Гоформ": відгуки, фото

Фрикційні моделі

Зимові шини "Гоформ" відмінно підходять насамперед для експлуатації в регіонах з м'якими кліматичними умовами. Китайський бренд навмисно не випускає покришки, оснащені шипами. Всі моделі виключно фрикційні. Вони показують відмінну керованість на снігу і асфальтовому покритті, але ось на льоду якість переміщення падає в рази. Проблема в тому, що під час пересування за цим типом покриття відбувається танення льоду. В результаті між покришкою і поверхнею виникає мікроплівка води, яка знижує ефективну площу контакту. В результаті чого якість керування автомобілем знижується. Природно, це позначається і на надійності здійснення яких би то не було маневрів.

Дизайн протектора

У відгуках про зимових шинах "Гоформ" всі водії відзначають, що ці покришки побудовані за класичною для зими схемою. Інженери наділили їх спрямованих на симетричним дизайном. Подібне рішення позитивно позначилося на швидкості видалення снігу з плями контакту. Транспортний засіб впевнено пересувається по пухкому покриттю. Пробуксовка повністю виключена.

Видалення води

Під час відлиги виникає інша проблема. Сніг тане, утворюються калюжі. При переміщенні по них якість маневрування падає. Проблема в цьому випадку полягає в ефекті гідропланування. Між шиною і колесом виникає водний заслін. Транспортний засіб втрачає контакт з дорогою, підвищується ризик неконтрольованих заметів. Для вирішення подібної проблеми інженери китайського бренду використовували комплексний підхід.
Зимові шини "Гоформ": відгуки, фото
Кожен блок протектора оснастили різноспрямованими ламелями. Ці невеликі елементи "відповідають" за локальне водовідведення, покращують якість зчеплення конкретного блоку. Подібне рішення позитивно позначилося на стабільності їзди по сухому асфальтового полотна. Справа в тому, що ці елементи створюють додаткові крайки зчеплення. В результаті чого автомобіль краще тримає дорогу і більш стабільно маневрує.
Всі покришки оснащені також розвинутою системою дренажу. При обертанні колеса виникає відцентрова сила. Вода затягується всередину протектора. Після чого відбувається її перерозподіл з поперечним і поздовжнім канавкам і видалення в бік. Спрямований малюнок протектора також позитивно вплинуло на швидкість цього процесу. Хіміки концерну попрацювали і над компаундом покришок. У складі гумової суміші підвищили частку кремнієвої кислоти. В результаті чого покращилась якість зчеплення з мокрою дорогою. У відгуках про зимових шинах "Гоформ" автомобілісти стверджують, що покришки буквально прилипають до асфальтового полотна. Надійність маневрування і пересування зростає в рази.

Пара слів про компаунді

Гумова суміш виготовлена дуже м'якою. В її складі підвищили вміст синтетичних еластомерів і натурального каучуку. Саме тому зимові покришки цього бренду здатні витримати навіть екстремальне похолодання. У відлигу ситуація протилежна. При підвищених температурах зростає валкість гуми. Підсумок — підвищення швидкості зносу. Протектор стирається дуже швидко. Автомобілісти не рекомендують використовувати представлені покришки при плюсовій температурі.

Комфорт

Незважаючи на низьку вартість моделей, ці шини відрізняються пристойним показником комфортності. Цей параметр визначається двома складовими: м'якість ходу і гасіння шумів. У зимових покришок цього бренду обидва показники знаходяться на конкурентних значеннях навіть у порівнянні з аналогами від великих міжнародних брендів.

М'який компаунд гасить надлишкову ударну енергію, що утворюється при переміщенні по дорогах з поганим покриттям. Тряска виключена. Це властивість шин позитивно впливає на довговічність елементів підвіски транспортного засобу. Низького акустичного ефекту від їзди вдалося домогтися завдяки ряду заходів. По-перше, змінний крок у розташуванні шашок протектора дозволяє покришкам самостійно погасити звукові хвилі, що утворюються від тертя колеса по дорожньому полотну. По-друге, всі зимові шини цього бренду не мають шипів. Фрикційні моделі самі по собі відрізняються низькою гучністю.

Тести

Зимові шини "Гоформ": відгуки, фото
Представлені покришки протестували і незалежні автомобільні експерти. Випробувачі з німецького бюро ADAC в ході тестів використовували зимові шини "Гоформ" 2055516. Ця гума показала хороші результати. Експерти відзначили її надійність при з'їзді з сухого асфальту на мокрий. Позитивні оцінки випробувачі дали і за надійність переміщення по снігу. Представлені шини залишили негативне враження лише на льоду. У цьому випадку позначилася відсутність шипів. Довгий гальмівний шлях на такому типі покриття характерний для всіх фрикційних моделей.