Кран ДЕК-251: технічні характеристики, габарити, вага, вантажопідйомність і особливості експлуатації
Вітчизняний автокран на гусеничному ходу ДЕК-251 технічні характеристики якого розглянемо далі, є досить популярною будівельною технікою, широко використовуваної на різних об'єктах в часи СРСР. Незважаючи на поважний вік, агрегат активно застосовується і в сучасності. Така затребуваність обумовлена надійністю, практичністю і відмінними параметрами пристосування, поряд з високою ремонтопридатністю, хорошою продуктивністю і невибагливістю в обслуговуванні. господарські роботи; будівельний напрям (зведення будівель і конструкцій); виконання навантажувально-розвантажувальних маніпуляцій; усунення наслідків пожеж, завалів і руйнувань. Що стосується будівництва, то зазначена техніка здатна здійснювати будь-які операції з нуля і до кінцевої стадії, включаючи будівництво і установку споруд будь-якого рівня складності (включаючи житлові об'єкти), транспортування габаритних важких вантажів.
габаритні розміри по довжині/ширині/висоті– 696/476/43 м; виліт/довжина стріли по максимуму – 27/32 м; радіус охоплення – 444 м; вага загальний – 361 т; робоча швидкість – 1 км/год; показник вантажопідйомності – до 25 т; гранична робоча висота – 36 м; потужність дизельного мотора – 108 к. с.
Кабіна оператора багатофункціональна, обладнується тепловими і шумоізолюючими шарами, зменшують вібраційний вплив. У салоні автокрана є нагрівник і вентиляційна система. Таке рішення дає можливість задавати необхідний температурний діапазон, незалежно від зовнішнього клімату. В кабіні знаходяться важелі управління і перемикачі, інформаційні монітори, орієнтовані на контроль рухомих пристроїв.
додатковий гак; двухчелюстной грейфер; електромагніт для роботи зі специфічними вантажами з металу. Агрегат оснащений спеціальною системою безпеки, яка відповідає за контроль важливих і супутніх систем. При цьому враховується можливість перевантаження транспорту, зниження масляного тиску, критичне підвищення температури. Крім того, різні сигналізатори і механізми сповіщають про наближення до ліній ЛЕП, сприяють координації переміщення в обмежених умовах. Самохідний кран ДЕК-251 пересувається впевнено, але повільно, але не більше 1 км/ч. На тривалі відстані він перевозиться на спеціальних трейлерах або вантажних залізничних платформах.
В якості залізничних перевізників використовують кілька спеціалізованих платформ. При цьому кран частково розбирають. З нього демонтують і закріплюють відповідним чином наступні елементи: гусеничні вози з редукторами; барабан для кабелю; раму пересувну; трап; кабіну машиніста. При цьому способі стрілу не знімають, якщо вона коротше 14 метрів. Цей елемент опускають до максимального вильоту таким чином, щоб головка розміщувалася над другою платформою, не від'єднуючись від основного механізму. Барабан, візки і кабіна ув'язуються розтяжками з відповідною дроту на одному вагоні. На другій платформі розміщують гусек зі стійкою, вставки, відтяжки, ящик з кріпленням, кабіну і трап. Вантажопідйомність кожної ж/д платформи повинна бути не менше 60 тонн, схема навантаження – 251.4-N СБ. Щоб запобігти при вантажно-розвантажувальних маніпуляціях деформацію кузовної частини, застосовують спеціальні траверсні елементи або труби-розпори.
Огляд техчасті і застосування
Технічні характеристики крана ДЕК-251 надають йому величезний потенціал можливостей. Потужна стрілова машина проста в експлуатації, орієнтована на функціонування в будь-яку погоду на грунтах різної в'язкості. Модель оптимально поєднує в собі хорошу потужність, компактність і функціональність з можливістю застосування додаткового обладнання. Розглянутий агрегат призначений для розширеного спектру робіт у багатьох сферах. При цьому модифікація не вимагає дорогих запчастин та компонентів, працює на економічному пальному, має ряд інших переваг перед конкурентами. Галузі використання:Гусеничний кран ДЕК-251: технічні характеристики
Зазначений агрегат функціонує від автономного джерела живлення, параметри якого становлять 380 В/50 Гц. Вбудована електрична станція генерує потужність порядку 60 кВт. Нижче наведені основні параметри машини:Пристрій
Технічні характеристики крана ДЕК-251 настільки унікальні, що дозволяють агрегату повертатися на 360 градусів. Перед більшістю аналогів це об'єктивне перевагу в плані маневреності і комфортності роботи в обмежених умовах. Машина в змозі функціонувати від головного або додаткового силового агрегату. Другий мотор виступає в якості генератора і джерела запасний енергії.Кабіна оператора багатофункціональна, обладнується тепловими і шумоізолюючими шарами, зменшують вібраційний вплив. У салоні автокрана є нагрівник і вентиляційна система. Таке рішення дає можливість задавати необхідний температурний діапазон, незалежно від зовнішнього клімату. В кабіні знаходяться важелі управління і перемикачі, інформаційні монітори, орієнтовані на контроль рухомих пристроїв.
Конструкційні особливості
Згідно характеристикам гусеничного крана ДЕК-251 він комплектується стрілою довжиною до 325 метра. Додатково до зазначеної конструкції приєднуються перфоровані вставки по 50 і 86 м. Ці елементи фіксуються на головною стрілі з допомогою пальцевих кріплень, що максимально зручно при складанні комплексним методом. На стрілі передбачений статичний гусек, що дозволяє збільшувати розрахункову довжину стріли. Розглянута техніка не вимагає облаштування спеціальної твердої майданчики. Вона обладнана продуманим шасі, яке здатне долати практично будь-які перешкоди. Гусенична база стійка на різному рельєфі і повному бездоріжжі. Машина здатна переміщатися по важкопрохідним ділянках з важкими вантажами.Навісні та інші пристосування
Згідно з технічними характеристиками крана ДЕК-251 до нього можна приєднувати наступне обладнання:Правила і способи транспортування
Розглянута техніка може транспортуватися по дорогах загального призначення. На малі дистанції перевозиться зі знятим стріловим обладнанням. Якщо потрібно перекидання на значні відстані, демонтують кабіну оператора, ходові візки, редуктори. При цьому також знімають портал і частина контргруза. Гусеничний кран ДЕК-251 перевозиться на парі габаритних одиницях автотранспорту та однієї нестандартної трале. Також перекидання вказаної машини проводиться по залізниці і по ділянках з твердим покриттям на візках подкатного типу. Для цієї мети використовуються причепи з тягачем. Допускається транспортування модифікації на автомобільному причепі або самоходом в межах оброблюваного об'єкта.В якості залізничних перевізників використовують кілька спеціалізованих платформ. При цьому кран частково розбирають. З нього демонтують і закріплюють відповідним чином наступні елементи:
На закінчення
Кран ДЕК-251 технічні характеристики, вага та інші параметри якого розглянуті вище, у багатьох сферах не має собі альтернативи. Він володіє великою вантажопідйомністю і може працювати на будь-яких грунтах без спеціальної підготовки. Машина найчастіше задіюється при вантажно-розвантажувальних роботах будь-якої складності, а також в будівельній сфері.Не пропустіть!
Різниця Subaru BRZ і Toyota GT 86: технічні характеристики та особливості
Найкращі японські універсали: рейтинг, огляд з фото
Тюнінг салону "Лади-Калини" своїми руками
Скільки важить ВАЗ-2101? Вага кузова і двигуна ВАЗ-2101
Чим відрізняється передній привід від заднього: різниця, переваги і недоліки кожного